טלה 21.3־20.4

אתם פעילים, נוכחים ויוזמים בתחום הרומנטי. כמו כן, אתם מאוד תקשורתיים, אך עליכם לשים לב למי אתם מעבירים מידע וממי אתם מקבלים מידע. ייתכנו מתחים ורגישות בקשרים בין בני הבית. הירח המלא בגדי בחמישי יביא לעומס רגשי, בעיקר בקריירה. שישי עד ראשון יהיו ימים מתוחים בזוגיות. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

שור 21.4־20.5

כדאי לשים לב לכספים ולהשקעות. יש לכם נטייה לבזבוז ולהוצאות לא צפויות, כדאי להיות עם אצבע על הדופק. הנוכחות שלכם בולטת בסביבה הקרובה, ויכולת הנתינה שלכם מושכת תשומת לב. קשרים עם הסביבה הקרובה מעמיקים ויוצרים שינויים מהותיים. בבית המצב מתוח וכעסים מצטברים. היזהרו מהתפרצויות. הירח המלא בגדי בחמישי יאפשר לכם לראות דברים מנקודת מבט אחרת - תכליתית ומעשית. ראשון עד שלישי יהיו ימים מתוחים בזוגיות.

תאומים 21.5־20.6

מרקורי מסיים נסיגה במזלכם, כך שזה השבוע האחרון שבו תחושו עומס ולחץ מנטלי. גם השמש עוזבת אתכם ועוברת לסרטן, ולפיכך תחושו ירידת מתח אחרי האירועים וההתרחשויות הרבים של החודש האחרון. אתם יוזמתיים ודומיננטיים מאוד בסביבתכם הקרובה. הירח המלא בגדי יגרום לתחושת כבדות ולעומס רגשי. כדי לשחרר מעליכם את המטענים תנו לעצמכם מנוחה, בעיקר ביום חמישי. שלישי ורביעי יהיו ימים מתוחים בזוגיות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

סרטן 21.6־22.7

השמש תעבור למזלכם ביום שני ותצטרף לוונוס. יופיטר ייצור זווית הרמונית עם השמש בימים הראשונים של המזל. אלה יעניקו תחושת אופטימיות ופתיחות. הקסם שלכם יגבר, ותחושו צורך להעמיק מערכות יחסים. לפניכם יוזמות חשובות ויצירתיות בתחום הכספים וההשקעות. אל תפחדו ללכת על רעיונות חדשים. הירח המלא בגדי בחמישי ישפיע על מערכות היחסים שלכם, מומלץ להקשיב לצרכים הבסיסיים שלכם. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

אריה 23.7־22.8

מרס במזלכם מביא רוח אנרגטית חדשה לחייכם. עליכם לנקוט מהלכים חדשים ולא להיות מקובעים. אתם נמצאים בצומת של ישן מול חדש, כדאי לחזק את החדש ואת השינוי, ולא לשמור על הישן והמוכר. אתם יצירתיים, נצלו זאת כדי ליזום ולהתקדם. הירח המלא בגדי ישפיע על העבודה ועל סמכויות בעבודה. ייתכן עומס רב מהרגיל, גם רגשי. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, שלישי ורביעי.

בתולה 23.8־22.9

התקשורת עם אנשים עלולה להטעות אתכם, מומלץ לשים לב עם מי אתם מדברים, ונדרשת זהירות. הפופולריות שלכם תגבר החל מיום שני. קסמכם בולט וקשרים מעמיקים, אך נדרשים שינויים בהם. אתם רוצים לקדם יוזמות אך חשים שאתם חסרי אנרגיה. דחו זאת לחודש הבא. הירח המלא בגדי בחמישי יזמן חוויה משמעותית בתחום הרומנטי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10

הקריירה תופסת מקום דומיננטי בחייכם כרגע: אתם בולטים ומובילים, ומעמדכם מתחזק. יחסים מקצועיים יוצרים שינויים בחייכם. זהו זמן טוב להביע את רצונכם ורעיונותיכם בפני הסביבה. הירח במזלכם בימים שישי עד ראשון יגרום לרגישות גבוהה לסביבה ולאנשים בעבודה. הירח המלא בגדי ישפיע על האווירה בבית ויגרום לרגישות יתר. ייתכן גם קונפליקט בין הבית לקריירה, שידרוש את תשומת לבכם. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

עקרב 24.10־21.11

אתם מצליחים לבטא את עצמכם בקריירה, אך נדרש מכם מאמץ, ולא הכל מגיע בקלות. אתם בולטים, מובילים ויוזמים פרויקטים ורעיונות. היו פתוחים גם לדברים שעדיין לא התנסיתם בהם - דווקא שם טמונה ההצלחה. הירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי יגרום לרגישות יתר ולאינטואיציות מחודדות. שחררו את השליטה הרגשית ותנו אמון בתהליכים שאתם עוברים. הירח המלא בגדי בחמישי יחזק את נוכחותכם בסביבתכם הקרובה וייתכן שייווצרו התקשרויות רגשיות עם הסובבים.

קשת 22.11־21.12

השבוע תחושו עומס מחשבתי בעניין הזוגיות. שימו לב לתקשורת בתוך היחסים והיו סבלניים. הרגיעה תגיע בשבוע הבא. אתם בתקופה של עיכול רגשות ורגישות גבוהה. היו קשובים לצרכים הרגשיים שלכם. זהו זמן טוב לנסיעות, ללימודים ולהרחבת אופקים. הירח שיימצא במזלכם בימים שלישי ורביעי יגביר את הרגישות אך גם יביא עמו אופטימיות ושמחה. הירח המלא בגדי ישפיע על התחום הכלכלי ויכול להביא הזדמנות לביטחון כלכלי. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

גדי 22.12־20.1

ביחסים הזוגיים צפויים שינויים משמעותיים - כדאי לשחרר את העבר ואת כל מה שלא עובד יותר ולבנות יחסים נכונים, באותה מערכת יחסים או במערכת אחרת. הכל תלוי במצב הקשר, ייתכנו גם פרידות. הירח המלא במזלכם יגרום לרגישות גבוהה ביחסים ותגיעו לנקודה משמעותית של קבלת החלטות חשובות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

דלי 21.1־18.2

מתחים וכעסים מצטברים בזוגיות, ואתם חשים שאתם במאבק. הצד השני מנסה לנהל אתכם ולהוביל את הקשר ואתם לא מאפשרים זאת. זה זמן מה שאתם נדרשים לשינוי ולביצוע מהלכים תכליתיים. ההתעקשות לשמר את הקיים מפריעה להתפתחות הקשר או לסיומו, תלוי במצב הקשר.
המצב בעבודה דורש השקעה רגשית, היחסים שאתם רוקמים יימשכו לאורך זמן. הירח המלא בגדי בחמישי יגרום לחוסר שקט פנימי. מומלץ להתכנס לתוך עצמכם ולנוח. ימים טובים השבוע: שלישי־רביעי, ושישי עד ראשון.

דגים 19.2־20.3

יופיטר במזלכם ייצור זווית הרמונית עם השמש ויעניק אופטימיות, פתיחות רגשית וזרימה. זהו זמן טוב לבטא את רגשותיכם ולהתחבר לעצמכם. התקשורת בבית מבלבלת ולא יציבה. היו סבלניים, הרגיעה תגיע בשבוע הבא. בעבודה אתם פעילים ויוזמים. זהו זמן טוב לביטוי עצמי ולאקטיביות. הירח המלא בגדי ישפיע על יחסי חברות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.