את החג הפסח מנצלים רבים מאיתנו לניקיונות ואחרים מרחיקים לכת ומשפצים את חדרי הבית. חדר הרחצה זוכה לכבוד הראוי לו ורבים מחליטים לבצע בו שינויים מרעננים. חידושים וטרנדים בתחום חדרי הרחצה והכלים הסניטרים יבטיחו שתוכלו להנות מהפתעות שיהפכו את המקלחת שלכם למהנה הרבה יותר.

MODY VISION – תוכנת בינה מלאכותית לעיצוב ותכנון, מודי (צילום: אלעד גונן)
MODY VISION – תוכנת בינה מלאכותית לעיצוב ותכנון, מודי (צילום: אלעד גונן)

רבים מאיתנו חוששים להתחיל בעיצוב ושיפוץ אמבטיה בשל האתגרים הרבים שניצבים בפנינו. כדי להקל עליכם בתהליך הדי מייגע יסייעו לכם במודי בעזרת תוכנת בינה מלאכותית שנלקחה היישר מעולמות הגיימינג. התוכנה עברה בשנים האחרונות מעולם ה low tech היישר לחוויית ה high tech. "אנשים זקוקים לכלים ועזרים טכנולוגיים שיסייעו להם לראות לקראת מה הם הולכים, עוד לפני שהם נכנסים לתהליך השיפוץ והשדרוג של הבית" אומרת עדי לביא, סמנכ"לית השיווק MODY. "ידוע שהביקור באולמות התצוגה הוא מבלבל ולא תמיד יידעו לחבר בין האריחים שראינו בקומה הראשונה, לברז שפגשנו בקומה השנייה". התוכנה שנקראת MODY VISION סורקת את תכנית חדר הרחצה ומספקת הצעות לפריטים מתאימים וסגנונות עיצוב שונים.

השימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחכמות לא עוצר כאן. מגמה בולטת בתחום חדרי הרחצה היא תאורה ייחודית שהופכת את הרחצה והשהייה בחלל למהנה ומפנקת ממש כמו במרכזי ספא יוקרתיים. כך למשל, מציע מותג הברזים הגרמני DORNBRACHT מערכת ברזים חכמה האפשרת תכנות אישי מקיף של מערכת המים, התאורה, הריח והשמע לפי העדפות אישיות של כל אחד מדיירי הבית. מגוון זרמי מים שמספקים אפקט של עיסוי לשרירי הגוף לצד תאורה מתחלפת, צבעונית מובנית ומערכת שמע משוכללת מביאים את עקרונות הפוטו-תרפיה למקלחת. שלל הטכנולוגיות מאפשרות להנות מקלחת ממריצה של זרמי מפל וגשמים ותאורת קשת בענן שתספק חגיגה צבעונית במקלחת.

מקלחות חכמות בטכנולוגיית Water Therapy, אלוני (צילום: יח''צ)
מקלחות חכמות בטכנולוגיית Water Therapy, אלוני (צילום: יח''צ)

גם ברשת אלוני יבטיחו לכם מקלחת שהיא אורגן אורות מהנה. כיום ניתן להתקין מקלחת שהמים שבה מוארים בגוונים מסקרנים ועוצמות שונות. הפטנט החדש Water therapy מאפשר את הארת המים בברז ע"י נורת LED בשלושה צבעים. כל אחד מהצבעים משמש לסימן מצב מים- קר, פושר וחם. בעת שינוי מצב המים, משתנה התאורה. שאלת האנרגיה מקבלת פה מענה מיוחד, כיוון שזרימת המים היא שמפעילה את האנרגיה המדליקה את הנורות. האור משמש גם כאלמנט בטיחותי במקרה של ילדים קטנים או אנשים סוכרתיים עם תחושת חום לקויה. הארת המלקחת לא נגמרת כאן. היא נעזרת גם בפאנל במקלחת בגרסת המתקדמת. 

דלתות עמידות למים ולחות מסדרת AQUA DOOR, דלתות חמדיה (צילום: רונית אפרת)
דלתות עמידות למים ולחות מסדרת AQUA DOOR, דלתות חמדיה (צילום: רונית אפרת)

לחות, חום ומים הם דיירי קבע בחדרי האמבטיה שלנו. לצד חידושים בתחום הכלים הסניטריים, הקרמיקה והחיפויים נגלה גם שאת הדלתות כדאי לנו לחדש. דלתות חמדיה מקבוצת חמדיה גרופ מציגים דלתות לחדרי אמבטיה העמידות בפני לחות, מים ורטיבות. חומרי הבידוד הייחודיים והמסגרת שעוטפת את הדלת יבטיחו למנוע נזקים שעלולים להגרם כמו דלת שלא נסגרת לתוך המשקוף, סימני עובש עקשניים במיוחדת ונזקי לחות ורטיבות הפוגעים במראה הכללי של הדלת. גם על הצד העיצובי והאסתטי חשבו כאן ותוכלו לבחור את הצבע החביב עליכם ממניפת הצבעים.