בית האופנה משכית הוותיק, שבימים אלה מציין 70 שנים להקמתו, מחליט להצטרף לטרנד ומשיק קולקציית אקטיב. זאת הפעם הראשונה שבית האופנה יוצא מגבולות אופנת העל, ומציג קולקציה ספורטיבית ויומיומית. 

אם זה נשמע לכם כמו צעד מפתיע, אז זה לא ממש. לאחרונה בתי אופנה רבים מזגזגים לעולם הספורט, בעיקר בשל שינויים בהרגלי החיים שלנו ותקופת הקורונה הלא רחוקה. החיבור של משכית לאופנת ספור מגיע הפעם משרון טל, המעצבת הראשית של בית האופנה ומסתבר גם מורה ליוגה.

משכית אקטיב (צילום: בוטיקה)
משכית אקטיב (צילום: בוטיקה)

במקרה הזה טל ניסתה לחבר בין שתי אהבות: ספורט ואופנה. התוצאה - קולקציה פרקטית ושיקית. כזאת שבכיף יכולה ללוות אתכם לאורך כל היום. כמו כן, הקולקציה עשויה מבדי דריי-פיט וכוללת פרטים שניתן לבנות איתם טוטאל-לוק.

טל: ״היה לי חלום להביא את משכית לעולמות האקטיב שכל כך קרובים לליבי, בעולם של היום השילוב בין אופנת אקטיב לאופנת הרחוב הוא כמעט בלתי נמנע והשילובים מאפשרים גמישות ומעל לכל מתאימים ללייף סטייל של הלקוחה שלנו. אני שמחה להגיד שזאת פעם ראשונה שבית משכית על שבעים שנותיו משיק קולקציית אקטיב וזו הרגשה מעולה״.

משכית אקטיב (צילום: בוטיקה)
משכית אקטיב (צילום: בוטיקה)

את הקמפיין שמלווה את הקולקציה יצר בית האופנה עם חברת הסטארטאפ הישראלית Botika. הקמפיין מציג את הקולקציה באמצעות תמונות שנוצרו כולן על ידי בינה מלאכותית. הקמפיין משלב בין ההיסטוריה של בית האופנה לבין החדשנות הטכנולוגית, מביא את העבר והעתיד להיפגש בנקודה אחת בלתי אפשרית.

מחירים: 490-250 שקלים, באתר ובחנויות.