טלה 21.3־20.4
ענייני כספים יתחזקו השבוע, בין היתר בזכות קשרים מקצועיים. פעולות ויוזמות בשיתוף עם קולגות עשויות ליצור תנופה כלכלית. רעיונות צצים. כדאי לקחת סיכונים, להשקיע ולהתמיד. התוצאות שיתקבלו הן לטווח הארוך.

הירח המלא באריה לקראת סוף השבוע (חמישי) יעניק אנרגיה ויצירתיות אך גם יגרום לקונפליקטים סביב ענייני אגו. נתבו את האנרגיות נכון - לספורט, לפעילות יצירתית ולמנוחה. ימים רגישים בבית: שלישי עד חמישי בצהריים. ימים טובים: שבת עד שני.

שור 21.4־20.5
מרס־אורנוס במזלכם נמצאים בצמידות בזווית מאתגרת לסטורן־יופיטר בדלי, וגורמים למאבק בין הרצון לקדם רעיונות במהירות לבין עצירה. היו סבלניים ונווטו את האנרגיות בצורה מחושבת. תחושו תסכול בשל העצירה, שנובעת מהמציאות המקשה והלא מאפשרת. שמרו על הרעיונות שלכם, תוכלו ליישם אותם בהמשך.

הירח במזלכם בימים שישי־שבת יעניק רגיעה. הירח המלא באריה ביום חמישי בערב יגרום לדרמות בבית ובקרב המשפחה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי בצהריים.

תאומים 21.5־20.6
אתם עוברים תהליכים של התעמקות בדברים ומימוש קשרים. יש לכם נטייה להקליל את המצב הרגשי שלכם דרך השכל. אתם בתהליך של למידה איך להיכנס לעומקה של החוויה הרגשית. הירח המלא באריה ביום חמישי ייצר דרמות. שימו לב שאתם מונעים מהלב ולא מהאגו.

אתם בעיצומו של תהליך התבגרות ולקיחת אחריות על מצבכם הרגשי והתודעתי. הירח במזלכם בימים שבת עד שני יביא להארות ולשינוי תפיסתי. יום טוב השבוע: חמישי, החל מהצהריים.

סרטן 21.6־22.7
מערכות יחסים משנות פאזה כרגע. אתם מרגישים יציבים מספיק על מנת לבצע שינויים נדרשים מתוך תחושת ביטחון. רעיונות לפעילויות חברתיות בוערים כרגע וגורמים לשינויים רגשיים. אתם עוברים תהליכים פנימיים אינטנסיביים של שינוי תפיסות חברתיות.

הירח במזלכם בימים שלישי עד חמישי בבוקר יגרום לרגישות יתר. הירח המלא באריה בחמישי יכול להביא להצלחה או לסיום תהליך בענייני כספים. ימים טובים השבוע: שישי עד שבת.

אריה 23.7־22.8
ענייני זוגיות ושותפויות מעסיקים אתכם. נדרש שינוי תפיסה, ומומלץ לנסות לראות את המצב באופן יותר אובייקטיבי. אתם בתהליך התפכחות בכל הקשור לאופן שבו אתם רואים את הצד השני. הסתכלו על הדברים כפי שהם, בלי דרמה או סובייקטיביות.

בענייני קריירה: יש לכם רצון ליישם רעיונות, אך יש קושי לעשות זאת בשל העיתוי. הירח המלא במזלכם בחמישי יביא לשיא רגשי ומתח. ימים מתוחים השבוע: שישי ושבת. ימים טובים: שבת בצהריים עד שני.

בתולה 23.8־22.9
ימים של ביטחון ויציבות בענייני אהבה. ענייני עבודה דומיננטיים. זו תקופה טובה להשקיע ולהוכיח את עצמכם, הזדמנויות נפתחות כרגע לטווח הארוך. הרעיונות שלכם לשדרוג ולשינוי מבורכים, וכדאי ליישם מה שניתן. היו סבלניים לגבי מה שלא ניתן ליישום.

הירח המלא באריה ביום חמישי יגרום להצפה רגשית ואף לדרמה. השתדלו לא להיסחף ושמרו על פרופורציות. ימים מתוחים השבוע: שבת עד שני. ימים טובים: שלישי עד חמישי.

מאזניים 23.9־23.10
יחסים בבית ובמשפחה משתנים ומתייצבים. יש לכם צורך בביטחון ביחסים במשפחה, ונראה שאתם עוברים תהליכי שינוי בתפיסות שלכם לגבי זה. ימים טובים בענייני אהבה ורומנטיקה - הזדמנויות ואהבות חדשות עם אפשרות למחויבות.

מי שנמצא בזוגיות יוכל לשדרג את היחסים ולחזק את המחויבות. הירח המלא באריה בחמישי יחזק קשרים חברתיים. ימים מתוחים השבוע: שלישי עד חמישי. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

עקרב 24.10־21.11
מרס ואורנוס נמצאים בצמידות בבית הזוגיות שלכם ועלולים להפעיל ענייני זוגיות ושותפויות. ישנו רצון לפרוץ דרך בצורה לא שגרתית בענייני מערכות יחסים, אך יש קושי ליישם זאת. האווירה המשפחתית משתנה ונעשית אינטנסיבית. דברים זקוקים לשינוי ולשדרוג. התאזרו בסבלנות, בהמשך תוכלו לפעול.

הירח המלא באריה ישפיע על הקריירה, ואירוע משמעותי עשוי להשפיע גם על המבנה המשפחתי. ימים מתוחים בזוגיות: שישי ושבת. ימים טובים: שלישי עד חמישי.

קשת 22.11־21.12
ענייני כספים בתהליך שינוי לקראת התייצבות. אתם פעילים בעבודה ויש לכם רעיונות לשדרוג, אך לא הכל מתאפשר כרגע. זוהי תקופה טובה להשקיע ולהתמיד. העבודה תישא פרי בהמשך ותוביל לשינוי משמעותי. אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה, ויש לכם אפשרויות לקדם את הסביבה הקרובה ואת האנשים בה. מעמדכם מתחזק ואתם יוצרים קשרים שיישארו לאורך זמן.

הירח המלא באריה בחמישי ייצור דרמה סביבכם. ימים מתוחים השבוע: שבת עד שני. יום טוב השבוע: חמישי.

גדי 22.12־20.1
ונוס במזלכם בצמידות לפלוטו מעניק לכם יכולת מגנוט ומשיכה. ענייני אהבה דומיננטיים. אתם זקוקים לאהבה עם ביטחון ויציבות, אבל אורנוס בבית האהבה עשוי לזמן אהבה לא צפויה, ועליכם לשחרר ולתת אמון. יש לכם צורך בשליטה, עליכם להניח לכך.

הירח המלא באריה יכניס אתכם לדרמה רגשית על רקע כלכלי. השנה צפויות הזדמנויות כלכליות, שיהיו לטובתכם אם תיקחו סיכונים נבונים. ימים מתוחים השבוע: שלישי עד חמישי. ימים טובים: שישי ושבת.

דלי 21.1־18.2
מקבץ גדול של פלנטות - שמש, סטורן, יופיטר ומרקורי - נמצא במזלכם ומעניק לכם יכולת לבצע שינוי ושדרוג. האנרגיות מתחדשות ולפניכם שנה של הזדמנויות. תצטרכו לקחת סיכונים כדי לממש את ההזדמנויות.

יש מתחים בבית ורצון ליזום שינוי דרמטי - הזדמנות ליישם אותו תיקרה בפניכם בשנה הקרובה. הירח המלא באריה בחמישי ייצור דרמה במערכות יחסים בבית, וזוהי עוד הוכחה לצורך בשינוי. ימים מתוחים בבית: שישי ושבת. ימים טובים השבוע: שבת בצהריים עד שני.

דגים 19.2־20.3
קשרים חברתיים יהיו דומיננטיים. צפויים שינויים במערכות יחסים חבריות. אתם פעילים בסביבה הקרובה ויש לכם רעיונות לשדרוג, אך אתם נבלמים מכיוון שלא הכל ניתן למימוש. היו סבלניים ואל תהססו להשקיע ולהתמיד ביוזמות וברעיונות, הפירות יגיעו בהמשך.

הירח המלא באריה בחמישי ייצור דרמה בענייני עבודה. ימים מתוחים השבוע: שבת עד שני. ימים טובים: שלישי עד חמישי.