הכי קלאסית מעבר לגבולות ישראל: ניבר מדר עושה את פסטיבל קאן

אירועים זוהרים שכוללים שטיח אדום הפכו עם השנים להיות ללב האירוע. נכון שלכבוד התוכן מתאספים, אבל הלוקים השונים מצליחים להעביר לנו ולו מעט מהגלאם המתרחש שם וכמובן אמירות שונות נסתרות מאחורי כל אאוטפיט. החודש התקיים פסטיבל קאן 2021, מבין כל צועדי השטיח האדום בחרנו להתמקד בדוגמנית הישראלית ניבר מדר, שעם היופי השקט שלה מצליחה לייצג אותנו אולי באופן הכי קלאסי מחוץ לגבולות ישראל. מדר הגיעה לבושה בעיצוב ישראלי קומפלט, שמלת סטרפלס ארוכה עשויה סאטן בצבע ורוד בהיר, בעיצובה של גליה להב. השילוב בין המחשוף העדין, האקקסוריז הנכונים בצבע רובי שבלטו מעל כל המראה הבהיר ואיסוף השיער לגולגול מסודר להפליא, הביאו את ניבר מדר להיות להצלחה מסחררת על השטיח הצרפתי המשובח באירופה.

View this post on Instagram

A post shared by Nibar Madar (@nibarmadar)

מאלומה בייבי מארח את עדן פינס

ואם בגאווה ישראלית עסקינן, החודש סימנו וי נוסף ברפרטואר השת"פים של ישראלים עם כוכבים בינלאומיים. הדוגמנית עדן פינס מככבת בקליפ החדש של מאלומה בתפקיד אהובתו בתוך משולש רומנטי שכולל את סקוט דיסיק (האקס ואב ילדיה של קורטני קרדשיאן). פינס מופיעה בקליפ בשלושה לוקים שונים כשלכל אחד שינוי תסרוקת בהתאם. האחד, סט לאנז'רי רצועות בצבע אדום עם קוקו ארוך ושובב, שמלת מחוך לבנה, קצרה ומפסולת לגוף עם שיער אסוף ועגילים דומיננטיים. ואחרון סט הלבשה תחתונה בצבע שחור חצי שקוף עם שיער פזור בתלתלים הטבעיים המאפיינים אותה.

View this post on Instagram

A post shared by MALUMA (@maluma)

דמי מור מראה לנו מה זה יום כיף בעבודה

דמי מור ושלוש בנותיה, רומר, סקאוט וטאלולה וויליס, מככבות בקמפיין בגדי ים משפחתי עבור המותג "Andie". ארבעתן התכנסו לצילומים, בהן לבושות בבגדי ים די ספורטיביים מעיצובי המותג תוך כדי בילוי במה שנראה כבית נופש מהמם עם בריכה. בדמיון מפחיד לחלוטין כשכל אחת נראית שכפול של אימן האייקונית בתצורה אחרת, הן מככבות בקמפיין שנקרא "ביחד", והנושא הוא להתאחד עם יקיריהם. בהודעה לעיתונות אודות הקמפיין בהשתתפות משפחת מור-וויליס מוסבר כי בנוסף להיותה דוגמנית, מור היא גם טרום משקיעה במותג: "היה חשוב לי לשלב את הבנות שלי בקמפיין הזה", הצהירה, "ואני מקווה שאחרים ינצלו הזדמנויות בחייהם ליצור קשרים משמעותיים ולחגוג כל רגע עם האנשים שהם אוהבים".

View this post on Instagram

A post shared by Demi Moore (@demimoore)

צריך לדעת ממי להתגרש: קניה ווסט קריפי בתצוגת השנתית של בלנסיאגה

הראפר קניה ווסט היה חלק מאורחי תצוגת ההוט קוטור של בית האופנה בלנסיאגה. קניה החליט לתמוך בקולקציית סתיו-חורף 2021-22 והגיע בלוק יוצא דופן, מעט חריג בנוף. כשהוא יושב שורה ראשונה בתצוגה ועושה מינגלינג עם אושיות שונות ביניהם אנה וינטור האגדית, לואיס המילטון, בלה חדיד ועוד, ווסט מעביר את זמנו בנעימים כשעל פניו כיסוי ראש מלא עם הדפס של חתול/פנתר (חיה די כועסת יש לציין), סנדלי אייזי עם גרביי נייק ומעיל עור שחור ומבריק לליטוש הלוק הבלתי נשכח. כיסוי הראש הפך למרכיב מרכזי במראה סגנון הרחוב שלו בחודשים האחרונים וחובבי האופנה עדיין לא מצליחים להבין איך לאכול את הבן אדם. יש מצב שהגירושין מקים קרדישאן השפיעו עליו לרעה? לא בהכרח, קניה ווסט תמיד היה חריג בכל הנוגע לאופנה. הפעם אולי לקח את זה רחוק מדי אבל מה שבטוח, שהוא שמר על כללי בטיחות הקורונה ולא הוריד מפניו את המסכה לרגע.

View this post on Instagram

A post shared by thinker ® (@the.thinkings)

חנות הקונספט הראשונה של איב סן לורן במרכז תל אביב

חנות הקונספט הראשונה של מותג האופנה היוקרתי איב סן לורן הגיעה לרחובות תל אביב. חנות בקונספט מוזיקלי, כשהחנות מעוצבת בשלל תקליטים ואווירת אולפנים, דיסקו ופאן וזאת בהמשך לאג'נדה של המותג שמחברת אותו לעולמות המוזיקה. החנות מוכרת מוצרי טיפוח, איפור ובישום לנשים וגברים ומושקת תחת השם "YSL beauty records". אין ספק שהכניסה לחנות היא נטו חוויה קודם כל, ולאחר מכן, מעבר לרכישה בפועל והתעניינות במוצרים. החנות מספקת גם טכנולוגיות יופי דיגיטליות להתנסות במוצרים השונים, ללא שימוש בטסטרים על עור הפנים. ערב השקת החנות כלל הופעות של אניה בוקשטיין ויסמין מועלם ישירות ממרפסת בבניין שממול החנות וקהל נהנים מהרחוב מתוכם גם אנשי אופנה, בידור ובלוגריות שונות.

סאמר פאן: פקטורי 54 קידס משיקה חנות חדשה

לכבוד החופש הגדול, פקטורי 54 השיקה סדרת פעילויות וסדנאות ללא תשלום להורים וילדים, שהתקיימה בחנות הילדים החדשה בקניון רמת אביב. בחודש שעבר הושקה חנות הקונספט החדשה של פקטורי 54 שמציגה את קולקציות הילדים של בתי האופנה הנחשקים בעולם כמו פנדי, ברברי, ורסצ'ה, דיור, בלנסיאגה וז'יבנשי, לצד מותגי לייפסטייל חדשים ומבוקשים כמוLIEWOOD, NOBODINOZ, MINDFUL& CO  ועוד, הכוללים פריטי עיצוב, ריהוט וצעצועים לילדים. לכבוד החופש הגדול הושקה סדרה של פעילויות חווייתיות וסדנאות להורים ולילדים על ידי מיטב המומחים בתחום, במטרה ליצור מרחב אשר ייתן אפשרות להעשיר את הידע, ליצור קשרים חברתיים ורשת תמיכה ולחוות חוויות משותפות וייחודיות.

פקטורי 54 קידס (צילום: לנס הפקות)
פקטורי 54 קידס (צילום: לנס הפקות)