אף על פי שאני יותר טיפוס של קיץ, אי אפשר להתעלם מהיתרונות של אופנת החורף, שמאפשרת לנו להתפרע יותר עם מרקמים ושכבות. בחורף מצטרפים למלתחה שלנו אקססוריז ופריטים שמכניסים עניין ללוק, כמו מגפיים בגבהים שונים, עליוניות, בדי צמר מפנקים ועוד. אחד הפריטים שאנחנו לובשות הכי הרבה בחורף הוא הסריג המנחם.  

סריג 689 שח, מכנסיים 599 ש''ח (צילום: יחצ)
סריג 689 שח, מכנסיים 599 ש''ח (צילום: יחצ)

על אף היותו פריט נצחי, הסריג מצליח לחדש ולהתחדש בכל חורף. אנחנו אוהבות אותו כי הוא מחבק ומאפשר מרווח נשימה, הא מתאים לכל מטרה ונראה טוב כמעט על כל מבנה גוף. הסריגים יכולים להתאים לכל מי שאוהבת מראה קז'ואלי או להיות סופר־אלגנטיים אם לובשים אותם נכון. עם ג'ינס וסניקרס, למשל, תוכלי להרגיש איתו בנוח, ובשילוב חליפת מכנסיים או מעל חצאית הוא יציע לך מראה קלאסי־אלגנטי. 

יאנגה, מחיר סריג גולף 179.90 ש''ח (צילום: עומרי רוזנגרט)
יאנגה, מחיר סריג גולף 179.90 ש''ח (צילום: עומרי רוזנגרט)

העונה נראה ערב רב של סריגים: סריגים בהדפסים של פסים, סריגים בצבעי תפוז מגניבים, המון גוונים של ורוד, שבאופן מפתיע הפך לצבע קבוע ואהוב עלינו בחורף, וכמובן כחולים על כל גוניהם. אל אלה מצטרפות גם רקמות שונות. 

זארה 199 ש''ח (צילום: יחצ חול)
זארה 199 ש''ח (צילום: יחצ חול)

נכון, רקמה על סריג היא לא טרנד חדש, אבל בשנים האחרונות לא ראינו הרבה פריטים כאלה. בעונה הנוכחית הרקמות בולטות ומשלבות פרחים, לבבות, דוגמאות אוריינטליות ואתניות. בנוסף, תוכלו למצוא גם טופים בסריגת צמות, סריגים חושפי כתפיים וסריגי גולף. כל אחת יכולה למצוא את הפריט האהוב שלה: בין שבגזרת אוברסייז או סלים ובין שבצבע שחור אחיד או ברקמה מגניבה.

לבוטיק 77 1478 ש''ח (צילום: יחצ חול)
לבוטיק 77 1478 ש''ח (צילום: יחצ חול)

רנואר סריג 99.90  (צילום: אלעד חזקי)
רנואר סריג 99.90 (צילום: אלעד חזקי)

סריג (צילום:  עומרי רוזנגרט, אלעד חזקי, ניר יפה, טל טרי, ירון וינברג, יח”צ)
סריג (צילום: עומרי רוזנגרט, אלעד חזקי, ניר יפה, טל טרי, ירון וינברג, יח”צ)