מייסדת Kylie Cosmetics, והאחות הצעירה ביותר למשפחת קרדשיאן, בת 26, שיתפה אמש (א׳) אוסף תמונות חופשה מנקרות עיניים באינסטגרם, כשהיא הגיעה לאי טרופי כדי איך לא, להינות בשמש עם ביקיני של שאנל.

מבלי לחשוף בפנינו את היעד, המעושרת כתבה בתיאור הפוסט שהיא "בחזרה לגן עדן", כשבתמונות היא מוקפת בעצי דקל, מים כחולים, חול, כמה צוקים סלעיים או בקיצור, כל מה שאנחנו חולמות עליו כרגע.

ברוב התמונות ג'נר מדגמנת בבגד ים של שאנל בצבע שחור-כסוף שלה, ובחלקן העלתה תמונות אווירה של המיקום המושלם בו נמצאת. בתמונה אחת אף הראתה את הניילס, עם זום אין לטבעות שענדה ולשיער הרטוב שיצרו את המראה המושלם לחוף הים. החיים קשים שאת קיילי ג׳נר.

בנוסף לטבעות, ג'נר ענדה מספר חישוקי עגילי כסף עבים, ואף הביאה איתה לחוף כמה תיקים סרוגים וכפכפים שחורים. באחת התמונות, ג'נר הצמידה את ידיה לפניה כשעמדה מול השמש, מה שמבליט ומושך את הפוקוס לביקיני המנצנץ של שאנל, שאם תהיתם מה ערכו, מדובר ב-9,950 דולר, קצת מעל 37,000 שקלים. שווה? תחליטו בעצמכם.

קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הביקיני, ממבט ראשוני היה נראה שייך למותג ״Rhinestone״, אך לאחר שג'נר תייגה את שאנל בתמונות שלה, גילינו כי הוא מגיע מתצוגת המסלול של קארל לגרפלד איי שם ב-1995, לפי אתר החברה. הוא כולל חלק עליון בגזרת משלושים עם פאייטים וזוג תחתונים שחורים בצורת V.

זאת לא הפעם הראשונה שקיילי משוויצה השנה באוסף בגדי הים שלה, רק בינואר, היא העלתה כמה תמונות של עצמה בבגד ים ירוק ללא כתפיות בשמש של קליפורניה, ובפברואר הציגה חזיית ביקיני שחורה פשוטה בצורת משולש ותחתונים תואמים.

מה רע לה בחיים: קיילי ג'נר נופשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מה רע לה בחיים: קיילי ג'נר נופשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ה״חוש המשובח״ של ג'נר לסטייל גם הקנה לה עבודה חדשה השנה. במרץ, הוכרזה כוכבת הריאליטי כשגרירת מותג הנעליים העכשווי סם אדלמן, בזכות "הטעם החדשני שלה".