על המודעות הרבה של הגבר הישראלי בכל הקשור לטיפוח הגוף, הפנים והשיער מדובר לא מעט. חברות ומותגים יודעים שמדובר בקהל יעד שצמא לחידושים ולכן משיקים שלל תכשירים ייעודיים שיסייעו לו במשימה. גם למפורסמים שלא מתביישים ומנדבים סודות יופי גבריים, יש השפעה מכרעת על המין הגברי בישראל שהולך בעקבותיהם ולא מתנצל לרגע על הזמן שהוא משקיע בעצמו. עכשיו כשגברים רבים נמצאים בסגר בבית יש להם עוד קצת זמן להשקיע בעצמם. בדקנו עבורך את המוצרים החדשים.

בושם כיס לגברAXE ticket , אקס. מחיר: 19.90 שקל (צילום: יח''צ)
בושם כיס לגברAXE ticket , אקס. מחיר: 19.90 שקל (צילום: יח''צ)
 

בושם כיס לגבר AXE ticket, אקס

כבר התרגלנו להתיז משלל הדיאודורנטים של המותג וכעת אקס משיקים סדרת בשמי כיס לגבר. הסדרה כוללת שלושה בשמים בניחוחות האהובים של אקס: שוקולד, בלאק ואפולו. הבושם קומפקטי ודק ומגיע במידות כרטיס אשראי. בשל כך הוא נכנס בקלות לכיס ונוכחותו שם לא כל כך מורגשת. דגמנו את ניחוחות האפולו והבלאק. ניחוח השוקולד נחשב מאתגר מידי מבחינתנו כבר בגרסת הדיאודורנט ולכן ויתרנו הפעם. מדובר בשני ניחוחות גבריים קלאסיים ונעימים שבאמת יכולים להוות אלטרנטיבה בשעת חירום, כששולפים את הבושם בזמן אמת. הניחוח לא מתנדף מהר אבל נראה שגם היתרון הזה לא יגרום לשינויים מרחיקי לכת בהרגלי הצריכה בקרב חובבי הבשמים הממותגים של בתי האופנה השונים.

מחיר: 19.90 שקלים

סדרת טיפוח בהשראת מאור ומירן בוזגלו לגברים M for them, מעבדות Q קוסמטיקה. מחיר החל מ: 50 שקל (צילום: יח''צ)
סדרת טיפוח בהשראת מאור ומירן בוזגלו לגברים M for them, מעבדות Q קוסמטיקה. מחיר החל מ: 50 שקל (צילום: יח''צ)

סדרת טיפוח בהשראת מאור בוזגלו לגברים M for them, מעבדות Q קוסמטיקה. 

מאור ומירן בוזגלו לא מבזבזים זמן ובעקבות ההצלחה של תכנית הראליטי משיקים סדרת טיפוח לגבר ולאישה. 10% מרווחי המותג יועברו לעמותות המטפלות בילדים ובבני נוער בסיכון וזה כבר נחמד. בסדרה לגבר מוצעים תכשירי שיער בהם קרם לחות, וקס וחימר לעיצוב. דגמנו את קרם הלחות שהיה שומני מאוד ולא הותיר לחות בשיער אלא תחושה שמנונית דביקה. החימר סייע לעצב ולקבע את התסרוקת המבוקשת ותודות לחומרים הפעילים איפשר לה להשאר באותו המצב למשך זמן רב. בגזרת הגודיז, התכשיר עשיר בתמציות צמחים וחומצה הילאורונית שיבטיחו להגן על מרקם השיער.  

מחיר החל מ: 50 שקל, להשיג בלעדית באתר: www.mforthem.com

דיאודורנט MAGNESIUM Ultra dry, גרנייה. מחיר: 24.90 שקל (צילום: יח''צ)
דיאודורנט MAGNESIUM Ultra dry, גרנייה. מחיר: 24.90 שקל (צילום: יח''צ)

דיאודורנט MAGNESIUM Ultra dry, גרנייה

גרנייה משיקים דיאודורנט מגנזיום לגברים המבטיח תחושה יבשה ורעננה ל – 72 שעות. מגנזיום הוא מינרל בעל יכולת ספיגה גבוהות פי ארבעה מטלק. התזנו על איזור נקי והתחושה המרעננת ליוותה אותנו לשעות רבות במהלכן לא גילינו כתמים ולא סבלנו מתחושה דביקה. הניחוח הוא קליל וניטרלי עד לא מורגש. 

מחיר: 24.90 שקל