אחרי שבמשך חודשים ביקשנו כל כך יפה ש"2020 תגמר כבר", זה סוף סוף קורה. ליל הסילבסטר מגיע אלינו בצעדי ענק, ובניגוד לשנים קודמות, נראה שאת הערב הזה אנחנו ממש נשמח לחגוג. בשנה החולפת עברנו תקופה שבה היינו נתונים פעמיים בסגר שהשאיר אותנו רחוק מהמשפחה, החברים והאנשים האהובים. היה גם העניין הקטן הזה שבילוי בבית קפה, בר שכונתי או מסעדה טובה הפכו לזיכרונות שפייסבוק אוהב להעלות לנו בפיד ולזרות עלינו עוד קצת מלח על הפצע המדמם. אין ספק ש 2020 בחסות הווירוס הסיני הפכה את החיים למאתגרים ונראה שאנחנו לא מוותרים בקלות ובונים על תקופה ידידותית יותר למשתמש ועתיד טוב יותר. 

בואו נהיה מציאותיים. לימים שבהם המסעדות היו גוזרות עלינו קופון באירועים מהסוג של השנה האזרחית החדשה ככל הנראה שנמשיך להתגעגע. מכורח הנסיבות את השנה החדשה נחגוג במסיבות ביתיות אינטימיות עם הרבה אלכוהול ואוכל טוב. כדי לשפר ולו במעט את המצב תמיד נוכל להתנחם במתנות שנשמח מאוד לקבל. כשמדובר בגברים המשימה די פשוטה. פריטים פרקטיים ושימושיים יעלו לנו חיוך גדול על הפרצוף. עשינו עבורכם את העבודה הקשה וריכזנו הצעות לשדרוג השנה החדשה עם מתנות שיהפכו את 2021 לאופטימית ומעודדת יותר.

שמפנייה G.H. Mumm Cordon Rouge, מום. מחיר: 225 שקל (צילום: יח''צ)
שמפנייה G.H. Mumm Cordon Rouge, מום. מחיר: 225 שקל (צילום: יח''צ)
 

שמפניה G.H. Mumm Cordon Rouge, מום - אין חגיגות סילבסטר בלי בקבוק שמפניה משפריץ יוקרה ובועות. G.H. Mumm Cordon Rouge, שמפניית הדגל של בית מום הצרפתי גם מבטיחה על הדרך לסדר לכם וייב של אצילים. סרט המשי האדום היה חלק מסימני האצולה וכמחווה לאות היוקרתי של הצבא הצרפתי "legion of Honor". בקבוק השמפניה נקשר בסרט משי אדום שיעניק לכם תחושה של אריסטוקרטים. השמפניה בעלת ניחוח פירותי עדין והיא כוללת טעמי פירות דוגמת אפרסקים, משמשים ופירות טרופיים.

קולקציית גברים BOSS X JUSTIN TEODORO ל- 54FACTORY (צילום: יח''צ)
קולקציית גברים BOSS X JUSTIN TEODORO ל- 54FACTORY (צילום: יח''צ)

קולקציית גברים BOSS X JUSTIN TEODORO  - כמו בכל שנה, גם הפעם מפתיע בית האופנה בוס עם שיתוף פעולה מרענן. הפעם נבחר המאייר ג'סטין תאודור, אמן אמריקאי שהחל את דרכו כמעצב אופנה ועבר לאיורי אופנה. האיורים של תאודור מזוהים עימו בשל השפה הגרפית הייחודית. את סימני ההיכר, העושר והצבעוניות מביא המאייר לקולקציה קז'ואלית מיוחדת הכוללת חולצות טריקו, סווטשרטים, סניקרס וגם פריטים מחוייטים וחולצות פולו לחובבי הז'אנר אותם תוכלו להשיג באתר וחנויות FACTORY54.

בושם לגבר AUTENTIC NIGHT, אברקומבי אנד פיץ'. מחיר: 249 שקל (צילום: יח''צ)
בושם לגבר AUTENTIC NIGHT, אברקומבי אנד פיץ'. מחיר: 249 שקל (צילום: יח''צ)

בושם לגבר AUTENTIC NIGHT, אברקומבי אנד פיץ' - הבושם החדש מבית אברקומבי אנד פיץ' הוא בדיוק הניחוח שבו אתם רוצים להתעטף בערב השנה החדשה. לבקבוק שמגיע בעיצוב נקי נדחסו אחר כבוד תפוח רענן, וניל מתוק, לבנדר פרחוני ופולי טונקה דומיננטיים. התוצאה: בושם עם ניחוח גברי, קלאסי ובעל נוכחות שמתאים בדיוק לאירועים מיוחדים שכאלה. הריח העוצמתי נשאר לאורך זמן ואידאלי במיוחד לשימוש בשעות הערב.

מהדורת 2021 לגוף ולשיער עם שמן חוחובה, פינוק (צילום: יח''צ)
מהדורת 2021 לגוף ולשיער עם שמן חוחובה, פינוק (צילום: יח''צ)

מהדורת 2021 לגוף ולשיער עם שמן חוחובה, פינוק - אם אתה מהגברים שזכו לרעמת שיער שזקוקה להתייחסות מיוחדת, מותג הטיפוח פינוק מציע לך את מהדורה שווה במיוחד לשנה האזרחית. הסדרה החדשה כוללת תחליב רחצה, שמפו ומרכך ומגיעה בעיצוב ייחודי באווירת התחדשות לשנת 2021, מה שיהפוך את חווית הרחצה למפנקת יותר בתקופה מאתגרת שכזאת. בסדרה החדשה מככב שמן החוחובה שמעשיר את השיער והגוף בלחות, רכות וגמישות. 

קולקציית שעוני BVLGARI ALUMINIUM WATCH, בולגרי ל- PADANI. מחיר: 13,320 שקל (צילום: יח''צ)
קולקציית שעוני BVLGARI ALUMINIUM WATCH, בולגרי ל- PADANI. מחיר: 13,320 שקל (צילום: יח''צ)

קולקציית שעוני BVLGARI ALUMINIUM WATCH, בולגרי ל- PADANI - שעון הוא כבר מזמן לא הפריט הזה שדרכו אנחנו רק מתעדכנים בנקודת הזמן ובשעה. שעונים הם תכשיט לכל דבר ואם כבר תכשיט אז אחד כזה עם אמירה. בפדני מציעים לשנה החדשה את קולקציית שעוני BVLGARI ALUMINIUM WATCH של המותג היוקרתי בולגרי. כן, מדובר בשעון נוטף יוקרה והמחיר בהתאם. הוא ישמש עבורך כסמל סטטוס של אלגנטיות ועושר מתפרץ. את הספירה לאחור לנשיקת הסילבסטר תוכל לעשות עם הרבה סטייל ושיק.

וויסקי TAMNAVULIN SHERRY CASK FINISH, טמנווילין. מחיר: 159 שקל (צילום: אסף לוי)
וויסקי TAMNAVULIN SHERRY CASK FINISH, טמנווילין. מחיר: 159 שקל (צילום: אסף לוי)

וויסקי TAMNAVULIN SHERRY CASK FINISH, טמנווילין - חובבי אלכוהול ישמחו לגלות ויסקי חדש לפתוח איתו את השנה. TAMNAVULIN SHERRY CASK FINISH הוא וויסקי חדש אותו משיקה הסקוטית מבית ישרקו בישראל לשנה האזרחית החדשה. הוויסקי הזהוב כולל ניחוחות וטעמים אקזוטיים ופירותיים של בננה, תפוז מקורמל וג'ינג'ר. תודות לכך טעמו של הוויסקי עשיר ומתוק.