מותג האופנה האיטלקי FURLA, הוא לא סתם עוד מותג, ובענינו נחשב לאחד המותגים שמצד אחד מציג סטייל איטלקי בלתי מתפשר, ומצד שני מאוד נגיש בעבור נשים רבות. כעת המותג משיק את קולקציית אביב-קיץ 2024, הלכנו להציץ בה וחזרנו נרגשות. 

בקולקציה החדשה, נחשף לראשונה הדגם FURLA NUVELA. בשפה של פורלה תיקי הנובלה הם כמו ענן. ממש כפי שהמותג מדמה את עצמו למי שנמצא במרדף תמידי אחר שיווי משקל מוחשי ורוחני, ומנסה להעניק לתיקים צורה המפתחת חיבור רגשי לתיק. מדובר בארבעה תיקים חדשים אשר מציעים מגוון דרכים לשאת אותם, על מנת להשתלב כמה שיותר באורח החיים של הלקוחה. 

FURLA NUVELA (צילום: יחצ חול)
FURLA NUVELA (צילום: יחצ חול)

התיק החדש של פורלה, מתאים עצמו ללקוחה ולא להפך. עם קווים אווריריים, קיפולים רכים, גוונים חיים כמו קרני שמש העוברות דרך פריזמה כדי להיפתח ברוחב הספקטרום, ה- Nuvela "לוכדת" שינוי וקלילות בתוך אובייקט שהוא תיק, אבל גם דרך ייחודית להסתכל על העולם- דרך פואטית, מרחפת, המעוררת את הקשר עם תנועת היקום. 

FURLA NUVELA (צילום: יחצ)
FURLA NUVELA (צילום: יחצ)

בקולקציה ניתן למצוא את הדגמים האהובים המזוהים עם המותג במגוון צבעים המתאימים לעונת האביב והקיץ ובבדים קיצים המשדרים חופשה והנאה. ניתן למצוא תיקי קלאצ' ותיקים קלועים, בשילובי צבעים של ירוק וקש, כחול וקש וכתום וקש. התיקים העשויים קש קלוע, לצד התיקים בהדפסי פרחים וציפורים יקפיצו כל לוק ויתנו הרגשה של חופשה אביבית נפלאה. 

פורלה תיק קש, מחיר: 1330 שקלים (צילום: יחצ)
פורלה תיק קש, מחיר: 1330 שקלים (צילום: יחצ)

עוד בקולקציה ניתן למצוא את הדגמים הבולטים של המותג ביניהם: FURLA Metropolis, Furla Diamante, FURLA 1927,FURLA Gilda ועוד, לצד מבחר רחב של ארנקים וארנקי כרטיסי אשראי בצבעוניות רחבה. צבעים קלאסיים של שחור, לבן וחום לצד צבעוניות אביבית של ורוד, כתום, ירוק וטורקיז.

פורלה קיץ 2024 (צילום: יחצ)
פורלה קיץ 2024 (צילום: יחצ)

טווחי מחירים:
תיקים: 2,360-770 שקלים, ארנקים: 900-440 שקלים, אקססוריז: 550-290 שקלים.