למרות המצב אנחנו רואים בשבועות האחרונות תנועה עירה בנמל התעופה בן גוריון. כדי להנעים את זמנם ורעבונם של הטסים, רשות שדות התעופה פרסמה בימים האחרונים מכרז להפעלת שני בתי קפה חלביים בדיוטי פרי שבטרמינל 3. אחד יפעל במרכז הדיוטי פרי מול המזרקה, והשני בזרוע D הנחשב לעמוס ביותר בטרמינל.

למרות מוצאי שבת האחרונה, בתקופה האחרונה נראית התאוששות בהיקף הפעילות בנתב"ג. על פי התחזיות, במהלך אפריל צפויים לעבור בטרמינל 3 כ-1.2 מיליון נוסעים, גידול של כ-30% לעומת חודש מרץ ובימי השיא בחופשת פסח צפויים לעבור בשדה כ-60,000 נוסעים ביום. 
בהתאם לכל, ברש"ת רואים גידול גם בביקוש להשתתפות במכרזי ההסעדה שיצאו לאחרונה. המכרז החדש להפעלת שני בתי הקפה מתפרסם על רקע סיום תקופת ההתקשרות עם המפעיל הנוכחי – חברת SSP הבינלאומית, שהפעילה את בתי הקפה תחת המותג קאמדן. 

כמו במכרזי ההסעדה האחרים שרש"ת הוציאה לאחרונה, מחירי המוצרים שימכרו בשני בתי הקפה לא יעלו על המחירים בהם מוכרת הרשת את אותם המוצרים בסניפים ברחבי הארץ. כמו כן, בתי הקפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" אותו קבעה רש"ת ובכלל זה  אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.