בעולם הטיפוח, מסתמן שינוי משמעותי בשנים האחרונות - מעבר מטיפולי לייזר במכונים יקרים למכשירי הסרת שיער ביתיים. כעת מצטרפת לשוק הישראלי חברת ULIKE, המשווקת את מוצריה כבר ב-49 מדינות ברחבי העולם, עם השקה בלעדית ברשת סופר-פארם.
ULIKE, שלפי נתוניה מציגה מכירות של למעלה מ-2 מיליון מוצרים בשנה עם צמיחה שנתית של כ-70%, מביאה לישראל את מכשיר הדגל Air10 - מכשיר המבוסס על טכנולוגיית IPL (Intense Pulsed Light) להסרת שיער בבית.
הבטחות וטכנולוגיה
המכשיר כולל פטנט רשום של אפקט קירור המגיע עד למינוס 5.1 מעלות, שבין מפתחיו נמנה פרופ' תאודור ו. הנש, זוכה פרס נובל לפיזיקה. לפי החברה, טכנולוגיה זו נועדה לפתור אחת הבעיות המרכזיות בהסרת שיער ביתית - הכאב והגירוי בעור.
המכשיר כולל חיישן עור לזיהוי גוון העור והתאמת עוצמת ההבזק, ולטענת היצרן מאפשר הפחתת שיער של עד 96% תוך שבועיים. המכשיר קיבל את אישורי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות בישראל.
"אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה שלנו מציעה פתרון ביתי נוח ויעיל להסרת שיער," מסבירה אביטל זמיר, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב-ULIKE ישראל. "המכשיר מאפשר לטפל בנוחות הבית, ללא הוצאות מתמשכות על טיפולי לייזר".
השגרירה: קים קרדשיאן
ULIKE בחרה בקים קרדשיאן כשגרירת המותג, והיא מזוהה עם מכשיר ה-Air10 בפרסומים בינלאומיים. קשר זה עם הסלבריטאית המפורסמת תרם לא מעט לתדמית המותג- ויש שיאמרו אף הקפיץ את המכירות שלו - אם כי בשוק מוצרי היופי הביתיים קיים מגוון רחב של מכשירים מתחרים מחברות שונות.
למעשה, שוק הסרת השיער העולמי מוערך בכ-4.07 מיליארד דולר, והמגמה של מעבר ממכונים לטיפול ביתי נמשכת בקצב מואץ. על פי סקר שערכה ULIKE בישראל, 34% מהנשים כבר משתמשות במכשירי הסרת שיער ביתיים.
מה חשבנו עליו?
לקראת ההשקה בישראל, ניסינו את מכשיר ה-Air10 והתרשמנו מביצועיו. האחיזה נוחה ואינטואיטיבית, אפקט הקירור אכן מורגש היטב ומקל משמעותית על חוויית השימוש. בניגוד למכשירי IPL אחרים שהשתמשנו בהם בעבר, לא הורגש כמעט כאב או צריבה במהלך הטיפול.
המכשיר אכן מזהה באופן אוטומטי את גוון העור ומתאים את עוצמת ההבזק, מה שמגביר את הבטיחות ומקטין את הסיכוי לכוויות. כפתורי ההפעלה נוחים לשימוש והממשק פשוט להבנה. אחרי מספר שימושים, אכן נראה שינוי משמעותית בצמיחת השיער. עם זאת, לא ניסינו אותו מספיק זמן, כדי להכריז שהגענו ל-96% המובטחים.
עם זאת, מומחי עור מציינים כי אף שטכנולוגיית IPL ביתית אפקטיבית, היא עדיין לא מגיעה לרמת היעילות של טיפולי לייזר במכונים. היתרונות המרכזייים של פתרונות ביתיים הם זמינות, נוחות, וכמובן שחיסכון כלכלי לטווח ארוך - מחיר השקה של 2,390 שקל לעומת סדרת טיפולים שעלותה אלפי שקלים במכונים.
שחקנית חדשה בשוק תחרותי
ULIKE, נוסדה ב-2013, מצטרפת לשוק הישראלי התחרותי בתחום מכשירי היופי הביתיים. לחברה מערך של יותר מ-1,000 חנויות ברחבי העולם, ובין חברי הדירקטוריון שלה נמנה תאודור ו. הנש, זוכה פרס נובל.
"אנו מתכננים להרחיב את פעילותנו בישראל בשנים הקרובות," אמרה לנו זמיר. "בתוך כשנתיים אנו מצפים להפוך לגורם משמעותי בשוק הישראלי." הצלחתה של החברה תלויה, כמובן, בתגובת הצרכניות הישראליות ובהתאמת המוצר לצרכים המקומיים.
בנוסף למכשיר הדגל Air10, ULIKE משווקת מגוון מכשירים לטיפוח והסרת שיער, כולל מוצרים לטיפולי עור ומסיכות LED. המוצרים שלה יהיו זמינים בסניפי סופר-פארם.