מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
זהו זמן טוב להפגין אומץ למרות הפחדים. אלה ימים של שינוי שמשפיעים על העשייה והיוזמות, תוכלו להמציא את עצמכם מחדש ולבטא את עצמכם כפי שאתם באמת. זהו זמן טוב ללימודים ולטיולים. בשישי־שבת יתרחשו שינויים ותצטרכו להביא בחשבון שיקולים כלכליים. בראשון עד שלישי ייפתחו בפניכם הזדמנויות להכיר אנשים חדשים בסביבתכם הקרובה ובמקביל יהיה עומס של אירועים ומידע שיציף אתכם; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו ימים משפחתיים בהשפעת מולד הירח בסרטן.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

השבוע מתחיל עם רגישות גבוהה וצורך בשינוי מהותי. הישן מתפרק והחדש מתגבש. קשרים עשויים להביא הזדמנויות כלכליות ושיתופי פעולה. בשישי–שבת הירח במזלכם יביא לרגישות גבוהה לכל שינוי, ולו הקטן ביותר, ותחושה שאתם עומדים בפני שינוי גדול. גלו פתיחות. בראשון עד שלישי יתרחשו אירועים שעשויים להשפיע עליכם גם מבחינה כלכלית; בשלישי בצהריים עד חמישי תחושו רגישות גבוהה בסביבה הקרובה, השתדלו לא לקחת את הכל באופן אישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
ונוס ומרקורי במזלכם מחזקים את התקשורת עם הסביבה. ייתכנו היכרויות וחיבורים חדשים. ביכולתכם להוביל בשל הפופולריות שלכם. שישי־שבת יהיו ימים רגישים כדאי למצוא זמן למנוחה ולשקט, למרות נטייתכם לצאת החוצה. הירח במזלכם בראשון עד שלישי יביא עמו סקרנות. השתדלו לא לבזבז אנרגיה; בשלישי בצהריים עד חמישי תעסקו בהתארגנות כלכלית ותהיה לכם אפשרות להתייצב בעזרת צעדים נכונים שתעשו בחודש הקרוב בהשפעת מולד הירח בסרטן.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

השמש בסרטן מביאה עמה התחזקות אנרגטית. מולד הירח במזלכם פותח חודש רגיש ומשפחתי, השתדלו לא לקחת הכל באופן אישי כי לא הכל קשור אליכם. אם תעשו זאת, תימנעו מהיפגעות. בקריירה אתם מובילים ויוזמים ותוכלו להצליח ולזכות בהכרה בפועלכם. בראשון עד שלישי תחושו הצפת אינפורמציה ורגשות. סננו את המידע הלא רלוונטי, לא חייבים להפנים הכל, לא הכל נכון ויש בלבול וחוסר פוקוס.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
אתם יוזמתיים ופעילים. זהו זמן טוב לנסיעות ולפעילות מעבר לים ו/או ללימודים מרחיבי אופקים. שישי־שבת יהיו ימים רגישים בקריירה, תחושת הערך העצמי שלכם עומדת למבחן. ראשון־שלישי יהיו ימים טובים מבחינה חברתית. זהו זמן טוב להפיץ ידע לקבוצות. מולד הירח בסרטן פותח חודש רגיש, גם באופן אישי וגם בקרב המשפחה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

הביטוי שלכם מתחזק בקריירה, זהו זמן טוב להביע את עצמכם. שישי־שבת יהיו טובים לנסיעות מעבר לים ו/או לימודים; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו רגישים מבחינה חברתית. מולד הירח בסרטן פותח חודש של רגישות חברתית, השתדלו לקחת דברים בפרופורציות.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

בפניכם הזדמנויות לנסיעות אל מעבר לים וללימודים. אנשים מעניינים נכנסים לחייכם. בזוגיות תצטרכו לבטא את עצמכם בתוך היחסים. בפניכם הזדמנויות לזוגיות נכונה וכיפית. שישי־שבת טובים לאינטימיות רגשית, אם רק תשחררו את כל מה עוצר אתכם מלהביע את רגשותיכם.
בראשון עד שלישי יהיו לכם הזדמנויות לנסיעות, לבילויים או ללימודים מרחיבי אופקים. מולד הירח בסרטן פותח חודש רגיש בקריירה, אבל תוכלו להביע את עצמכם. חשוב לא לקחת כל דבר באופן אישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

השבוע נפתח עם רגישות יתר בענייני מערכות יחסים. אתם מודעים לשינוי המתבקש אך סובלים מחוסר הערכה עצמית. בעבודה אתם בולטים, יוזמים ומובילים תהליכים. זהו זמן טוב לבקש ולקבל את מה שתרצו. שישי־שבת יהיו רגישים בזוגיות; ראשון עד שלישי יהיו טובים לחיבורים אינטימיים רגשיים, תוכלו להגיע לתובנות ולהארות בנוגע למצבכם הרגשי. מולד הירח בסרטן יפתח חודש של העמקה באמונותיכם והשקפת עולמכם.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
התקשורת והחברות במערכות היחסים שלכם מתחזקות, הזדמנויות נפתחות בפני הפנויים. אתם פתוחים ומושכים מבחינה רומנטית. אתם מגשימים את עצמכם, הכריזמה והביטחון העצמי שלכם גבוהים. בשישי־שבת יהיו רגישות, עצבנות וחוסר שקט בעבודה. בראשון עד שלישי תהיה תקשורת טובה במערכות יחסים, אך גם עומס מנטלי. מולד הירח בסרטן פותח חודש רגיש - יש לספק מענה לצרכים רגשיים, שבעקבותיהם תעברו תהליך עמוק חשוב.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

האווירה בבית ובקרב המשפחה משתפרת ותחושו אופטימיות. בעבודה אתם תקשורתיים וחברותיים. קשרים חשובים להמשך הדרך יכולים להתהוות בימים אלה בעבודה. שישי־שבת יהיו רגישים בתחום הרומנטי ותיתכן הפתעה בלתי צפויה. בראשון עד שלישי יהיו המון גירויים, אירועים והעברת מידע, בעיקר בעבודה. סננו את המיותר והיזהרו מרכילות. מולד הירח בסרטן יפתח חודש רגיש בזוגיות, השתדלו לא להתרגש מכל דבר קטן שקורה אצל הצד השני.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

היחסים הרומנטיים מתחזקים ויש בפניכם הזדמנויות לקשרים שבהם התקשורת טובה. בבית תהיה רגישות גבוהה ותחושו צורך בשינוי בלתי נמנע, שיגבר בשישי־שבת. מולד הירח בסרטן יגרום לרגישות בעבודה, וכן רגישות פיזית באזור הבטן.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

התקשורת ביחסים בבית ובקרב המשפחה משתפרת. הקשרים המשפחתיים מתאזנים ומתרחשים התכנסויות ואירועים משפחתיים מגבשים. מבחינה כלכלית, צפויות הטבה והזדמנויות להרחבת השפע בזכות יוזמות מבורכות. שישי־שבת יהיו רגישים בסביבה הקרובה. מולד הירח יחזק את הקשרים הרומנטיים וייתכן חיבור רגשי רומנטי, או חיבור שקשור לילדים - לידה או הריון.