גיל יהושע דרייפוס הוא כנראה אחד האנשים החזקים בייקום, עם סיפור חיים מלא טרגדיות ואתגרים מדובר באדם אופטימי, מלא אנרגיה וחיוכים. ובניגוד למה שאפשר היה לחשוב על מי שהתמחה בבית ההוט קוטור של ג'וליאן פרונייה בפריז, הוא ממשיך להשיק קמפיינים מרגשים שלא חוששים לגעת בבטן הרכה, ובעיקר נטולי זיוף ופנטזיה, אלא מציאות מעצימה, וזה כידוע- בטח בעולם האופנה הישראלי- נדיר ביותר.

בגיל 30 הוא עזב את ירושלים לפריז יחד עם בעלו, מיכאל דרייפוס שם למד אופנה והחל לעבוד בתחום. באותו הזמן פנו הזוג לתהליך פונדקאות בנפאל וכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה החלו שני תהליכי פונדקאות במקביל שהסתיימו ב-2 זוגות תאומים שנולדו בהפרש של חודש. 

7 לאחר שחזרו לירושלים נפטר מיכאל ממחלת הסרטן וגיל מצא עצמו מגדל 4 קטנטנים לבד, כששניים מילדיו מתמודדים עם שיתוק מוחין בארבעת גפיהם וסיעודיים לחלוטין.

אבאל'ה ארבע (צילום: הילה שייר)
אבאל'ה ארבע (צילום: הילה שייר)

לצד עיצוב קולקציות הקוטור הוא החליט לפתוח מותג אופנה לילדים תחת השם אבאל'ה ארבע- שילוב בין אבאל'ה ואבא לארבע. "אני בוחר לעצב עבור מגוון רחב של ילדים בשאיפה לייצר חברה שוויונית. שכשהעיניים שלנו יתרגלו לאסתטיקה מגוונת החברה תהפוך מכילה ושוויונית מאליה" הוא מסביר את הבחירה הנועזת.

מדובר בקולקציית בגדי נוחות אלגנטיים לילדים עם התחשבות בצרכים מיוחדים. הבדים יוקרתיים ועם זאת נוחים ללבישה בזכות הגמישות והעמידות שלהם. המפתחים מאפשרים לבישה קלה ונוחה, האווריריות מעניקה חופש תנועה ומנעד מבני גוף שונים ושווים. לבגדים אין תוויות פנימיות ואת כל המידע ניתן לקבל בקיט העשוי גם הוא מטקסטיל של החליפה עצמה, מאפשר כביסה מסודרת, איפסון נוח ובמידת הצורך גם קצת אקסטרה בד להתאמות אישיות. קיטי החליפות מכילים מכנסיים, טוניקה ובנדנה. הגזרות מאפשרות מקום ולבישה נוחה גם לילדים עם עזרים נלווים כגון סדים, מחוכים, מיישרים וכו'. וכן, הם מתאימים לכל ילד וילדה- בלי הבדלים, קטגוריות מיוחדות או טריקים. פשוט אופנה. לכולם.

אבאל'ה ארבע (צילום: אלומה משולמי)
אבאל'ה ארבע (צילום: אלומה משולמי)

בקמפיין מככבים ילדיו לצד ילדים נוספים, עם ובלי מוגבלויות, שמוכיחים שאופנה שייכת לכולם וכל אחד, עם עזרים או בלי, יכול להראות בשיא הסטייל.  והאמת? פשוט אי אפשר להישאר אדישים- לא כלפי סיפור חייו המאתגר, לא כלפי הקמפיין המרגש וגם לא כלפי הקולקציה, ואם יש מותג שחשוב וראוי לחזק במיוחד בימים אלה, זה מותג כמו אבאל'ה ארבע. מותג שכולו ערכים, קבלת השונה, הכלה, סבלנות, יופי ושמחה- בדיוק מה שכולנו צריכים.

הקולקציה לילדים בגילאי 3-7. מחירים 140-365 ₪ לפני הנחות

להשיג ב https://www.abbalearba.com/