קולקציית החורף של LAYOU מורכבת מהמון דגמים שמשדרים נינוחות, גזרות אוברסייז ועיטופים עדינים של הגוף. גם הקמפיין מאוד נינוח ולא מתאמץ. "חורף זו העונה האהובה עליי" מספרת שי סובול דותן המעצבת שמאחורי LAYOU, "לצערי בארץ אין כל כך אבל אני לוקחת מה שיש. השכבות, הטקסטורות, הצבעוניות. כל עניין הלהתלבש הוא חלום! וזה גם מה שמאפיין את הקולקציה. הדגמים ברובם אוברסייז במגוון של בדים נעימים ואיכותיים. את כל הפריטים אפשר ללבוש בנפרד או לשלב במראה של שכבות שיוצר עניין וסטייל. שכבות זה החיים. הצבעוניות מונוכרומטית עם נגיעות של גווני סתיו".

LAYOU  (צילום: דימיטרי טליאנסקי)
LAYOU (צילום: דימיטרי טליאנסקי)

סובול-דותן (38) נשואה +2 רכשה את LAYOU ב-2017 מהילה שרון. "את לאיו הקימה הילה שרון לפני בערך 10 שנים וקראה לו על שם סבתא שלה. קראו לה לאה ושם החיבה שלה היה לאיו. לפני 5 שנים התחלתי לעבוד עם הילה ולאחר בערך שנה של עבודה משותפת רכשתי ממנה את המותג והיום הוא בבעלותי כבר 4 שנים.

כשרק נכנסתי ללאיו הרגשתי שזה אתגר גדול. הקו שלי שונה משל הילה ופחדתי להביע את עצמי, להביא את הטעם שלי וההשקפה שלי. הפחידו אותי התגובות וההשוואות. הפחידה אותי הביקורת, יאהבו, לא יאהבו? זה משתפר עם הזמן ופיתחתי חוסן אבל עד היום כל פעם שיוצאת קולקציה יש לי כזה קווצ' בבטן. העיצובים שלי הם הפריטים שאני הייתי רוצה ללבוש, דגמים שמאוד מאפיינים ומזוהים איתי מה שהופך את זה למאוד אישי. באיזשהו מובן אני תלויה שם על הקולב".

LAYOU  (צילום: דימיטרי טליאנסקי)
LAYOU (צילום: דימיטרי טליאנסקי)

חיה אופנה

"מאז שאני ילדה רציתי להיות מעצבת אופנה" היא נזכרת, "בתור ילדה צעירה תפרתי בגדים לברביות וכשגדלתי תמיד הייתי מלבישה את חברות שלי. מאז ומעולם אהבתי עיצוב ישראלי והארון שלי היה מלא באוסף של פריטים מיוחדים. עם השנים קצת הלכתי לאיבוד בדרך ולא הייתי סגורה על מה אני רוצה לעשות. תמיד הייתי סביב זה אבל לא בדיוק. למדתי תדמיתנות בקורס של לשכת התעסוקה אבל תמיד ידעתי שהצד הטכני של אופנה פחות מתאים לי. עבדתי הרבה בסטיילינג ועם מעצבים ובגיל 29 מצאתי עצמי במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר. כשסיימתי ניהלתי כמה מותגים של מעצבים ישראלים וככה בסוף מצאתי את עצמי כאן בלאיו" היא משתפת בגלוי.

השנתיים האחרונות היו עמוסות מאוד עבורה "עברתי קורונה, הריון, לידה, חופשת לידה, סגרים ובידודים. זה לא פשוט. למזלי אחותי המדהימה נעם עובדת איתי כבר 3 שנים והיא ממש החזיקה פה הכל בצורה מטורפת ונתנה לי את השקט להתעסק בכל השאר.  עוד לא פיצחתי את המשוואה של להיות עצמאית ובעלת משפחה. העסק שלי חשוב לי מאוד, ההצלחה שלו וההצלחה האישית שלי ובתא המשפחתי שלי יודעים את זה ותומכים בזה. ועדיין זה כל כך מורכב והמשפחה שלי הם החיים שלי. אז אם יש למישהי רעיונות אשמח לשמוע" היא צוחקת.

LAYOU  (צילום: דימיטרי טליאנסקי)
LAYOU (צילום: דימיטרי טליאנסקי)

טווח מחירים: 100-650 (כולל פריטי סייל). טווח מידות: 36-46

איפה קונים:  בחנות הדגל - שלמה המלך 61 תל אביב,

באתר האונליין https://layoudesign.com/he ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ