קניה ווסט ואשתו הטרייה יחסית, ביאנקה סנסורי יצאו יחד למסיבת יום ההולדת של הראפר טיי דולה סיין בווסט הוליווד ביום רביעי בערב, אלא ששמנו לב שהלוק שלה מוכר לנו ולא סתם. ביאנקה, בת 29, חשפה את מה שיש לה להראות, כשהיא לבשה שמלת מיני לבנה חשופה מאוד ואופיינית לה יש לציין, עם מחשוף חזה עמוק עד מתחת לטבור. 

זאת לא הפעם הראשונה שביאנקה יוצאת במראה שמזכיר מאוד את זה של גרושתו של קניה, קים קרדשיאן. קים לבשה מראה כמעט זהה למסיבת יום הולדתה ה-34 לפני כ-10 שנים, עם קו מחשוף נמוך דומה וכתפיים מודגשות.

קים לבשה את השמלה הלבנה המקומטת חודשים אחרי נישואיה לקניה במרץ 2014 בטקס מפואר באיטליה. היא חגגה את יום הולדתה עם קניה וחבורה נבחרת של חברים ומשפחה במועדון TAO בלאס וגאס, שם הוגשה לה עוגה עם הכיתוב "גברת ווסט".

הלוק של קים, עשר שנים קודם לכן (צילום: David Becker/Getty Images)
הלוק של קים, עשר שנים קודם לכן (צילום: David Becker/Getty Images)

עשור אחר כך, קניה יצא עם אשתו החדשה ביאנקה, כשהיא לובשת שמלה דומה מאוד לזו של גרושתו ביום הולדתו של הראפר. קניה התאים את הלוק לשלה כשלבש טי שרט ומכנסיים לבנים, שאת הלוק השלמים עם מגפיים חומים.

רק בחודש שעבר, ביאנקה הטריפה את הרשת כשיצאה בלוס אנג'לס כשהיא לובשת מראה מטורף שנראה ממש בהשראת קים. התלבושת של ביאנקה נראתה כאילו שנלקחה מהארון של קים כשהיא לבשה חצאית מיקרו כסופה מטאלית וחוטיני, וביקיני משולש. קים לבשה בגד ים ממש זהה, קצת לפניה ממותג הבגדים שבבעלותה, SKIMS, שהוציא ליין בגדי ים מתכתיים בקיץ 2022.

לוק נוסף שנראה היה שהועתק היה שביאנקה יצאה לבושה בזוג חותלות וחזייה זעירה. בניגוד לביאנקה, קים לבשה את הלוק בצורה צנועה יותר עם טייץ וזוג מגפיים. ביאנקה במקום זאת שילבה את החותלות עם טופ קרופ קרוע, שחשף את שדיה, וזוג עקבי סטילטו פרספקס, בדומה לזוג שבבעלותה גם קים. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TMZ‎‏ (@‏‎tmz_tv‎‏)‎‏