חוף הים אנחנו מקפידים לבקר כבר מתחילת אפריל - הרבה לפני שמספרים לנו שעונת הרחצה החלה. על החוף נגלה את דיירי הקבע: הגולשים, הספורטאים ואלה שרגע לפני שעוברים לקולקציות קיץ קצרצרה, ממהרים להעלים את סימני השיזוף. מותגי האופנה השונים לא מאכזבים את הגברים ומציגים קולקציות צבעוניות, טרנדיות ומרעננות של בגדי ים בגזרות שונות. נראה שהן מספקות מענה לכל טרנד אופנתי שקיים ולא מוותרות על אף גוון לוהט שמככב במניפת הצבעים העונתית. 

טומי הילפיגר ל- FACTORY54 (צילום: יח''צ)
טומי הילפיגר ל- FACTORY54 (צילום: יח''צ)

בין שלל הגזרות יש כאלה הזוכות לפופולריות רבה וכאלה שבגדול, מומלץ לך לוותר עליהן למען שמירה על הסביבה. בכל זאת, מדובר לעיתים במראות קשים במיוחד שניתן לחסוך מהסובבים. בגדי ים בגזרת טנגה זערוריים יתאימו לך רק במקרים בהם אתה שחיין בנבחרת האולימפית, מפתח גוף מקצועי ומנופח או דוגמן תחתונים משורטט. בהנחה שאתה אף לא אחד מאלה, מומלץ לזנוח את פיסת הבד הקטנטנה ולעבור למשהו יותר נוח.

בגד ים VANS. מחיר: 299.90 שקל (צילום: יח''צ)
בגד ים VANS. מחיר: 299.90 שקל (צילום: יח''צ)

בגדי ים בגזרות הבוקסר והברמודה נחשבות לאהובות במיוחד על הגברים בישראל. מדובר בדגמים שנחשבים נוחים, קלילים ובגדול מאפשרים לך להרגיש משוחרר. לצד מותגים ייעודים לחובבי השחייה וההשתכשכות בים דוגמת אל קפיטן וספידו מככבים מותגי אופנה ישראלים בהם קסטרו, רנואר ופוקס. חובבי מותגי העל גם ימצאו כאן את מבוקשם ויוכלו לטייל על החוף בבגדי ים של ולנטינו, ראלף לורן, ברברי וטומי הילפיגר. 

El Capitan. מחיר: 319 שקל  (צילום: סטודיו כוכב אחר)
El Capitan. מחיר: 319 שקל (צילום: סטודיו כוכב אחר)

רבים מהגברים שומרים אמונים לבגדי ים סולידיים בגווני שחור, כחול, אפור ולבן. לצידם מוצעים בגדי ים בצבעוניות עשירה ובעלת נוכחות בסקאלה שכוללת גווני גלידה עדינים וצבעים זרחניים של ירוק, כתום, תכלת וצהוב. בגזרת ההדפסים נגלה את הפסים העל זמניים, הקמופלז' הצבאי וההשראות האקזוטיות של פירות קיץ שכיף לאכול בים, צמחים, פרחים ועצי קוקוס ודקל שיעשו לנו חשק לחופשת בטן גב.

אדידס. מחיר: 149.90 שקל (צילום: יח''צ)
אדידס. מחיר: 149.90 שקל (צילום: יח''צ)