היא אולי נראית לכם הכי אמריקאית שיש, אבל לטיילור סוויפט יש רומן ארוך עם בריטניה. אלבומה האחרון אפילו כולל שיר על שם הפאב הדרום לונדוני The Black Dog, שהוצף מאז שיחרורו ב"סוויפטיז". בשיר היא שרה על צפייה באקס שלה ג'ו אלווין נכנס לפאב אחרי ששכח לכבות את המיקום המשותף שלו בטלפון שלו.

למעשה אלבומה האחרון כולל הרבה התייחסויות לחברה לאקס שלה ג'ו, שבעקבותיו היא אפילו עברה להתגורר לתקופה בלונדון. בריטים אחרים שהיא יצאה איתם - וזכו להיכנס לשירים שלה - כוללים את כוכב "וואן דיירקשן" הארי סטיילס, השחקן טום הידלסטון והדיג'יי הסקוטי קלווין האריס.

כדי שגם אתם תתאהבו בממלכה הבריטית, הבאנו לכם את המדריך האולטימטיבי ללונדון של טיילור:

1. ספנרידס אין, המפסטד

כאשר התגוררה בצפון לונדון, טיילור הייתה קופצת לעתים קרובות למשקה ונשנוש ב-Spaniards Inn. יש שמועות שהיא אפילו חבשה פאה שחורה בכל פעם שהגיעה למקום, כדי לא למשוך תשומת לב.

2. המפסטד הית'

במרחק דקות ספורות מביתה, טיילור הייתה מקפידה לצאת לטיולים קצרים בהמפסטד הית', עליהם היא הקפידה להתייחד במספר שירים שלה. השיר האחרון שהתייחס לאזור, כלל את המילים: "השארתי את כל מה שידעתי, השארת אותי בבית ליד ההיט".

3. פאב Garden Gate, Hampstead

זהו עוד פאב שאהוב על הזמרת, והוא היה קרוב למקום מגוריה עם האקס ג'ו אלווין. את ההתיחסות אליו תגלו בשיר Cruel Summer משנת 2019.

4. חנות הקבב Kentish Delight

אומרים שטיילור נצפתה יותר מפעם אחת בזמן שהיא אוספת ארוחת שחיתות בשעות הלילה המאוחרות בחנות הקבב Kentish Delight בקנטיש טאון. למעשה, טיילור כל כך אהבה את הטייק אווי הקטן, שהיא צילמה שם סצנה עבור הסינגל שלה מ-2018 End Game.

קמדן מרקט, לונדון (צילום:  AFP Contributor  Getty Images)
קמדן מרקט, לונדון (צילום: AFP Contributor Getty Images)

5. קמדן מרקט

אין תייר שלא אוהב את שוק קמדן הפופולרי, והוא נחשב מקום בילוי אהוב על אמנים ומוזיקאים - אז אין פלא שטיילור התאהבה באזור. גם לשוק השוקק היא התייחסה ב-London Boy.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LayLow‎‏ (@‏‎laylow_london‎‏)‎‏

6. ליילו, נוטינג היל

מסעדת Laylow בנוטינג היל, הידועה במנות הדרום אמריקאיות ובמוזיקה החיה שלה, הייתה מקום שטיילור אהבה לבלות בו. היא למשל נהנתה מארוחת ערב מפנקת עם חבריה קמרון דיאז, סשה ברון כהן ולנה דנהאם בינואר 2023.

שורדיץ', לונדון (צילום:  Jack Taylor/Getty Images)
שורדיץ', לונדון (צילום: Jack Taylor/Getty Images)

7. שורדיץ', מזרח לונדון

טיילור לא מסתירה את אהבתה לרחובות מזרח לונדון. היא אפילו שרה איך היא נהנית מ"שורדיץ' אחר הצהריים", אך השאירה לנו לנחש אם היא חובבת ברים עם רצפות דביקות בהם השכונה ידועה, או חברה קבועה במועדון החברים האקסקלוסיבי שורדיץ' האוס.

8. מועדון הגראוצ'ו, סוהו

סוויפט נראתה ב-The Groucho Club, מועדון יוקרתי לחברים בלבד, כמה פעמים לאורך השנים. בשנת 2013 טיילור בילתה שם לדייט עם הזמר הבריטי טום אודל.

9. Black Dog Pub, ווקסהול

סוויפט בחרה להקדיש שיר שלם לפאב בווקסהול. הפאב, שנקרא "הכלב השחור", היא שרה על צפייה באקס המיתולוגי נכנס לשם לאחר ששכח לכבות את המיקום המשותף שלו. האזכור בשיר גרם לכך שאלפי מעריצות יצאו לחפש האם המקום אמיתי או פרי דמיונה של טיילור.

10. בריקסטון

בריקסטון הוא אחד הרובעים הרב-תרבותיים והמגוונים ביותר בעיר הבירה האנגלית, וסוויפט לא ויתרה על בילויים לילים בו. בריקסטון, ידוע בסצנת המוזיקה התוסס שלו, והמון צעירים מבלים בו מידי ערב.