כמידי שנה, מטיילים מרחבי העולם בחרו את המלונות המועדפים עליהם לשנת 2024, ו-Tripadvisor חשפה את התוצאות הסופיות של הזוכים בפרס.

1. מלון קולין דה פראנס, ברזיל

עמוק בלב ברזיל נמצא המלון שנבחר במקום הראשון: מלון בוטיק עם 34 סוויטות בהשראה צרפתית זה ממוקם בעיירה ההררית גרמאדו. המלון זכה לניקוד של חמישה כוכבים, בזכות השירות ותשומת הלב לפרטים. המלון זוכה כבר שלוש שנים ברציפות.

2. OBLU SELECT Lobigili - מאלה, המלדיביים

ממוקם רק כמה דקות מנמל התעופה הבינלאומי של מאלה, Lobigili הוא אתר נופש עכשווי למבוגרים בלבד. ממוקם לאורך לגונה בצבע טורקיז, יש לו 68 וילות מעוצבות במיוחד, כולל וילות מעל המים ובריכה.

3. La Siesta Hoi An Resort & Spa - הוי אן, וייטנאם

מוקף בכפרים ושדות אורז, באתר הנופש תמצאו חדרי אירוח, סוויטות ודופלקסים. למלון מספר אגפים, שלושה מהם מגיעים עם ארבע בריכות - אחת לילדים, בריכת מים מתוקים, אחת עם מים מלוחים ובריכת אינסוף.

4. Adiwana Suweta, באלי, אינדונזיה

נמצא בחוף שקט באובוד ויש בו סוויטות מרווחות ווילות עם בריכה פרטיות. במלון תמצאו 36 חדרים והוא נמצא לא רחוק מארמון אובוד המפורסם.

5. איברוסטאר גרנד פקארד - לה האבנה, קובה

בפסאו דל פראדו המפורסם, ליד ארמון ולסקו והקפיטול, נמצא "איברוסטאר גרנד פקארד" - מלון 5 כוכבים בו תמצאו 321 חדרים. המקום מעוצב בהשראת מכוניות משנות ה-50, ויש לו בריכת אינסוף עוצרת נשימה.

6. Emerald Maldives Resort & Spa - המלדיביים

עוד כניסה לעשירייה של האיים המלדיבים: באי Fasmendhoo, נמצא אתר הנופש המוקף בחול לבן. האתר כולל 120 וילות, 60 ממוקמות על האי ו-60 ישירות על הים.

7. La Siesta Classic Ma May - האנוי, וייטנאם

נכס זה ממוקם בלב הרובע העתיק ליד אגם הואן קיאם וכולל 75 חדרי אירוח וסוויטות ייחודיים. בר Moonlight Sky הפופולרי שעל הגג מציע נופים דרמטיים של העיר ההומה.

8.  Secrets Akumal Riviera Maya - אקומל, מקסיקו

אתר נופש פופולרי זה למבוגרים בלבד ממוקם בלב הריביירה מאיה לאורך חוף אקומל המפורסם. במלון שישוב על החוף הלבן תמצאו 434 סוויטות, חלקן עם נוף לים ובריכה פרטית.

9. Padma Resort Ubud - באלי, אינדונזיה

ביעד היוקרתי שבצפון לאובוד תמצאו 149 חדרים. אתר הנופש משקיף על העמק ועל יערות פיאנגאן. המלון מציע נופים מדהימים, ספא מהוקצע ובריכת אינסוף.

10. Sofitel Mexico City Reforma - מקסיקו סיטי, מקסיקו

ממוקם בשדרת רפורמה, למלון יש השראה צרפתית ונופים של הבירה. יש בו 275 חדרי אירוח, מתוכם 56 סוויטות מודרניות יוקרתיות. במלון יש  חמישה ברים ומסעדות, אחת מהן בקומה ה-38.