רשת האופנה הספרדית העלתה אמש (שבת) לחשבון האינסטוש שלה שמונה כ-61 מיליון עוקבים, פוסט בו היא מפרסמת קולקציה חדשה של הלבשה תחתונה, כשהדוגמנית שמככבת בתמונות היא לא אחרת מהדוגמנית הישראלית המצליחה סאן מזרחי, אלא שהפוסט הוביל להמוני תגובות זועמות פרו פלסטיניות שקוראות להחרים את זארה ואת ישראל. 

לצד התגובות הזועמות ודגלי פלסטין, על הפוסט יש גם אלפי תגובות של דגלי ישראל וגם כוכבי הביצה מיהרו להגיב בפוסט ולהראות תמיכה. אנה ארונוב פירגנה למזרחי שכתבתה ״מהממת״ וכוכב הרשת נדיר אליהו כתב: ״מי שמקנא שיאכל תמרינדי״. גם חן אמסלם פירגנה כשהגיבה ״וואו״. שרי גבעתי הגיבה ״סאן שלנו!!״ והמון אחרים הגיבו דגלי ישראל. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ZARA‎‏ (@‏‎zara‎‏)‎‏

כזכור, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל זארה מופיעה בפעם השלישית בותרות בהקשר של המלחמה, כשמעוררת סערה ברשת. אחרי שבחודש אוקטובר התפרסמו תגובות של עובדי זארה בסניף ירושלים נגד ישראל ברשתות, והרשת פרמסה שמגלה ״אפס סובלנות לתומכי טרור״, בנובמבר פורסם בעמוד האינסטגרם של החברה פוסט ובו מצולמת דוגמנית לקולקציית החורף החדשה של המותג. בתמונה ראו הבחורה, עם צעיף צמר ארוך בצבע ירוק.

סאן מזרחי לובשת The Row - פקטורי 54 (צילום: סימון אלמלם)
סאן מזרחי לובשת The Row - פקטורי 54 (צילום: סימון אלמלם)

סאן מזרחי היא רק בת ה-25 (בתו של כדורגלן העבר האגדי אלון מזרחי) והספיקה במהלך השנים האחרונות לסלול דרך מפוארת בעולם הדוגמנות. היא כיכבה כבר בתצוגות ובקמפיינים של המותגים הגדולים והנחשקים בעולם: שאנל, דיור, הרמס, מייקל קורס ועוד הם רק רשימה קצרה מהמותגים אותם הובילה. בשנת 2023 היא אף נבחרה על ידי ווג לדוגמנית המבטיחה ביותר. בקיצור סאן, אל תתני להם להפריע לך לזרוח