לי גרבנאו ממעצבות שמלות הכלה הבולטות בישראל ובעולם מתפנה לתשוקה חדשה ונוספת בתחום אומנות האירוח. המעצבת עושה דריסת רגל בתחום ההום סטיילינג והלבשת השולחן ומשיקה יחד עם שותפה סיון שבת את The Table Fairy , מותג עיצוב שולחן שנותן מענה ופתרונות יצירתיים לעיצוב דקורטיבי. 

The Table Fairy (פיית השולחן) מעניקה פתרון של ״חווית אירוח״ מלאה ללקוחותיה, כשהכל למעשה נמצא תחת קורת גג אחת. המוצרים ברמת הגימור והאיכות הגבוהה ביותר אשר נאספו בקפידה על ידי סיון ולי מכל העולם (פוזיטנו, הולנד, קולומביה, הודו ומקומות נוספים) וחלקם אף מעוצבים ומיוצרים על ידם. האסתטיקה של השתיים כבר מזוהה עם המותג, הן החלוצות בתחום הזה בישראל עם מטרה ברורה להפיץ את הבשורה הלאה. 

The Table Fairy (צילום: תומר סיגמה)
The Table Fairy (צילום: תומר סיגמה)

המותג The Table Fairy מציע רעיונות לסטיילינג של שולחנות לפי נושאים ולרכוש את המוצרים לפי אירועים שונים: חגים, ימי הולדת, ערבי שישי, או סתם סיבה למסיבה. המותג נותן מענה וייעוץ לעיצוב שולחן  ע"י לי וסיוון, לקהל הלקוחות עד לקבלת עיצוב שולחן שחלמתן עליו. 

המותג מציע: חבקים, מפות, כוסות, מפיות מפשתן, צלחות, מוצרי קרמיקה, פלייסמנטים, מגשי אירוח ואקססוריז נוספים. במחירים של החל מ-120 שקלים, סט של 6 פליסמנטיים ומפיות 625 שקלים, מפות לפי גדלים: 359-550 שקלים. 

המותג יצא להשקה דרך הרשת החברתית עם עמוד אינסטגרם מלא השראה, דרכו ניתן לרכוש את הפריטים במשלוח עד הבית לצד אתר אונליין עם מגוון מוצרים מעוצבים 

לינק לאתר  https://thetablefairy.com/  לפרטים נוספים בטלפון : 052-2535195 

לינק לעמוד האינסטגרם של המותג https://www.instagram.com/thetablefairy/