אן זיווי וירדן ויזל, אחד הצמדים היציבים ביותר בתעשיית הבידור, התייצבו על סט צילומי קמפיין קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי המוביל sloggi. השתיים, שכבר היו הפרזנטוריות של המותג בעבר, חוזרות כעת לקמפיין כשהן אוחזות בטייטלים חדשים: זיווי מאורסת וויזל בחודש החמישי להריונה הפוטוגני. אנחנו ניצלנו את ההזדמנות לשאול אותן את שאלון האופנה שלנו:

אן וירדן על שאלון האופנה (צילום :יחצ)

 

איזה פריט לבוש צריך לדעתכן להשמיד?
אן: ״סקיני. וואי, זה כזה אאוט.״
ירדן: ״נכון. מצד שני, כאילו, גם אמרנו את זה פעם על הפדלפון, אז איך אפשר? אפשר להגיד שבכל תקופה יש את הפריט שלה?״
אן: ״כן, אז מה נשמיד?״

אן זיוי וירדן ויזל לסלוגי (צילום: שי פרנקו)
אן זיוי וירדן ויזל לסלוגי (צילום: שי פרנקו)

בדיוק מתחבר לשאלה הבאה שלי, איזה פריט לבוש לבשתם בעבר ואתן לא מצליחות להבין איך עשיתם את זה?
ירדן: ״יואו, אני אגיד לך, רגע. בדיוק, אן עזרה לי״
אן: ״BK, אתה זוכרת את הנעליים של בי- קיי?״
ירדן: ״יואו, אמאלה, כן״
אן: ״מה עשינו לעצמנו, היינו נראות כמו נעליים בתוך בן אדם ולא להפך
ירדן: ״היו מלא דברים מוזרים. זוכרת את דרדי? היה גם את הג'ינסים עם הלבן, איך קראו לזה?״
אן: ״ True Religion״

הסכום הכי גבוה שהוצאתם כל אחת על פריט אופנה, מה הוא היה וכמה כסף?
״אני רוצה לענות לך ולהגיד לך מה קרה לי אחרי שקניתי אותו. כשחזרתי מההצעת נישואים שלי, היינו בלונדון ואז בדובאי ואז במאוריציוס. בחזור, רכשתי בדובאי תיק, מהמם, מושלם, מושלם, מושלם,. אין יפה כזה.  מה קרה אחרי, אני ממש בכיתי. ולקחתי את זה קשה שהוצאתי סכום כזה על תיק בסיטואציה הנוכחית של עכשיו, שכל מה שאני חושבת כל הזמן זה, כאילו, לא יודעת, המותרות שלנו הופכים להיות עכשיו דברים שהם יותר בייסיק.״

אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)

אנחנו מדברים על ארבע ספרות, חמש ספרות, בדולרים, ביורו?
אן: ״חמש ספרות״

ירדן: ״הפריט הכי יקר שלי זה תיק שקניתי, כמובן שביחד עם אן. אני חושבת שלכל חברה, יש את החברה המדרדרת. בכלל, כל הפריטים היקרים שיש לי, שמלות פתאום וזה אן פעם גרמה לי להוציא על שמלת סטן שחורה בסיסית ברמות 1,400 שקל. הזיה״
אן: ״ואת עדיין הולכת איתן״
ירדן: ״נכון. לא רוצה להגיד מאיזה שנה״
אן: ״זה קרה לפני שש שנים. נכון״
ירדן: ״אבל באמת הפריט הכי יקר שלי זה לדעתי התיק של בלנסיאגה, שחור. אבל אני עושה את זה חכם. אני קונה תיק וזה כמו לעשות קעקוע. פשוט לא מוותרת עליו״.

אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)

ספרו לי על תקרית לבוש לא נעימה שהייתה לכן
ירדן: ״יש לי תקרית שקשורה לאיפור. אז פעם הלכתי לאיזה אירוע ושמתי מלא קונסילר מתחת לעיניים. זה היה לדעתי החתונה של סטטיק. ובפלאש, עלו תמונות יום אחרי, והיה לי כתמים לבנים מתחת לעיניים. אני הזדעזעתי, אני לא הבנתי מה קורה. ואז הבנתי שהקונסילר עשה את שלו״

אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)

טיפ טיפוח שאתן לא מוותרות עליו?
״יש לי משהו. וגם נראה לי אמרתי לך לעשות את זה, והעליתי את זה גם לסטורי אז העוקבות שלי יודעות. כשמסיימים להתקלח, נכון כשאת עוד רטובה, למרוח שמן תינוקות על הגוף. כשאת עוד רטובה, המים סופכים את השמן, ואז את כבר לא שומנית, אבל כשאת רטובה, למרוח שמן תינוקות על כל הגוף, לצאת, ואת תודי לי על זה.

אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' (צילום: אור גפן)

המותג סלוגי משיק הקיץ קולקציית משודרגת של דגמי זירו פיל, נוחים יותר, נושמים יותר, ממוחזרים יותר ובעלי מגוון רחב יותר של מידות. הקמפיין לוקח השראה מאופנת שנות ה-90 וה- 2000, ומשלב אלמנטים מערוצי טלוויזיה בינלאומיים מובילים של אותן תקופות, לצד אופנה מודרנית של תקופתנו. פרטי המותג מתאימים למגוון רחב של מידות וגזרות כך שכולן יכולות למצוא את עצמן ולהתאים לעצמן. בין הפריטים שיצולמו: קולקציית הזירו פיל המזוהה עם המותג,  שעברה שדרוג מבחינת איכות, עיצוב ורכות הבדים. הקולקציה מגיעה במגוון צבעיםופרינטים חדשים.

בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים עתידים לעלות בשבועות הקרוכים לפני חג הפסח בפריסת מדיה רחבה, בדגש על פלטפורמות דיגיטליו, שלטי חוצות, פרינט ועוד.