הזמרת ההוליוודית ליזו זכורה לכולנו כמי שאוהבת את הגוף שלה ולא מתביישת בו, אלא שלפני חודשיים היא עברה שינוי מהותי במשקלה, אותו היא חשפה רק אחרי שמעריציה, שלא היו בעד השינוי כלל ואף גינו אותו, שמו לב להבדל הניכר במשקל. 

כעת, כשהיא בחשיבה הקשורה ל״טבעיות הגוף״, היא משיקה קו בגדי ים חדש. על פני השטח, נראה שקו בגדי הים החדש של ליזו, המושפע ממותג בגדי האופנה של זו, עוסק כולו בשליטה. ״לבגדי הים האלה יש את הכוח להחזיק״ אמרה ליזו, זמרת, זוכת פרס הגראמי ויזמית אופנה, בראיון וידאו. ״אגיד לכם משהו: התחלתי להזיע כשניסיתי ללבוש חלק מהם״. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lizzo‎‏ (@‏‎lizzobeeating‎‏)‎‏

הווידוי של ליזו, שנאלצה להידחק לתוך בגדי הים שפיתחה עבור המותג שלה Yitty היה וידוי בולט ומפתיע, אבל היא התאימה את הקונספט של טבעיות בגוף - אותה תנועה פופולרית שדוחקת באהבה עצמית לא משנה צורתך או גודלך - כך שתתאים לרוח התקופה.

"הרעיון של טבעיות הגוף התרחק מהתפיסה המיושנת של הזרם המרכזי," היא אמרה. "זה התפתח לניטרליות הגוף." עם זאת, לשמוע אותה מספרת את זה כשהיא רחוקה מלהיות ניטרלית וטבעית. "אני לא הולכת לשקר ולומר שאני אוהבת את הגוף שלי בכל יום," אמרה ליזו, בת 35. "בסופו של דבר, האופן שבו אתה מרגיש לגבי הגוף שלך משתנה בכל יום." היא המשיכה, "יש ימים שאני מעריצה את הגוף שלי, ואחרים שבהם אני לא מרגישה חיובית לחלוטין".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎YITTY‎‏ (@‏‎yitty‎‏)‎‏

בקמפיין שיווקי שהיה השנה הוצגו בגדי ים של Yitty, הרחיבו את קולקציית החזיות, הטייצים ובו הראו את הזמרת מציגה את ישבנה בבגד ים שלם בסגנון תחתון. דוגמניות בקמפיין חשפו גם הן כמויות נדיבות של עור, כשהן לובשות סדרה של בגדי ים חד וחלקים. "יצרתי את ארון הבגדים שלי", אמרה ליזו. "ועכשיו אני יכולה להיות המנכ"לית והדוגמנית העל למותג שלי."

בגדי הים, המיוצרים בשותפות עם Fabletics Inc, חברת האם של Yitty, מוצעים במידות מ-6X ועד XS. (המותג מפרט את המידות הגדולות ביותר ראשונות). הם מכוונים לסוגי הלקוחות שכבר עשויים להחזיק בבגדים תחתונים של Yitty או פריטים דומים מ-Skims או Savage x Fenty - שכל אחד מהם, כמו Yitty, מייצר מוצרים באמצעות שילוב אלסטי של ניילון וספנדקס.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lizzo‎‏ (@‏‎lizzobeeating‎‏)‎‏

מה ההבדל בין המוצרים האלה לבגדי הים של Yitty? בגדי הרחצה עשויים בחלקם מבד ממוחזר, נועדו לעמוד בכלור ומהונדסים, הדגישה ליזו, "כדי ליצור אחיזה אפילו חזקה יותר".  קו בגדי הים כולל חלק עליון של ביקיני בצווארון מרובע, וכן תחתוני ביקיני, מכנסיים קצרים ובגדי ים שלמים המתוארים בטקסט פרסומי כ"שובבים", "מותן גבוה" ו"מותן מהודק". המחירים נעים בין 50 ל-100 דולר בערך לפריט.

טווח המידות הזמינות, לדברי ליזו, מקל על מציאת משהו קצת יותר הדוק (או רפוי). "אם מישהי רוצה יותר או פחות דחיסה, אנחנו נותנים לך את האפשרות לעשות את זה", אמרה. "פשוט קנה מידה אחרת. הקו הזה מדבר על חופש".  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lizzo‎‏ (@‏‎lizzobeeating‎‏)‎‏

ליזו, שאינה מופיעה כרגע, יש לה לאחרונה קצת יותר חופש בעצמה לפתח את הקו שלה או לעסוק בתחביבים מרגשים כמו אימון גופני. "אני מקדישה זמן בכל יום להכניס קצת אהבה לגוף שלי", היא אמרה. "אין יום שבו אני מתחרטת על הליכה או פילאטיס". היא עושה גם דיאטה. "אני שיטתית, מורידה משקל באיטיות רבה", אמרה ליזו.