לא כל האנשים ורבליים ומראים אהבה במילים, ובניגוד למיתוס, זה תקף גם לגברים וגם לנשים. אז מה לעשות אם בן הזוג שלך הוא לא איש של מילים? האם זה אומר שהוא לא אוהב אותך? ממש לא! היופי באינטימיות זוגית זה שהיא לא חייבת להיות במילים, היא הרבה מעבר לכך, היא נמצאת בחיבור הרגשי, בתחושות ובמה שאנחנו נותנים אחד לשנייה הרבה מעבר למילים. 

לפני שאת מחפשת סימנים יש לי כמה הצעות לפתרון:

  1. שיחה כנה ופתוחה: קודם כל אני מציעה לך לדבר איתו. אין כמו תקשורת אינטימית ומקרבת בזוגיות, זה כנראה הפתרון הראשון לכל הבעיות הזוגיות. סדרי לכם ערב פנוי ושבו לדבר על הנושא. תשאלי אותו למה הוא לא אומר לך במילים שהוא אוהב אותך יותר ותסבירי לו למה זה חשוב לך. תשאלי אותו איך הוא מרגיש שאת אומרת לו מספיק פעמים ואם יש משהו שחסר לו בזוגיות.
  2. תגידי לו שאת אוהבת אותו: תשאלי את עצמך האם את אומרת לו שאת אוהבת אותו, לפעמים אנחנו לא שמים לב שאנחנו בעצמינו לא יוזמים אהבה ואם את תתחילי להגיד לו זה יעודד אותו להגיד חזרה.

תנו לדמיון להתפרע: 10 טיפים לסקסטינג - ולא רק במילים | המדריך השלם

 ונניח שהוא ממש לא אדם של מילים, אילו סימנים יראו לך שהוא אוהב אותך אפילו שהוא לא אומר את זה במילים?

  • כשהוא מקשיב לך - כשהוא מקשיב וקשוב לך ולצרכים שלך זה אומר את הכל. אתם משוחחים ואת רואה שהוא מקשיב תוך כדי השיחה? הוא זוכר דברים שסיפרת לו? אפשר לראות ביום יום אם הוא מקשיב לך, גם למה שאת אומרת וגם בין השורות. אם הוא מקשיב לך הוא כנראה אוהב אותך.
  • אם הוא מעניק לך מגע - הוא מחבק אותך, מנשק אותך, מלטף אותך... מגע שאינו מוביל למין והוא ללא "מטרה" להגיע איתך למיטה. מגע וחום שמתבטא במחוות גופניות הוא לגמרי תחליף עבור אנשים שלא אוהבים לדבר. אז גם אם הוא לא אומר את זה במילים, אם הוא מביע את זה בחיבוק נוכח של כמה דקות, ליטוף על הרגל כשאתם צופים בטלויזיה, זה צריך להגיד את הכל.

כשהוא מקשיב לך או מכין לך קפה בדיוק כמו שאת אוהבת (צילום אילוסטרציה: אינג אימג')
כשהוא מקשיב לך או מכין לך קפה בדיוק כמו שאת אוהבת (צילום אילוסטרציה: אינג אימג')

  • רואים לו בעיניים - הוא מביט לך עמוק בעיניים, מסתכל עלייך ומחייך, סורק אותך במבט כשאת לובשת שמלה חדשה– מבט בעיניים יכול ללמד אותך איך הוא מרגיש כלפייך. את רואה במבט שלו אהבה? את "תופסת" אותו מביט עלייך מהצד? הוא מסתכל לך בעיניים כשאתם מתנשקים? כשאתם יוצאים לדייט הוא מסתכל עלייך ולא כל הזמן בנייד? זה כנראה אהבה.
  • כי הוא מכיר אותך יותר טוב מכל אחד אחר - הוא יודע מה את רוצה לפני שאת מבקשת את זה ומכין\מביא לך? ההיכרות ביניכם עמוקה ככה שאתם מבינים אחד את השנייה בלי מילים? מה צריך יותר מזה?!כנראה שהוא קשוב לך ואכפת לו ממך מספיק גם אם הוא לא אומר את המילים המפורשות.
  • הוא רוצה ונהנה לבלות איתך - אם הוא יוזם בילויים זוגיים, רוצה ונהנה מזמן איכות זוגי הוא כנראה אוהב להיות במחיצתך וזה המשמעות של אהבה. אם הוא לא יוזם אולי תתחילי ליזום בעצמך? דברי איתו ותקבעו דייט זוגי אחת לשבוע או אחת לשבועיים – אתם יכולים לצאת לסרט, לסטנד אפ, למסעדה, לחוף הים, למועדון ריקודים, לבר, לצאת עם חברים, ללכת ביחד לחנות סקס... אתם יכולים לקבוע שכל פעם אחד מכם קובע לאן תצאו ולהתחלף לסירוגין. בילויים זוגיים יעשירו את הזוגיות שלכם ויוסיפו לכם נושאים לשיחה. אה.. לשבת אחד מול השניה במסעדה עם נייד ביד, כל אחד תקוע בעולם שלו - זה לא בילוי "ביחד".

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

  • אלוהים נמצא בפרטים הקטנים - הוא מכין לך קפה בבוקר בדיוק כמו שאת אוהבת, מצחצח איתך ביחד שיניים, מוריד את האסלה אחריו, שולח לך הודעה סתם כך באמצע היום, מגיע להחליף לך פנצ'ר מכל מקום, מחמיא לך על שמלה חדשה שקנית, רואה שהחלפת צבע לק בציפורניים או שהסתפרת, מביא לך פרח מהגינה ביום חול... מעשה קטן של אהבה יכול, לפעמים, להיות חזק יותר מכל מילה.
  • הוא נשאר איתך גם ברגעים קשים - החיים מורכבים מרגעים טובים ורגעים פחות טובים, החוכמה בזוגיות היא להיות שם בכל הרגעים ולא לברוח כשנהיה קשה. אתם מתווכחים או רבים, אבל אתם יודעים להשלים אחרי? את קורסת לתוך יומיים של בכי ודיכאון והוא שם כדי לחבק, להכיל ולהקשיב לך. סימן שהוא אוהב.
  • מקבל אותך גם עם החסרונות - לכולנו יש פגמים! אם את יכולה להתנהג לידו כמו שאת, ליפול לביטחון עצמי נמוך, להיפגע מחברה בעבודה, לכעוס ולהתעצבן על ההורים שלך.. אם הוא מקבל אותך גם עם החסרונות שלך ולא מנסה לשנות אותך או להפוך אותך למשהו שאת לא, אין בכלל ספק שהוא אוהב אותך.
  • מפנק אותך במיטה - סקס זה ה-מחווה הגופנית שיכולה ללמד אותך המון על הזוגיות שלכם. אם הוא מגיע למיטה בהתכווננות לענג אותך, מקדש את הגוף היפה שלך, מפנק אותך מכף רגל ועד ראש, קשוב לנשימות שלך ולתחושות שלך, איכפת לו אם את חווה עונג וגומרת והוא נמצא בנוכחות מלאה בתוך הסקס – הוא אוהב אותך! ואם לא הגיע הזמן שתראי לו איך... אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת.

לגזור, לשמור ולבצע: מחוות רומנטיות שיעוררו לכם את הזוגיות

יש מי שיגידו שמעשים חזקים יותר מכל מילה, וכנראה שהתשובה, כמו בכל דבר בחיים, טמונה באיזון, כי החיים הם "גם וגם". את מרגישה שאת רוצה שהוא יגיד לך יותר שהוא אוהב אותך? דברי איתו ותגידי לו את זה, אבל אל תשכחי להיות קשובה אליו ולרגשות שהוא מראה גם אם זה לא יקרה כמו שאת רוצה - במילים.

שלך באהבה,

לימור בנדל