טרנד הפרחים אמנם היה אחד הטרנדים הגדולים של הקיץ, אבל חלקנו כבר פיתחנו אלרגיה, ונשאר רק לשאול: האם הטרנד הוא עדיין סטייל או כבר חצה כבר כל גבול?

טרנדים חולפים, ונראה כי לאחר שכבר קנינו מרשתות האופנה המהירות את הפיסים עם הפרחים הבולטים, אנחנו מנסים לגרום לטרנד להישאר כדי להצדיק את הקנייה. איפה לא ראינו פרחים בולטים? על חולצות, על חצאיות, על שמלות, כצ'וקרים ואפילו על בגדי ים. עכשיו רק ניתן לתהות - האם הטרנד יישאר רלוונטי או שהפריטים הבולטים יתחילו להיראות וולגריים וזולים?

יש מעט טרנדים שעוררו התרגשות בקרב רבים כמו טרנד הפרחים הבולטים. האובססיה לפרחים התלת ממדיים, כפי שניתן לראות, לא תמה מאז שזיהינו אותם על מסלולי הסתיו 2022 ולאחר מכן הופיעו על מסלולי אביב 2023. מפראדה ועד סנדי ליאנג, הטרנד הפרחוני הנועז והאמיץ קישט כל פריט לבוש - וגם מה שלא.

וכעת: עולם האופנה מתחלק לשני צדדים: הצד הראשון, שלא רוצה לוותר על הפריחה התלת עונתית ומקווה להמשיך עם הטרנד גם לסתיו הקרוב, והשני - שכבר פיתח אלרגיה לפרחים התלת ממדיים.

המשיכי לפרוח

אוהבת את הטרנד ולא מוכנה לוותר עליו? המשיכי לפרוח. השתמשי בפריטים הפרחוניים שכבר יש לך בארון, ואל תמהרי להוציא כמויות גדולות של כסף על פריטים חדשים עם הפרח התלת ממדי - טרנד נועד לחלוף, גם אם לפעמים יש תקווה שיישאר. 

משום שהפרחים הבולטים בהחלט גונבים את ההצגה, שלבי אותם עם פריטי לבוש שקטים יותר, וכך תתני להם את הבמה הנכונה לפרוח והלוק לא יראה זול או וולגרי מדי. זכרי, כשזה מגיע לטרנד בולט ונועז - כל המוסיף - גורע.