האירוע הנוצץ של השנה, השטיח האדום ביותר, הבמה המוערכת בעולם שבה לחיים והשבוע התקיים טקס האוסקר. אנחנו היינו ממש בלייב בשעות הקטנות של הלילה, כדי לחוות קצת מכל הזוהר ששרר שם. רבות דובר על השטיח האדום והתלבושות השונות, לכן הרי לכם הסיכום: הלוק הטוב יותר, הטעון שיפור, המפתיע והמאכזב.

במקום הראשון, אולי בגלל השמלה אולי בגלל היופי העוצר פעימה, נמצאת השחקנית מרגו רובי, שפסעה על השטיח האדום בשמלת שאנל. אז למה הכתרנו אותה כזו אתם שואלים? אמנם בחרה במראה הפשוט, כתפיות דקות בלי יותר מדי דרמה אוסקרית, אך בהחלט דייקה במראה הקלאסי והנשי שכלל את קו הצבעים של שאנל, שחור לבן. השמלה כללה פרחים קטנטנים וכל הלוק שולב בתסרוקת פוני חדשה שמטפחת רובי לקראת תפקיד.

View this post on Instagram

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)


הטעונה שיפור: מאייקון אופנה כמו זנדאיה ציפינו למשהו קצת יותר מפתיע מליפול לטרנדים. אמנם הטוטאל לוק יצא די הורס, אבל הצהוב הזוהר הזה קצת סנוור אותנו. הא, ואם לא הספיק כל הצהוב הזה, פינקה אותנו גם במסכה תואמת למרות שהובהר מראש שקונספט האירוע לא כולל מסכות. זנדאיה הגיעה בשמלת מקסי של ולנטינו עם שסע באזור הבטן (רגע המעידה לטרנד) בשילוב תכשוט מותאם של שרשרת יהלומים שערכה נאמד בכ-6 מיליון דולר מבית היוצר של תכשיטי היוקרה בולגרי. הרי לכם:

View this post on Instagram

A post shared by E! News (@enews)


את המפתיעה והמאכזבת נאחד ונקצר: הכי אוסקר, הכי שטיח אדום, לורה דרן הכינה את התותחים הכבדים והתייצבה בשמלה שכוללת גם דרמה משולבת נוצות וגם קלאס משולב קטיפה שחורה בחלקה העליון, של אוסקר דה לה רנטה. לא נרבה במילים, התמונה אומרת הכל.

בתפקיד המאכזבת ריס ווית'רספון בשמלה של דיור, שעל המסלול של דיור נראתה הרבה יותר מרתקת מההופעה שלה על השטיח האדום וכללה חגורה שחורה, שלא ממש התאימה לכל מה שהתרחש שם. בין היתר, הזכירה לנו בעיקר את השמלה האהובה על הדודה (וכשאנחנו אומרים דודה יחסית פרגנו).

View this post on Instagram

A post shared by E! News (@enews)


משנקר, לגדולות, מגדולות היישר חזרה לעיר ילדותו: מעצב האופנה הישראלי אלבר אלבז הלך לעולמו
השבוע הובא למנוחות מעצב האופנה הישראלי המצליח אלבר אלבז, שנפטר בגיל 59 בלבד אחרי מאבק בנגיף הקורונה. אלבז נחשב לאחד המעצבים המוערכים בעולם האופנה, רבים בתחומו ספדו לו השבוע, ביניהם גם קים קרדשיאן בפוסט עצוב בו העלתה זיכרונות משותפים מהיכרותם ומהפעם שהלביש אותה לשער הראשון שלה בווג. 

אלבז גדל בחולון והתגורר בפריז. ארונו נחת השבוע בישראל והוא נקבר לצד הוריו, בבית העלמין בחולון. בן זוגו אלכס קו ספד לו: "אני מרגיש שאיבדתי את העבר, ההווה והעתיד בלעדייך לצדי והחיים שלי פשוט התנפצו לרסיסים. אני מרגיש כל כך בר מזל שזכיתי לבלות את 28 השנים האחרונות לצידך".

View this post on Instagram

A post shared by AZ Factory (@azfactory)



הקיץ תלבשי לבן: חג השבועות מגיע ואיתו המלתחה האהובה עלינו
מה נגיד, שילוב של פסטות, גבינות ובגדים לבנים - יש חג שווה יותר משבועות? בית האופנה גולברי משיק קולקציה שכולה לבן ברוח חג השבועות. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: חולצות עם עיטורי קרושה רומנטיים, חולצות סאטן קלאסיות, מכנסי ג'ינס, חליפות קלאסיות מחויטות, גופיות תחרה ועליוניות ארוכות קלילות המותאמות לאקלים הישראלי. להשלמת המראה יצא גם קו אקססוריז של תיקים קטנים, חגורות לבנות ועדינות ומגוון תכשיטים. את הקולקציה ניתן למצוא בחנויות ברחבי הארץ ובאתר הרשת.

קולקציה של גולברי (צילום: יניב אדרי)
קולקציה של גולברי (צילום: יניב אדרי)


ובגזרת הפיסים המינימליים, טרמינל איקס משיקים את קולקציית בגדי הים של מותג הבית לקיץ 2021. מה נגיד, חום יולי-אוגוסט מעולם לא נשמע מפתה יותר. הקולקציה מונה מאות פריטים ומציעה מגוון בגדי ים משולבים בבדים שונים, גזרות, טקסטורות וצבעים. את כל הפריטים ניתן להזמין באתר מהיום למחר עד הבית.

טרמינל איקס (צילום:  דימה טליאנסקי)
טרמינל איקס (צילום: דימה טליאנסקי)


כבר הזכרנו שאיטלקי זה המטבח האהוב עלינו?
קולקציית אביב-קיץ 2021 של בית האופנה האיטלקי בוטגה ונטה מציגה את הקלאסיקות האהובות לצד דגמים חדשים שעתידים להפוך לפריטי מאסט בארונה של כל פאשניסטה. בחודש ינואר האחרון נפל דבר: עמוד האינסטגרם של בוטגה ונטה נסגר לאלתר. העמוד מנה 2.5 מיליון עוקבים וכמעט 2 מיליון פוסטים ונחשב לאחד העמודים המוצלחים ביותר בעולם האופנה.

המהלך הדרמטי הוביל להקמת מגזין דיגיטלי חדשני שמטרתו להעניק משמעות נוספת למוצר ולהגדיר מחדש את דרכי התקשורת עם הקהל ולהנגיש את המותג לכולם. המגזין יפורסם ארבע פעמים בשנה, במקביל להשקת קולקציה חדשה, והוא יחשוף קמפיינים ותכנים מקוריים. החודש הושק הגיליון הראשון של מגזין ISSUE, בכיכובה של קולקציית אביב-קיץ 2021 שאת פריטיה ניתן למצוא באתר ובחנויות פקטורי 54.

קולקיציה של בוטגה ונטה (צילום: יח''צ)
קולקיציה של בוטגה ונטה (צילום: יח''צ)