נפרדים מרות דיין

החודש, בצער רב, נודע על פטירתה של הפעילה החברתית רות דיין ז"ל, מייסדת בית האופנה הישראלי "משכית" וארגון הצדקה "וראייטי". דיין הלכה לעולמה כחודש לפני יום הולדתה ה-104 וחוץ מהיותה רעייתו הראשונה של שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה דיין, היא הייתה לסמל אופנה ישראלית במיטבה. דיין פעלה תמיד במטרה לגשר בין תרבויות ובעיקר ייצגה את הישראלי היפה הפועל למען מדינתו ולמען אנושיות וערכיות. 

על פעילותה החברתית והמגוונת, דיין זכתה בפרס "רפפורט" על מפעל חיים למען עשייה נשית פורצת דרך ורבת השנים. בית האופנה משכית היה והינו חלק בלתי נפרד מתרבות האופנה הציונית ולוקח חלק משמעותי באירועי האופנה השונים, ביניהם כמובן גם שבוע האופנה. מזה מספר שנים ש"משכית" ממשיכה את ניהולה המחודש על ידי ניר טל ורעייתו שרון טל המעצבת הראשית של המותג. עם ישראל וביניהם אמנים, פוליטיקאים, אנשי תרבות ורוח שונים הרכינו ראשם על האבדה העצומה והביעו תנחומים למשפחה.

כשאופנה, טלוויזיה והחיים עצמם נפגשים: "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" בשיתוף רשת 13 ומוזיאון ארץ ישראל.

השבוע לו חיכינו למעלה משנה חוזר בקונספט אחר, ייחודי ומטורף -  כיאה לשנת קורונה. "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" בשיתוף רשת 13 ומוז"א, יוצא לדרך וישודר לראשונה בישראל על מסך הטלוויזיה. כן, כן, שבוע אופנה שיישאר איתנו לעולמי עולמים על המסך, ממש כמו תצוגות האופנה של ויקטוריה סיקרט. "שבוע האופנה קורנית 2021" ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייף ובשיתוף רשת 13, ייערך החל מה-28 במרץ (חוה"מ פסח) וייפתח בערב גאלה חגיגי בהנחייתה של בר רפאלי. 

מעבר להיותו שבוע מרגש בפני עצמו לכל חובבי האופנה, ערב הגאלה ייפתח בתצוגה נוגעת במיוחד כאשר על הבמה תצעד שירה איסקוב, יחד עם נשים חזקות ומובילות בישראל, כשהן לבושות כולן בשמלות סטרפלס, כשהמטרה היא הזדהות והצדעה להמוני נשים אחרות שחוות אלימות פיזית ונפשית מצד בני זוגן. "בראיון של שירה היא סיפרה על שמלת הסטרפלס שלא הורשתה ללבוש וזה העביר בי צמרמורת. מיד ידעתי שבערב הגאלה אני רוצה ש-15 נשים חזקות ומובילות יצדיעו לה ויחזקו אותה", אמר רייף.

אין ספק ששבוע האופנה השנה הולך להיות תופעה אחרת שבהחלט מצליחה לפרוץ ולצאת מהקופסה, בשיתוף ערוץ טלוויזיוני תומך שישדר את כל התצוגות, הרגעים והסטייל הנוצץ המורגש באוויר, יחד עם ארגונים רבים המעודדים את תרבות האופנה בישראל. שבוע האופנה, המציין עשור לקיומו, ייערך בסימן הקיימות ובשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, שותפים משמעותיים ומובילים המהווים חלק בלתי נפרד מהמהפכה בתחום האופנה המתרחשת בימים אלו. אנחנו מתרגשים, ואתם?

View this post on Instagram

A post shared by Motty Reif (@mottyreif)

פינת הטרנד החודשי - בסימן פנינים

יש שיגידו שהיהלום הוא חברה הטוב של האישה, אני דווקא חולקת ונותנת מקום ברשימת חבריי הטובים גם לפנינה העדינה, הקלאסית והיוקרתית. טרנדים בתחומי העדיים הם כאלה שקצת קשה לתפוס בין רגע, כי בסוף יהלום תמיד יישאר יהלום וזהב לנצח יהיה אחד היסודות הטבעיים היפים ביותר. אם נלך אלפי שנים ודורות אחורה, הפנינה, אבן החן המיוחדת תמיד הייתה שם. לבנה ונקייה כפי שהיא, נשארה ועודנה אחת מאבני החן המייצרות תדמית מעודנת לתכשיטים השונים. 

בחודשים האחרונים ניתן לראות איך שוב עולם האקססוריז משלב את הפנינים בדרכים כאלה ואחרות. בשיחה עם מעצבת התכשיטים הצעירה הדר ורדימון, הבנו שלפנינים יש גם משמעות. את העסק "MYO rings" פתחה כמו הרבה אחרים בתקופת הקורונה, כשהעיסוק בפנינים החל כתחביב והפך לאהבה גדולה וכך יצא שבתקופה המוזרה שעברה, צברה ידע מקצועי וכשרון עולה, כשהחשיבות היא בחירה בחומרים האיכותיים ביותר והבטחת עמידותו של המוצר, יופיו המיוחד והשונה וגם מענה לבקשות לטבעות בעיצוב אישי. "אני ממליצה להעז ולשלב, כסף עם זהב, פנינים גדולות לנוכחות יחד עם קטנות לעדינות. לפנינים סגולות מיוחדות המעידות עליהן כסמל לחוכמה, רוגע, מזל טוב ועושר, וכך גם לשאר החומרים בהן אני משתמשת סגולות משלהם".

View this post on Instagram

A post shared by MYO Rings (@myo.rings)

קסטרו יוצאת בקולקציית יוניסקס הכי מדויקת שראינו לאחרונה- לו ולה, תחת הסלוגןCastro Time For Unisex.

הקולקציה החדשה של קסטרו כוללת טופים בגזרת אוברסייז עם שרוול קצר או ארוך, אליהם מצטרפים מכנסי טייץ רכים וחופשיים בגזרה מיוחדת המשלבת את גזרת התחתונים הגברים עם הגזרה הנשית, כך שהם תואמים לשני המינים. הקולקציה עשויה בדי כותנה רכים ונעימים מאד למגע ובצבעוניות יפהפייה של ארבעה גוונים שגם הם גווני יוניסקס: חום מוקה כהה, אפור כהה, קאמל טבעי וורוד מעושן. 

השטיפות הייחודיות של הקולקציה מעניקות לה מראה מעושן של גוונים יפהפיים, המאפשרות לשלב את הצבעים זה בזה. הקולקציה החדשה משתלבת באופן מדויק לתקופה הזו שבו גם סגנון הלבוש שלנו נהיה פשוט, אמיתי יותר ונוח בלי יותר מדי חשיבה מאומצת. ניתן להשיג באתר קסטרו ובחנויות.

שלום וכן להתראות! חנויות טופשופ בארץ נסגרות

לזה בהחלט לא היינו מוכנים! חנויות "טופשופ" בישראל נאלצות להיסגר. זאת לאחר שאסוס רכשה את המותג מקבוצת גולף המחזיקה בזיכיון המותג בישראל. רשת טופשופ הגיעה לישראל בשנת 2003 ומפעילה כיום בארץ תשע חנויות. המותג הבינלאומי ניצל מפשיטת רגל על ידי אתר האונליין אסוס, יחד עם מותגים נוספים שנקלעו להליכי פשיטת רגל. זוהי אכן הודעה מצערת ללקוחות טופשופ הישראליות, אבל היי! לפחות יש לנו תירוץ טוב לטוס לחו"ל.

דה וויקנד במסר עוקצני לסלבס ההוליוודיים

למי שלא לגמרי הבין מה עובר על הזמר דה וויקנד יכול להירגע, גם אנחנו לא הבנו. לאחר מספר הופעות של הכוכב עם הפתעה אחרת על פניו - לכאורה מנותח, מאופר כשפניו חבולות או חבושות, הוא הגיע בתחילת החודש להופעת המחצית של הסופרבול האמריקאי הגדול והמכובד, כשסוף סוף פניו נקיות מכל איפור או קשקוש אחר. 

לעומת זאת, כל הרקדנים שלו עטו מסיכות ותחבושות פנים. לא, הם לא שמעו שחג הפורים חל החודש בישראל, הם פשוט המשיכו להעביר את המסר של הזמר, שעיקר טענתו לגבי הלוקים השונים היא אמירה עוקצנית במיוחד על השטחיות ההוליוודית. דה וויקנד טוען כי כל התחבושות היו על מנת לשקף את התרבות של הסלבס, תרבות אבסורדית בעיניו, במסגרתה אנשים עורכים שינויים חיצוניים כדי לקבל אישור מהחברה שהם "בסדר". כך או כך, לפחות התעלומה סביב הלוקים שלו נפתרה ואפשר להיות בטוחים שלפחות שנת הקורונה לא שיבשה את הזמר והכל היה רק למען העברת מסר פשוט אחד.

View this post on Instagram

A post shared by The Weeknd (@theweeknd)