את הרוחות והגשמים שלחנו לארצות רחוקות ואנחנו לגמרי מוכנים לקבל את הקיץ. העונה שעושה לנו נעים, מביאה איתה קולקציות חדשות שיספקו לנו פרשנות לטרנדים אופנתיים. כמתבקש תגלה כאן את אופנת הרחוב, הגוונים הבהירים, הבדים הקלילים ואיך לא, את המודעות הסביבתית שתבטיח לשמור לנו על הכדור.

צחי הלוי לגולף (צילום: דודי חסון)
צחי הלוי לגולף (צילום: דודי חסון)
 

רשת האופנה גולף מציעה אוקיינוס של אופציות. בליין ה- FREE STYLE תמצא אופנת קז'ואל ואופנת רחוב שהגוונים השולטים בה הם כחול פלדה, אבן, אינדיגו וכתום. כאן יחכו חולצות כותנה, חולצות פולו בטקסטורות וופל, ג'קארד ופוטר ממוחזר. HIGH SUMMER הוא שיתוף פעולה בין גולף למועדון הגלישה הישראלי. פה תמצא קולקציה קיצית, כיפית ורעננה עם צבעוניות וינטג'ית שטופה בגווני אדום פטל, צהוב בננה, נייבי ופטרול. על המדפים תמצא חולצת ויסקוזה עם צווארון קובני בהדפס allover, טי שרטים וגופיות שטופות עם הדפסים של קיץ, חולצות מכופתרות משובצות, טי שרט פסים מכותנה אורגנית ובגדי ים.

לקוסט. להשיג בחנויות הדגל וב-54FACTORY (צילום: יח''צ)
לקוסט. להשיג בחנויות הדגל וב-54FACTORY (צילום: יח''צ)

המותג והתנין מפתיעים בקולקציית קיץ מרעננת. הקולקציה החדשה של בית האופנה לקוסט כוללת את חולצות הפולו המפורסמות המגיעות במניפת צבעים עשירה ואלגנטית. לצד הקפדה על שימור המורשת והמסורת העיצובית של המותג שהקים רנה לקוסט, הטניסאי האגדי, נראה שגם פריטים עדכניים, טרנדיים ומרעננים מככבים כאן. קולקציית נעלי סניקרס ושיתוף פעולה רותח עם סדרת המשחקים MINECRAFT הם רק חלק מבשורות הקיץ שתמצא בחנויות הדגל וב – 54 FACTORY

אול סיינט ל- STORY (צילום: יח''צ)
אול סיינט ל- STORY (צילום: יח''צ)

ברשת סטורי ממתינה הקולקציה החדשה של אול סיינט. המותג הבריטי מאופיין באופנת פרמיום אורבנית שנותנת הרבה כבוד לאופנת הרחוב. השחור, הלבן והאפור הם שחקנים ראשיים. את הטאצ' הייחודי תקבל עם הדפסים טרנדיים ועדכניים, מכנסיים בגזרות רחבות וישרות, חולצות אובר סייז וגם מכופתרות עם כיתובים ושטיפות המאפיינות את המותג.

ברמודות אקולוגיות Reserved (צילום: אסף לוי)
ברמודות אקולוגיות Reserved (צילום: אסף לוי)

מותג האופנה רזרבד מציע לגברים שאכפת להם מכדור הארץ, קולקציית ברמודות אקולוגית. EcoAware היא קולקציה ירוקה ומתחשבת בסביבה שעושה שימוש בכותנה אורגנית הגדלה בתהליך שמסייע בשמירה על פוריות הקרקע ומגן על המגוון הביולוגי. בנוסף מככב פוליאסטר ממוחזר, ויסקוזה אקולוגית מעץ אקליפטוס, אלון וסיבי הטנסל (™)Lyocell-Tencel. כל אלה יוצרים בד היפואלרגני, נעים ורך למגע.

פרשנות מיוחדת לטרנדים, COS (צילום: יח''צ)
פרשנות מיוחדת לטרנדים, COS (צילום: יח''צ)

ב-  H&M מבינים שהקיץ הישראלי מאתגר במיוחד ומציעים פריטים אווריריים אקולוגיים מבדי כותנה ממוחזרת ופשתן. מניפת הצבעים כוללת גווני אדמה, לבן, שמנת, חום, חאקי וכתום כהה. ב- COS ממשיכים לספק לך פרשנות לשלל טרנדים עם הטאצ' המאפיין את המותג. בין הפריטים מוצעים חולצות פשתן, חולצות פולו מבד מגבת, מכנסיים בגזרת אוברסייז וחולצות עם הדפסים בגוונים עזים.

Lee Cooper (צילום: עופר חג'יוב)
Lee Cooper (צילום: עופר חג'יוב)

במותג הג'ינס לי קופר תגלה קולקציה שעושה הרבה כבוד לכל מה שכיף בקיץ. ליין  MANGO SORBET נותן הרבה כבוד לצבע הכתום של פרי הקיץ הטעים ואהוב. כאן תגלה פריטים דוגמת חולצות אובר סייז מכותנה ומכנסי פוטר המקנים מראה ספורטיבי. ליין נוסף כולל את גווני השחור, הלבן והאדום. בין הפריטים שמככבים: חולצות כותנה, מכנסי ניילון במראה דגמ"ח ומכנסי פוטר בשילוב בד ניילון. קולקציית URBAN VIBES של המותג תארגן לך לוק אורבני בסיועם האדיב של גוונים פסטלים של ירוק ותכלת בשילוב הדפסים ושלל כיתובים. בתפריט: ג'ינסים, ברמודות וחולצות אובר סייז.