לאחר שבחרנו יעד ומצאנו טיסה זולה, מסתבר שחוץ ממחיר הכרטיס, המלון והאטרקציות, יהיו לנו הוצאות נוספות. מחקר בינלאומי חדש שנערך ע"י סוכנות m1nd-set, מצא כי גברים מוציאים יותר כסף על קניות לפני החופשה.

הנתונים מראים כי 64% מהגברים שנכנסו לחנויות הדיוטי פרי ב-2023 ביצעו רכישות, לעומת 59% מהנשים. ברמת ההוצאה, גברים גם הוציאו 148 דולר יותר בממוצע לעומת 137 דולר שהוציאו הנשים. ולא רק בדיוטי פרי – הנופשים (במיוחד אלו שבחרו בטיסות לואו קוסט) – נוטים לקנות פריטים שישפרו את רמת הנוחות שלהם בטיסה ובחופשה.

דיוטי פרי  (צילום: אריה לייב אברמס פלאש 90)
דיוטי פרי (צילום: אריה לייב אברמס פלאש 90)

"המחקר החדש מדגיש את מה שאנחנו יודעים כבר זמן רב: טסים, גברים ונשים כאחד, אוהבים לקנות לפני הטיסה. בין אם מדובר באביזרים לטיסה נוחה יותר או פריטים שיגרמו להם להרגיש בבית גם בחופשה, ישנם מוצרים רבים שיכולים לשדרג את חווית הנסיעה".

"אנחנו בג'נטלמן רואים חשיבות רבה בהצעת מגוון רחב של מוצרים איכותיים שיכולים לענות על הצרכים השונים של הנוסעים כאלו שיעזרו להם להפוך את הטיסה והחופשה שלהם לחוויה נעימה ומהנה". מסביר טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן.