הימים שבהם שלחנו את דחיית הסיפוקים לחופשת בטן- גב הגיעו לקיצם. פסח כבר מאחורינו וגם איומים בסגר לא נראים באופק. הבחירה של רובנו להתעלם מהמצב לא תשנה את העובדה שנגמרו התירוצים ובאופן רשמי "אחרי החגים" זה בדיוק עכשיו. זאת כנראה הסיבה שמועדוני הכושר, האימונים האישיים והפעילות הספורטיבית מעלים הילוך והופכים לדיבור הכי חם בימים אלה. מותגי אופנת הספורט לא נשארים מאחור ומציעים קולקציות אופנתיות וטרנדיות שיספקו לנו לפחות סיבה טובה אחת להזיע במכון, בסטודיו ובפארק.

קולקציית triple black של פארל וויליאמס לאדידס (צילום: יח''צ)
קולקציית triple black של פארל וויליאמס לאדידס (צילום: יח''צ)

כבר שנים שקולקציות בגדי הספורט כוללות חומרי גלם ומושגים שלומדים עליהם בקורס טיס או בנאס"א. ככה זה שמבטיחים לנו בדים נושמים, מנדפי זיעה, דוחי מים, מפזרי חום ומווסתי אוויר וגם בדים "חכמים" עם רכיבים אלקטרוניים. הטכנולוגיות פורצות הדרך אותן משלבים המותגים השונים הופכים בכל עונה את בגדי הספורט ליעילים, איכותיים ונוחים יותר. לצד פרקטיות תגלו גם שלא מוותרים פה על אף טרנד, סגנון וצבע שנחשבים ללהיט אופנתי עונתי.

ניו באלאנס לאתר הסחר ONE PROJECT BY AZRIELI (צילום: חלי פרידמן)
ניו באלאנס לאתר הסחר ONE PROJECT BY AZRIELI (צילום: חלי פרידמן)

בגדי ספורט הם כבר לא רק בגדים שנלבש לפעילות ספורטיבית ואימוני כושר והם משמשים לא פעם כהצהרה אופנתית. מותגי הספורט מציעים לנו קולקציות איתן נוכל ליצור מראה קז'ואלי במהלך היום. מותגים דוגמת אדידס, ריבוק, נייקי, פילה ופומה מציעים לגברים קולקציות מושקעות ומרהיבות שחורכות את הרשתות החברתיות תודות לשיתופי פעולה עם מפורסמים מהארץ ומהעולם.

נייק ל TERMINAL X (צילום: באדיבות nike)
נייק ל TERMINAL X (צילום: באדיבות nike)

בחניות הדגל של המותגים תגלו קולקציות קפסולה ייחודיות, שיתופי פעולה מסקרנים ודגמים במהדורות מוגבלות. המותג פומה נוחת רשמית בפקטורי 54 וחוזר לקדמת הבמה. חנות דגל חדשה בנמל תל אביב מציעה קולקציות ספורט, סטריט וליין יוקרתי הכולל שיתופי פעולה עם אמנים פורצי דרך ומעצבים על נחשבים. 

לואיס הימלטון X פומה ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)
לואיס הימלטון X פומה ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)

בין המפורסמים שיצרו קולקציות בפומה נגלה את הראפר ג'יי זי, הכדורגלן הברזילאי ניימאר ונהג פורמולה1 לואיס הימלטון. גם באדידס מככב כבר כמה עונות פארל וויליאמס, הראפר הנודע עם קולקציית triple black. הקולקציה עוצבה כולה העונה בשחור, בהשראת השוויון והעצמת הקהילה השחורה בארצות הברית. מותג הספורט הניו יורקי צ'מפיון מציע גם הוא קולקציית קיץ צבעונית בהשראת אופנת הרחוב ובמותגי הספורט ניו באלאנס, ריבוק ופילה תגלו פריטים מגניבים המאופיינים בצבעוניות עשירה.