כשרוחות קרירות מתחילות לנשב, סימן שהגיע הזמן לבחון איך הסתיו שלנו הולך להיראות. מגמה אחת תלווה אותנו בסתיו־חורף הקרובים - הנטייה ללכת למחוזות הקלאסיים והבטוחים. המשמעות היא שכבר עכשיו נוכל לראות את חזרתם של ההדפסים המנחמים והמוכרים, שהבולט בהם הוא נקודות הפולקה.

הנקודות הקטנות מסמלות עבור פאשניסטות ברחבי העולם את תחייתו של הסטייל. "באופנה הכל חוזר", אומרים מימים ימימה, וכפי שעשו זאת נשים לאורך ההיסטוריה - כעת הגיע תורנו להוציא לאור בחזרה את נקודות הפולקה. למען האמת אני עושה זאת בשמחה - אין בעיניי הדפס אלגנטי יותר ממנו, בעיקר כשהוא מפציע בצבעי שחור ולבן.

העונה אפשר לראות את נקודות הפולקה בשתי וריאציות עיקריות: הנקודות הקטנות והשיקיות, שמלוות אותנו כבר כמה עשורים, ולצדן נקודות גדולות ודומיננטיות שפותחות את הטרנד גם לגילאים צעירים יותר ולחובבות החידושים.

מלבד החצאיות והשמלות המנוקדות הקלאסיות, ההדפס התפשט כמעט לכל מקום בארון, החל מחולצות ומכנסיים ועד נעליים ושאר אקססוריז מגניבים. אל הטווח הרחב הזה של פריטים מגיעות הנקודות בעיקר בגוני שחור־לבן קלאסיים, אך גם בצבעים נוספים רכים וסתוויים.

את ההדפס המנוקד אפשר ללבוש כמעט לכל מטרה, החל מחולצה בהדפס פולקה עם מכנסיים מחויטים למשרד ועד שמלה מגניבה לאירוע ערב מבד סאטן, למשל. ומאחר שהנקודות תופסות את העין כך או כך, זה מאפשר לנו למתן ולשלב אותן עם פריטים רגועים ולא מתאמצים.

אם אתן מהמתפרעות, תוכלו לקחת את הלוק צעד אחד קדימה על ידי שילוב כמה גדלים של נקודות. ברגע שמערבבים נקודות, אפשר להקפיץ את הלוק, רק חשוב ללכת על אותם גוונים כדי שהמראה יהיה נעים לעין. 

נקודות (צילום: יח''צ)
נקודות (צילום: יח''צ)

נקודות (צילום: יח''צ)
נקודות (צילום: יח''צ)

נקודות (צילום: יח''צ)
נקודות (צילום: יח''צ)

נקודות (צילום: יח''צ)
נקודות (צילום: יח''צ)

צילומים: ניר יפה, טל טרי, אסף לוי, הנס ומאוריץ, צילום מסך מתוך אסוס, יח"צ