מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
מרס ישהה בטלה עד רביעי וישפיע על ילידי סוף המזל בהענקת אנרגיית עשייה ויוזמות. נצלו זאת כדי ליזום ולפעול ואל תדחו יוזמות. אתם פופולריים בסביבתכם הקרובה וקסמכם מורגש. בשישי עד ראשון תוכלו לבטא את עצמכם אך שימו לב לא למשוך אש; בשני־שלישי תתעסקו בעבודה שהצטברה; ברביעי־חמישי עלול להתעורר מתח במערכות היחסים, השתדלו לשמור על איזון עם הצד השני, עד כמה שניתן.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

 21.4־20.5
יוזמות וקשרים נכונים יכולים לקדם אתכם בקריירה, אך נדרשת סבלנות. ייפתחו בפניכם אפשרויות לאיזון כלכלי דרך קשרים ומערכות יחסים.
שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים בבית ובקרב המשפחה, הימנעו מדרמות מיותרות והיו סבלניים; שני־שלישי צפויים להיות רגישים בתחום הרומנטי, השתדלו לא להיות ביקורתיים מדי; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים בעבודה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

אתם נהנים מהיחסים עם הסביבה, אבל כדאי לשים לב לרכילויות ולמידע לא אמין. סננו את האינפורמציה, כי לא כולה רלוונטית, ושמרו על מיקוד כדי לא לבזבז אנרגיה מיותרת. בשישי עד ראשון נוכחותכם תהיה דומיננטית בסביבה הקרובה וייתכנו דרמות מול אנשים קרובים, השתדלו לא למשוך אש ולא ללבות את האווירה. בשני־שלישי תחושו חוסר שקט בבית ובקרב המשפחה, קצרים בתקשורת וחוסר הבנות; ברביעי־חמישי שימו לב ליחסים הרומנטיים, ייתכנו התפרצויות ויציאה מפרופורציות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
בימים הקרובים תהיה לכם נטייה להיות דרמטיים ולצאת מפרופורציות. אתם חשים עומס אינפורמציה לא רלוונטית. השתדלו לסנן מידע כי לא הכל ראוי להתייחסות. בשישי עד ראשון תהיה לכם אפשרות לקדם את ענייניכם הכלכליים, אל תהיו אימפולסיביים; בשני־שלישי תחושו חוסר שקט בסביבה הקרובה, הימנעו מרכילות; ברביעי־חמישי יהיו מתחים ביחסים בבית ובקרב המשפחה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

 23.7־22.8
השבוע נפתח בסערה ובהתלהבות. מבחינה חברתית, אתם דומיננטיים ומשפיעים וחיי החברה שלכם בשיאם. הירח במזלכם בשישי עד ראשון מעניק לכם אנרגיה ונוכחות חזקה. עם זאת, יש לכם נטייה למשוך אש. אלה ימים טובים לקידום רעיונות יצירתיים. בשני־שלישי תעסקו בהתארגנות כספית שדורשת את תשומת לבכם; ברביעי־חמישי תחושו מתח ביחסים עם הסביבה הקרובה, הימנעו מאימפולסיביות.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

חוסר סבלנות וקצרים בתקשורת ישפיעו על הקריירה. יש לכם נטייה להתפזר ולאבד פוקוס, מה שגורם לעייפות ולחוסר שקט. השתדלו להיות ממוקדים והגיוניים. בשישי עד ראשון עשויות להיות דרמות רגשיות ויציאה מפרופורציות. הירח במזלכם בשני־שלישי יגרום לרגישות יתר. רביעי־חמישי צפויים להיות טעונים, בעיקר בהיבט הכלכלי וגם ביחסים משמעותיים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
מערכות יחסים מתחזקות, ולפנויים צפויות הזדמנויות גדולות. התקשורת מתעתעת - רצוי לשים לב עם מי אתם מדברים ולסנן מידע לא רלוונטי. זהו זמן טוב לטיולים מעבר לים, ללימודים מרחיבי אופקים ולקשרים חדשים. שישי עד ראשון צפויים להיות דרמטיים מבחינה חברתית. בשני־שלישי תחושו חוסר שקט וקשיים בתקשורת. הירח במזלכם ברביעי־חמישי יגרום לרגישות יתר ביחסים, השתדלו לא לאבד איזון.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11
בעבודה אתם ממשיכים ליזום ולהוביל, אך לקראת סוף השבוע תורגש האטה. בפניכם אפשרות להטבות בתנאים בעבודה והזדמנויות תעסוקתיות למי שמחפש עבודה. זהו זמן טוב לשינויים בתחום. שישי עד ראשון צפויים להיות דרמטיים בקריירה. אף שאתם דומיננטיים ומשפיעים, השתדלו לשמור על איזון ולא למשוך אש. שני־שלישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית, השתדלו לא להיות ביקורתיים מדי; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים בעבודה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
מערכות היחסים מתחזקות אבל התקשורת עם הצד השני מתעתעת, מה שמקשה עליכם לדעת מה קורה והיכן אתם עומדים בקשר. היו סבלניים, דברים יתבהרו בהמשך.בשישי עד ראשון תהיה נטייה לדרמות, השתדלו לא להיות אימפולסיביים; בשני־שלישי התקשורת בקריירה תהיה בעייתית; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית, השתדלו לשמור על איזון.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

 22.12־20.1
אתם דומיננטיים ביחסים ומשפיעים על הצד השני. בעבודה אתם נהנים מיחסים טובים, אבל התקשורת מתעתעת וייתכנו רכילויות ודיבורים מאחורי הגב. השתדלו לסנן מידע שיקרי ולא רלוונטי. בשישי עד ראשון עלולות להתחולל דרמות רגשיות שייצאו מפרופורציות, אבל בשני־שלישי תרדו אל הקרקע אחרי הימים הטעונים. רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים בקריירה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
מערכות יחסים רומנטיות מתאזנות ומכניסות בכם אופטימיות. זהו זמן טוב לבטא את עצמכם ולהיות פתוחים להזדמנויות להגשמה ואהבה. שישי עד ראשון צפויים להיות דרמטיים במערכות יחסים, השתדלו לא ללבות את האש ולשנות את מה שדורש שינוי. שני־שלישי צפויים להיות רגישים, השתדלו לא לבקר או לשפוט את עצמכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
היחסים בבית ובקרב המשפחה משתפרים. התקשורת מתעתעת, סננו מה שלא רלוונטי, דברים ישתנו ויתבהרו בהמשך. נוכחותכם דומיננטית וביכולתכם להגשים את עצמכם ולבטא את עצמכם מבחינה יצירתית. שישי עד ראשון יהיו דרמטיים בעבודה. אתם בולטים ומשפיעים אך הקפידו לא למשוך אש. שני־שלישי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים על רקע נטייה לביקורתיות כלפי הצד השני; רביעי־חמישי צפויים להיות טעונים מבחינה רגשית.