ביום שישי האחרון, כשהמחשבות שלנו היו במקום שונה לגמרי, איפה שהוא בין הניקיונות לפסח ובין תהיות למתי תגיע המתקפה של האיראנים, היו כאלה שהיו עסוקים בדברים שונים לגמרי. הזוג המלכותי הארי ומייגן, הגיעו לפזר נשיקות ולהפגין אהבה בטורניר טניס למען צדקה.

במשחק, הם נצפו מאוהבים ומתוקים: מחזיקים ידיים ואף המצלמה הצליחה לתפוס בעדשה גם נשיקה קטנה כשמייגן העניקה להארי את הגביע הניצחון. 

מייגן מרקל המשיכה בקו האופנתי הקלאסי שלה של "היוקרה השקטה". לאירוע הצדקה, שבו השתתפה עם הנסיך הארי, מרקל בחרה בשמלת קאט אאוט לבנה כשבחלקה התחתון קפלים.

שמלת "ג'ינג'ר" של המעצבת היידי מריק, אותה לבשה הדוכסית עשויה ממשי וקנאביס בצבע שנהב. השמלה כוללת גם סרט פפיון מרשים וגב חשוף. מרקל השלימה את ההופעה עם משקפי שמש של המעצבת, ושילבה אותם עם נעלי עקב מעור בצבע גוף מבית אקוואזורה. היא החזיקה תיק לבן של ולנטינו ועגילי זהב של שאנל. 

בחירת הלבוש של מרקל, שבאופן די עיקבי עושה את זה פשוט מושלם, הדגישה בעקביות את נטייתה לגישה ״היוקרה הפשוטה והשקטה״ לאופנה. בכנס SXSW 2024, היא נראתה בחליפת ג'וליבה הריטג' מותאמת אישית, שבלטה בקווים הנקיים וההתאמה האישית שלה. רגע נוסף היה ב-2023 באירוע Variety Power of Women, שם מייגן בחרה בשמלת פרואנזה סקולר בצבע חום-קאמל. הפריט בלט בפרט הכתף האסימטרי ובשסע הגבוה, תוך שילוב אלגנטיות קלאסית עם קצת פאנץ׳ מודרני. היא גם לבשה היידי מריק בעבר, מה שמרמז על כך שהמעצבת מקליפורניה היא פריט בסיסי בארון היומיומי של מרקל.  

אתגר הפולו רויאל סלוט הוא אירוע מפתח בעולם הפולו. הוא ידוע במשיכת שחקני פולו ודמויות מפורסמות ברמה הגבוהה ביותר, כמו סרינה וויליאמס, שהייתה בין 300 המשתתפים השנה. האירוע ב-2024 תמך בסנטבלה, ארגון צדקה שנוסד במשותף על ידי הנסיך הארי והנסיך סיסו מלסוטו, שעוזר לילדים אפריקאים הניצבים בפני אתגרים כמו עוני, אי-שוויון ואיידס.