אין דבר יותר מתסכל מצמד המילים "את מגזימה". זה מעצבן בכל תחום בחיים – ובטח כשזה מתייחס למראה שלך. מראה מוגזם לא רק תופס את העין, אלא גם תוספ הרבה ביקורת מהסביבה. מזל שיש לנו את מסיבות הסילבסטר שנותנות לנו לגיטימציה לצאת מהקופסא ומהמיינסטרים. 

ירין שחף (צילום: ערן אבן)
ירין שחף (צילום: ערן אבן)

ירין שחף : "הסילבסטר מביא איתו תחושה שמשהו נגמר, אבל משהו יותר טוב מתחיל. תוסיפו לזה את הבילד־אפ ההורס של הנשיקה בחצות, וכבר יש לנו את החשק לחגוג כמו שצריך. לכן עבדתי על כמה דוגמאות, שיעזרו לך לאמץ את המוגזמת שבך. כל מה שאת צריכה זה להחליט איזה אזור בפנים בא לך להגזים ועוד מבלי להיחשד בחוסר טעם".

רוצה דרמה?

שלבי בין מאט למבריק.  כסי את העפעף בצללית שחורה  והדגישי את קו הריסים  העליון והתחתון באיליינר,  אפרי את העיניים בסגנון מעושן בגוון חלודה. ישנם סוגי ודרגות שונות של “עישון”, אך העיקרון בכולם זהה – שימוש בצבעים כהים,  באזור הקרוב ביותר לעין, וטשטוש, או “Fade ”ככל שמתרחקים מהעין. הסמיקי את תפוחי הלחיים במרקם קרם  וסומק אבקתי בגוון חום מתחת לעצמות הלחיים. משחי שפתון בצבע תות במרקם מט.

איפור ירין שחף (צילום: בן ליאון)
איפור ירין שחף (צילום: בן ליאון)

בשבילך רק טבעוני?

קבלי ניצני ורדים ואפילו רימונים על השפתיים. נכון, העסק דורש התעסקות (בדיוק כמו להכין ארוחה טבעונית), אבל אם את יודעת לתקתק איפור - התוצאה wow.  אחרי מריחת הליפסטיק מבריקים אותו עם מי ורדים, אלה משמשים כדבק לתוספות של עלי כותרת או פירות שייצמדו. לקינוח : זורעים נצנצים בזוויות הפנימיות של העין. וכמובן - צובעים את הגבות בוורוד.

המראה הטבעוני (צילום: בן ליאון)
המראה הטבעוני (צילום: בן ליאון)

רוצה גם כסוף גם ברונזה וגם אדום דובדבן?

הניחי קרם לחות לאחריו פריימר. אחדי את גוון העור עם מייק אפ בהיר יותר מגוון העור הטבעי. הדגישי את קו הכפל של הריסים בחום מעושן. כסי את העניים בצללית נצנצים ומשחי שפתון בגוון שרי.

מכסוף ועד שרי (צילום: בן ליאון)
מכסוף ועד שרי (צילום: בן ליאון)

רוצה אדומה ונוצצת?

הניחי על העפעפיים פריימר ומעל צלליות  אדמדמות במרקם קרם . הסמיקי את הלחיים בגוון אדום טרקוטה. משחי שפתון אדום בוהק . בעזרת וזלין או דבק גוף מדביקים את אבני החן כיד הדמיון הטובה.

אדומה ונוצצת, איפור ירין שחף (צילום: יח''צ)
אדומה ונוצצת, איפור ירין שחף (צילום: יח''צ)

רוצה לוק סקסי ועדכני?

לוק של "כוכבת סטייל השטיח אדום" יתקבל על ידי מריחת ליפסטיק אדום בוהק, קווים שחורים ברורים ומוגדרים סביב העין וברונזר. "התוספת שתופסת" היא: העיפרון לבן על קן הריסים התחתון. העיפרון מגדיל את הלבן שבעין ויוצר אשליה של עין גדולה ומוארת. מסקרה בשתי שכבות תעניק נפח וסקסיות לריסים.

איפור ירין שחף (צילום: בן ליאון)
איפור ירין שחף (צילום: בן ליאון)

עושה עיניים?

הגדילי אותן! שלבי מרקמים של צלליות. למשל: פיגמנטים של צללית (אבקה) שחורה מט עם נוזל שחור מטאלי - יעניקו עומק חודר. המשיכי את האיפור אל עבר הרכות, כדי ליצור מראה רוקיסטי אך אלגנטי. השתמשי בשני גוונים של צלליות. הצללית הבהירה על כל העפעף התחתון והכהה על החלק שמתחת לגבה, תוך טשטוש ומיזוג בין שניהם. סיימי עם מסקרה שחורה על ריסים העליונים והתחתונים. הסמיקי את הלחיים בתפוחים והדגישי עם גוון כהה יותר מתחת לעצמות הלחיים למראה מחוטב.

איפור ירין שחף צילום  (צילום: מריה סולוביוב)
איפור ירין שחף צילום (צילום: מריה סולוביוב)