לעתים נראה שהגוונים האפורים בשמיים ומזג האוויר הסגרירי מהווים תירוץ מושלם להוציא את הסניקרס מהארון. הנעליים שהגיעו אלינו מזירת הספורט המיוזעת כבשו בסערה את עולם האופנה כבר לפני יותר מ־30 שנה ומאז הן נחשבות לפריט חובה בכל ארון.

בעונה הנוכחית זוכות הסניקרס לשדרוגים ולשינויים בדגמים המוצעים. על המדפים בחנויות ובאתרי הסחר נגלה היצע בלתי נגמר של הדפסים, ציורים, סמלים וצבעים. 

למשפחת הסניקרס משתייכות נעליים ספורטיביות שחצו את הקווים וכעת הן משתלבות בצורה מושלמת כפריט מאסט. יש שלל גרסאות, בהן דגמי רטרו שזוכים לתחייה מחודשת, דגמי וינטג' לאוהבי המראה המחוספס והמשומש, ואיך אפשר בלי נעלי הסניקרס הלבנות העל־זמניות שזוכות לביקוש מטורף. 

נעליי סניקרס (צילום: סיימון אלמלם, אביב פרסבורגר, עמירם בן ישי, יח”צ)
נעליי סניקרס (צילום: סיימון אלמלם, אביב פרסבורגר, עמירם בן ישי, יח”צ)

את דרכן מחדרי הכושר, הסטודיו ואולמות הספורט למסלולי האופנה ולרחוב, עשו הסניקרס הודות לאומני רחוב, רקדני היפ הופ, דוגמניות וכוכבות הוליוודיות ששילבו אותן בלוקים מנצחים ויוצאי דופן. לא לקח הרבה זמן ומותגי הספורט השונים הצטרפו לחגיגה ומציעים כיום שלל דגמים בעיצובים טרנדים, נכונים ונוטפי שיק. כדי לייצר לא מעט עניין ורעש חוברים לא פעם מותגי ספורט לבתי אופנה גדולים, מותגי־על ואומנים, ויחד יוצרים שיתופי פעולה ודגמים במהדורה מוגבלת.

מאחורי הקריאטיביות המתפרצת הזאת עומד מהלך שיווקי שחוק אך מנצח - בתוך זמן קצר הופכות הנעליים לסופר־מבוקשות, וכאן נכנסים לתמונה אספני הנעליים שמוכנים להוציא לא מעט כסף על הדגמים שבמרוצת הזמן הופכים לנדירים. כל מה שנשאר לך לעשות הוא לאמץ את הטרנד ולצאת לדרך.