מארז לגבר L'EAU D'ISSEY FOUR HOMME, איסי מיאקי. מחיר: 299 שקל (צילום: יח''צ)
מארז לגבר L'EAU D'ISSEY FOUR HOMME, איסי מיאקי. מחיר: 299 שקל (צילום: יח''צ)

מארז לגבר L'EAU D'ISSEY FOUR HOMME - בית האופנה איסי מיאקי הוא ככל הנראה הסמן הראשי לבואו של האביב. הניחוחות שמנפיק בית האופנה של המעצב היפני הידוע כוללים מרכיבים כמו פירות הדר, עצים ופרחים שמספקים לנו ארומה אביבית ומרעננת. כעת משיק המותג מארז חגיגי לגבר הכולל בושם בגודל 125 מ"ל, ג'ל רחצה בגודל 50 מ"ל ובקבוקון בושם מיניאטורי בגודל 15 מ"ל המצוידים בניחוח הקלאסי והאהוב של בית האופנה. חובבי המותג מכירים את הבושם בעל הניחוח העצי והנקי בשילוב יוזו ועליו אין צורך להרחיב. ג'ל הרחצה שמגיע בארומה מרעננת תואמת, סיפק חוויית מקלחת כיפית אך התבאסנו שהתכשיר זערורי למדי. את הבושם המיניאטורי אנחנו שומרים בתא הכפפות באוטו למקרי חירום. 

מחיר: 299 שקלים

בושם לגבר ICON PRIVET, ג'ייד. מחיר: 239 שקל (צילום: יח''צ)
בושם לגבר ICON PRIVET, ג'ייד. מחיר: 239 שקל (צילום: יח''צ)
 

בושם לגבר ICON PRIVET - ג'ייד היא חוברת קוסמטיקה ואיפור שיש מצב שבת הזוג או האישה שאיתך מכירות. עכשיו הם פולשים לטריטוריה גברית ומשיקים את ICON PRIVET בושם חדש לגבר. אולי זה האביב שמתקרב או סתם כדי לתת לנו תזכורת לריחות של מרחבים פתוחים וירוקים אחרי שהיינו בסגר, ואולי נכנס בקרוב לעוד אחד. בכל מקרה, מדובר בניחוח מהז'אנר הנכון לעונה תודות למרכיבים כמו רוזמרין, אננס, מלון, תפוח, לימון, דומדמניות ושושנת העמקים. זה אולי נשמע לך כמו רשימת פירות שכדאי להעמיס בצידנית לים אבל בפועל מדובר בבושם קלאסי, גברי, מרענן ונעים במיוחד.

מחיר: 239 שקלים

סדרת הטיפוח ™pRetinol, אהבה (צילום: טל אזולאי)
סדרת הטיפוח ™pRetinol, אהבה (צילום: טל אזולאי)

סדרת הטיפוח ™pRetinol, אהבה - את מותג הטיפוח AHAVA מעבדות ים המלח אתה בטח מכיר תודות לבוץ המפורסם ביותר ביקום. עכשיו הם משיקים את סדרת הטיפוח ™pRetinol עם אפקט הרטינול. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: קרם פנים, קרם עיניים, סרום ומסכת בד. הרטינול, למקרה שלא ידעת, הוא מעלים הקמטים הרשמי של עולם הטיפוח. עם הבטחה שכזו מיהרנו לדגום את קרם הפנים שעל פי היצרן מבטיח להחליק קמטים. לאחר מריחת הקרם הקליל בחנו מקרוב את הממצאים ולא באמת הרגשנו שמשהו ממש השתנה במראה הקמטוטים. לעומת זאת נהנו מתחושת לחות מטורפת בעור שליוותה אותנו לאורך זמן וגרמה לעור להיות רענן ונעים למגע. 

מחיר קרם הפנים: 319 שקלים.

קרם לחות ליום מסדרת BIO המכיל שמן קנביס, גרנייה. מחיר: 44.90 שקל (צילום: יח''צ)
קרם לחות ליום מסדרת BIO המכיל שמן קנביס, גרנייה. מחיר: 44.90 שקל (צילום: יח''צ)

קרם ג'ל ללחות מסדרת BIO, גרנייה - שמן הקנביס כנראה רוצה להשתלט על שגרת הטיפוח שלך. עכשיו מגיעים החבר'ה מגרנייה, מרחיבים את סדרת מוצרי טיפוח הפנים האורגנית BIO ומשיקים שני מוצרים חדשים המכילים שמן HEMP (קנביס): קרם ג'ל לחות ושמן לילה לעור הפנים. דגמנו את קרם הלחות לעור הפנים שהגיע במרקם ג'ל עשיר שלא הכביד על העור, אך העשיר אותו בלחות שנספגה במהירות. התוצאה: עור פנים גמיש ונעים למגע. 

מחיר: 44.90 שקלים