השיער, הידוע 'ככתר של האישה',  הוא אחד האזורי הגוף שלנו שנפגע הכי הרבה בשמש. במיוחד בימי הקיץ הישראלי, הגורם בין היתר לשיער יבש, פגיע ושביר, חשוב לדעת כיצד לשמור על בריאותו. מומחי השיער של המותג הטבעי ecoLove הסבירו לנו כי ניתן לעבור את העונה החמה ללא נזקים, להחזיר לו את החיוניות וההזנה וע"י טיפול נכון אף ניתן לטפל בנזקי השיער.  

להלן כמה טיפים שרכזו ממוחי המותג ecoLove לשמירה על שיער בריא וטבעי לקיץ הישראלי:

1. זכרו שלא הכרחי לחפוף כל יום, למרות שזה מאתגר בקיץ הישראלי. תפנקו את עצמכן וקחו את הזמן לעסות  את השיער, זה משפר את זרימת הדם ומסייע לבריאות הקרקפת ובעקיפין גם למראה השיער. כמו כן, מומלץ לסיים בימי הקיץ החמים את חפיפת השיער עם מים קרים כדי לסגור את נקבוביות הקרקפת, לשמור על הלחות ולמנוע 'פריזיות'.

2. כדי להימנע מקצוות מפוצלים ולשמור על בריאות השיער, מומלץ לגזור קצוות כל חודש וחצי.

3. העדיפו להשתמש במוצרי שיער המכילים רכיבים טבעיים ואורגניים, הרכיבים  עדינים לעור ולקרקפת ואינם מכילים כימיקלים מזיקים. כמו כן מומלץ להשתמש במרכך ובמסכת שיער בכמות קטנה, מרחו על קצוות השיער והימנעו מלהתקרב לקרקפת.

4. יבשו בעדינות את השיער במגבת, אל תשפשפו את השיער בחוזקה זה עלול לפגוע בו ולשבור אותו.

5. העדיפו להשתמש במוצרי שיער המיוצרים בישראל. הם מותאמים לאקלים הישראלי.

6. התזונה שאנו מכניסים לגוף חשובה לא פחות חשובה ממוצרי השיער שלנו, תזונה נכונה מסייעת לשיער בריא וחזק . המזונות ששומרים על השיער הם עשירים בביוטין ( ביצים, דגים) סלניום ( עד 4 אגוזי ברזיל)  אומגה 3 (דגים) , ויטמינים וברזל ( ירקות ירוקים).

7. מומלץ לחפוף את השיער מיד אחרי הרחצה בבריכה או בים ולא לשכוח להשתמש במסכה לשיער טבעית  על מנת לשמור על הלחות והברק הטבעי . 

שמירה על השיער עם EcoLove (צילום: דנה לביא)
שמירה על השיער עם EcoLove (צילום: דנה לביא)