סדרת בשמים לגבר for him blue noir, נרסיסו רודריגז. 

בית האופנה נרסיסו רודריגז הלך על זה בגדול והשיק ליין עם לא פחות משלושה בשמים: או דה טואלט או דה טואלט אקסטרים ואו דה פרפיום. לא קשה לנחש שמדובר בניחוחות סופר עוצמתיים, מרוכזים ודומיננטיים במיוחד. התזנו והרחנו את האו דה טואלט אקסטרים וגילינו ניחוח גברי קלאסי ועצי שכולל מאסק, אגוז מוסקט, הל וענבר. למרות אזהרת היצרן עם ה"אקסטרים" שמחנו שהניחוח לא היה כבד ומשתלט מידי.

מחיר: 349 שקלים 

סדרת בשמים לגבר for him blue noir, נרסיסו רודריגז. מחיר: 349 שקל  (צילום: יח''צ)
סדרת בשמים לגבר for him blue noir, נרסיסו רודריגז. מחיר: 349 שקל (צילום: יח''צ)

סדרת מוצרי טיפוח לשיער SILVER, ד"ר פישר פרופשיונל. 

בשלב מסוים אתה מגלה שעד שכבר נותרה לך רעמת שיער על הראש, היא זוכה להופעת אורח של גוונים כסופים. השיער הכסוף שרבים מכנים "solt&peper" זקוק לטיפוח ייחודי על מנת לשמר את המראה המשולב. ד"ר פישר סדרת פרופשיונל מציעה מוצרי טיפוח לשיער הכוללים חומרי לחות והזנה, ויטמינים ושלל תמציות המסייעות בטיפוח השיער והעמקת הגוון הכסוף. שילוב של השימוש בשמפו ובמרכך הביא לתוצאה אופטימלית של שיער חלק מלא נפח בגוון אפור מודגש.  

מחירי מוצרי הסדרה: 29.90-39.90 שקלים

סדרת מוצרי טיפוח לשיער SILVER, ד''ר פישר פרופשיונל. מחירי מוצרי הסדרה: 29.90-39.90 שקל (צילום: יח''צ)
סדרת מוצרי טיפוח לשיער SILVER, ד''ר פישר פרופשיונל. מחירי מוצרי הסדרה: 29.90-39.90 שקל (צילום: יח''צ)

סדרת טיפוח לגבר Boxsr, בוקסר

בוקסר הוא מותג טיפוח ספרדי חדש שעושה עלייה ויחכה לך באתר מותגי האינדי הישראלי OHGLOW. המותג מציע שלל תכשירים בהם קרם לחות, סרום, קרם עיניים ואם אתה חי על הקצה תוכל להדביק על הפרצוף גם מסכת בד לניקוי רעלים המבוססת על פחם. את שלושת התכשירים היותר פונקציונליים ארזו לך בערכה בה המוצרים ממוספרת כדי לקצר לך את יום הלימודים הארוך. הסרום מתהדר במרקם שומני ואילו קרם הלחות והעיניים מגיעים במרקם ג'ל קליל יותר. התכשירים נספגים במהירות שיא של אצן בטוקיו 2020. בסיום הטקס העור מקבל מנת לחות מספקת שמותירה אותו אלסטי ורך.  

להשיג בלעדית באתר: https://ohglow.co.il/

מחיר: 39-319 שקלים.

סדרת טיפוח לגבר Boxsr, בוקסר. מחירי מוצרי הסדרה: 39-319 שקל (צילום: יח''צ)
סדרת טיפוח לגבר Boxsr, בוקסר. מחירי מוצרי הסדרה: 39-319 שקל (צילום: יח''צ)

באלם אנטי אייג'ינג SUNISSIME, ליארק פריז.

בקיץ אנחנו נחשפים לשמש גם שאנחנו לא עושים בטן-גב בחוף הים. ליארק פריז משיקה באלם אנטי-אייג'ינג שמסייע בשיקום ולהרגעת העור לאחר חשיפה לשמש ושיזוף. לתכשיר דחסו חומצה הילאורונית, אומגה 3, אומגה 9 ותמציות הממליס וטאנין שמסייעים במניעת קמטים ושיקום העור. הבלאם מגיע במרקם מרענן וקליל שלא מכביד על הפרצוף בעודו נספג בעור. לא באמת הבחנו בשינויים מטורפים במראה הקמטים אבל לפחות הבאלם הרגיע את העור האדמומי והעניק לפרצוף תחושה קרירה אחרי השהייה בחוץ. לאחר השימוש העור נעשה גמיש ונעים למגע.

מחיר: 165 שקלים

באלם אנטי אייג'ינג SUNISSIME, ליארק פריז. מחיר: 165 שקל (צילום: אסף לוי)
באלם אנטי אייג'ינג SUNISSIME, ליארק פריז. מחיר: 165 שקל (צילום: אסף לוי)

שמפו מינרלי משקם SENSUAL ESSENCE , 417-

חברת הטיפוח 417- מציעה שמפו מינרלי מזין ומשקם. על פי היצרן מדובר בשמפו טבעוני המבוסס על בוץ מים המלח ושלל מינרלים. התכשיר לא נוסה על בעלי חיים ולא כולל פראבנים. אם נודה על האמת, השמפו הזה די הכניס אותנו לסרטים. גם טבעוני, גם נטול ריח וגם בוץ וכל הכיף הזה על הקרקפת שלנו. אחרי השימוש הבנו שהיינו שיפוטיים מידי וגילינו שמפו שאמנם לא כולל ניחוח והררי קצף אבל באמת נותן עבודה. הנוזל לשמחתנו לא באמת נראה או מרגיש כמו בוץ מים המלח ובימי החום המשוגע שמשתולל בחוץ הוא סייע לשיער לשרוד והעניק לו רכות נעימה.

מחיר: 90 שקלים

שמפו מינרלי משקם SENSUAL ESSENCE ,  417-. מחיר: 90 שקל (צילום: יח''צ)
שמפו מינרלי משקם SENSUAL ESSENCE , 417-. מחיר: 90 שקל (צילום: יח''צ)