המותג המוביל טימברלנד והמעצב טומי הילפיגר חברו לשיתוף פעולה מרענן, שבמרכזו חדשנות אקולוגית. החיבור בין השניים נוצר בעקבות הערכים המשותפות לנושא הקיימות ומחויבות לחדשנות אקולוגית, וכן לעיצוב הכולל פתרונות המפחיתים את טביעת הרגל האקולוגית של תעשיית האופנה.

טומי הילפיגר X טימברלנד (צילום: יח''צ)
טומי הילפיגר X טימברלנד (צילום: יח''צ)

קולקציית Drop 2 שעוצבה על ידי הילפיגר לטימברלנד מתמקדת בחמישה היבטים עיקריים בתחום גיוון, שימושיות, אחריות סביבתית ואופנה. מבט בקולקציה מגלה שהמעילים לדוגמה, מלאים בתערובת של עודפי בדים ומילוי סיבים סינתטיים דמויי פוך ממוחזר. בתחום החומרים העמידים, הז'קטים והמכנסיים עשויים עם תווית שחורה מבד GORE-TEX, אשר צריך לעמוד בדרישות עיצוב מחמירות מבחינת קיימות והשפעה. 

טווח מחירים: 599.90-1999.90 שקלים. 

ניתן להשיג בחנות טומי הילפיגר בקניון רמת אביב, ובאתר פקטורי 54.

NAUTICA  (צילום: עופר חג'יוב)
NAUTICA (צילום: עופר חג'יוב)

המראה הנקי

קולקציית החורף של המותג הבינלאומי נאוטיקה שואב גם הפעם השראות מעולמות השייט והים. הקולקציה מציעה מגוון פריטים קלאסיים למראה קז'ואלי, לצד פריטים אייקונים עם טאץ' עכשווי.

הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות עדינות המהוות אבני יסוד למלתחה המודרנית בשילוב אלגנטיות ותחכום. הקולקציה מורכבת ממגוון סגנונות ומראות חדשים המתאימים לשעות היום והלילה. שילובי בדים אווריריים, גזרות ואלמנטים גיאומטריים, שמלות קלאסיות, סטים של חולצה ומכנסיים למראה קליל ולא מתאמץ, סווטשירטים, סריגים אופנתיים, חולצות מכופתרות, מעילים ועוד. 

מבחינת צבעוניות, ניתן לראות העונה צבעים של אפור, שחור, כתום, חרדל, ירוק לצד צבעי פסטל כגון ורוד בייבי ותכלת. כמובן שהצבעוניות הזו מתווסת לצבעים האייקונים המזוהים עם המותג: אדום, כחול ולבן. 

טווח מחירים: 119-999  שקלים 

ניתן להשיג בסניפי הרשת  ובאתר: www.nautica.co.il