על אף הדרמות שמתרחשות בימים אלו בבית המלוכה הבריטי, נראה שיש מי שממשיך לשדר עסקים כרגיל, הדוכסית מסאסקס, בת ה-42, המתגוררת במונטסיטו, נראתה מהמם כשעשתה מעשה טוב והצטרפה לילדים להקראת סיפור מיוחדת ב-21 במרץ, כשהובילה סדנת 'ריפוי פשוטו כמשמעו'. 

מייגן, שהיא אמא לשניים (לכל מי שלא זוכר) הגיעה בתלובשת אביבית במיוחדת ועלתה על שמלת מידי פרחונית מבד משי-שיפון, של המעצב אוסקר דה לה רנטה בשווי 3,490 דולרים (או בשקלים כ-13,000 ש״ח) עם שרוולים ארוכים וחגורת אבנט. השמלה כללה כפתורים וסגירה צפופה באיזור הצוואר.

השמלה מוכרת לכן? ובכן לא סתם. זאת הפעם השנייה שהדוכסית לובשת את הפיס שכן שבעבר לבשה את השמלה בתצלומים שהוצגו בסרטי הדוקו של נטפליקס- ״הארי ומייגן״. היא השלימה את הלוק עם זוג נעלי בובה קלאסיות במחיר צנוע של של 747 דולר (כ-2,800 שקלים) המותג האיטלקי Aquazzura - פריט שיצא לה לנעול בעבר בהזדמנויות רבות.

מייגן ענדה את שעון הקרטייה הזהוב שלה לצד צמיד יהלומים, והוסיפה זוג עגילי חישוק זהב פשוטים אך אלגנטיים, וכן שמרה על איפור פשוט ומאופק כזה שיתמזג בצורה אביבית נפלאה עם השמלה המיוחדת של דה לה רנטה: נגיעה של סומק ורוד ונגיעה של אייליינר על עפעפיה הספיקה כדי לשפר את גוון העור של הדוכסית, שהיא ההגדרה המושלמת לקלאסית.