INTIMISSIMI, מותג ההלבשה התחתונה המוביל והנחשק, הגיע לישראל ופותח חנויות בפריסה ארצית. חנות הדגל של המותג נפתחה בשבוע שעבר כבר בקניון איילון שברמת גן. החנות מתפרסת על גודל של כ 80 מ' ותציע קולקציה עדכנית ורחבה, אשר תכלול בתוכה מגוון רחב יחסית של סגנונות. 

הקולקציה החדשה של Intimissimi היא בהשראת סיציליה שבאיטליה. הקולקציה החדשה כוללת את הקלילות של הקיץ ואת תמצית החושניות של האומנות האינטימיסימית של הלבשה תחתונה איטלקית. הקולקציה, שעוצבה כדי לשקף את הרומנטיקה והתשוקה, כוללת עיצובים מיוחדים בשילוב תחרה וגווני פסטל (סגול, ירוק, תכלת וורוד) המושכים את העין.

INTIMISSIMI (צילום: יחצ חול)
INTIMISSIMI (צילום: יחצ חול)

הקולקציה בנויה משני חלקים עיקריים: קולקציית בייסיק, המציעה פריטים הקיימים כל השנה ונשארים מעונה לעונה. בקולקציה ניתן למצוא חזיות, תחתונים, בגדי גוף, בייבי דול, גופיות וחולצות בייסיק, פיג'מות ועוד. הפריטים עשויים בדי כותנה, מיקרופייבר, קשמיר, צמר ומשי, ומגיעים בצבעוניות קלאסית של שחור, לבן, שמנת, נייבי וגוונים שונים של צבע גוף.

קולקציית FASHION, קולקציה מתחלפת המציעה פריטים עונתיים בהתאם לעונות השנה וכן פריטים לאירועים וימים מיוחדים (כגון: כריסמס, יום האהבה ועוד). הקולקציה מוצגת לפי סדרות, כאשר כל סדרה היא סיפור המתבטא בצבעוניות ובבדים ייחודיים.  

INTIMISSIMI (צילום: יחצ חול)
INTIMISSIMI (צילום: יחצ חול)

הסדרה המפורסמת ביותר היא סדרת 1294 PRETTY FLOWER, זו המזוהה ביותר עם ג'ניפר לופז, פרזנטורית המותג זו עונה שלישית. הסדרה שהגיעה לחנויות לפני מספר שנים כקולקציה עונתית, התגלתה כהצלחה כבירה ולפיכך קיימת עד היום. הסדרה מתהדרת בצבעי שחור, שמנת, ונייבי, ומעונה לעונה מגיעה בצבעים נבחרים של העונה הרלוונטית. היא כוללת חזיות, תחתונים, לאנז'רי ופיג'מו, ובקרוב תגיע גם לישראל.

קולקציית המותג כוללת בתוכה חזיות, תחתונים ולאנז'רי (בייבידולים, בגדי גוף, חגורות ביריות וכד'), גופיות וחולצות בייסיק מבדים שונים (כותנה, מודל, קשמיר, צמר, משי), פיג'מות וחלוקים (עשויים כותנה, מודל, משי), מגוון אקססוריז משלימים הכוללים: מדבקות פיטמה, מוצרי סיליקון (קאפים, חזיות, כתפיות), סל כביסה לפריטים עדינים, מאריכים לחזייה, ורצועות לשימושים שונים וכן פרטי בייסיק לגבר. 

INTIMISSIMI (צילום: יחצ חול)
INTIMISSIMI (צילום: יחצ חול)

טווחי מחיר:
חזיות: 349.90-179.90 שקלים, תחתונים: 99.90-39.90 שקלים,  חולצות נשים + בייבידולים ובגדי גוף: 69.90- 449.90 שקלים, פיג'מות (נמכרות בחלקים נפרדים): 99.90- 449.90 שקלים. 

תחתונים לגבר: 49.90 –69.90 שקלים, חולצות גבר: 79.90 –119.90 שקלים, חלוקי משי: 549.90- 899.90