מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4 השמש, מרס ומרקורי במולות בבית הזוגיות שלכם והופכים אתכם לדומיננטיים ויוזמתיים במערכות היחסים. מרקורי יחל בנסיגה ביום שני ותצטרכו להיות זהירים יותר בתקשורת הזוגית. אל תנסו לפתור את כל בעיות התקשורת עכשיו, מכיוון שבשבועות הקרובים תצטרכו לאזן את התקשורת הלא מובנת.
האינטימיות עוברת שינויים ומעמידה אתכם במבחנים לא פשוטים. ותרו על האגו ועל השליטה ועשו חשבון נפש מעמיק. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5 יש לכם נטייה למשוך מערכות יחסים מורכבות ואינטנסיביות. אתם בתקופה של חשבון נפש נוקב, שבמסגרתו היחסים עוברים תהליך שחרור של הדפוסים הישנים. נטייתכם לפחד משינוי והצורך שלכם בביטחון מעכבים אתכם - תנו אמון בתהליך. ייתכנו פרידות, ניתוקים ושינויים במערכות היחסים.
הירח במזלכם בשישי־שבת יגביר את הקונפליקט הרגשי במערכות היחסים. שחררו את האחיזה. ימים טובים השבוע: שלישי בצהריים עד חמישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6 נוכחותכם בולטת וקסמכם מתחזק. אתם יוזמים ופעילים בתחום הרומנטי, והיצירתיות שלכם מתחזקת. מרקורי יחל בנסיגה בשני וישפיע על התקשורת ועל חיבורים רומנטיים. השתדלו ליהנות ולהיות בעשייה והימנעו מוויכוחים מיותרים.
יחסים בעבודה מסתבכים ונעשים אינטנסיביים מהרגיל, וזה דורש מכם התייחסות רצינית וחשבון נפש לגבי המשכם. הירח במזלכם בראשון עד שלישי בצהריים יביא לחיבורים בין אנשים בסביבתכם ולאירועים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7  אתם דומיננטיים בבית ובקרב המשפחה, והאווירה משתפרת ונעשית הרמונית, אך מרקורי, שיהיה בנסיגה מיום שני, עלול לגרום לוויכוחים ולאי־הבנות. בתחום הרומנטי נדרשים התייחסות בוגרת וחשבון נפש. יחסים עלולים להגיע לפרידות או ניתוקים. שחררו את האגו ואת השליטה, כך תדעו מתי נכון להיפרד ומתי כדאי להמשיך.
בשלישי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר ולהצפות רגשיות. אל תיכנסו לדרמות מיותרות. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8  אתם דומיננטיים, פעילים ויוזמתיים בסביבתכם, הקסם שלכם כובש, ויש לכם יכולת להשפיע על סביבתכם. מרקורי יחל בנסיגה בשני וישפיע על התקשורת בסביבה הקרובה. הימנעו מוויכוחים והתגברו על הצורך להיות צודקים, חבל על האנרגיות.
ביחסים המצב הטעון יוצר מתחים וצפויים פרידות וניתוקים. נדרשת מכם אחריות בבית ובקרב המשפחה, אל תיתנו לאגו ולשליטה להשפיע והשתדלו לא להיכנס לדרמות מיותרות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9 היצירתיות והיוזמה שלכם יכולות לפתוח בפניכם הזדמנויות לחזק את העניינים הכלכליים. עם זאת, היזהרו מכיוון שמרקורי יהיה בנסיגה משני ועלול לחבל בהזדמנויות הקשורות לכספים. משברים ביחסים עם אחים/אחיות ועם אנשים בסביבה הקרובה יכולים להוביל לניתוקים ופרידות. ערכו חשבון נפש עמוק לגבי קשרים שצריכים להשתנות ואף להסתיים. אל תנסו לשלוט בתהליך, שחררו את מה שלא נכון לכם יותר.
ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי עד חמישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10 אתם דומיננטיים ונוטים ליזום, לפעול ולהביע את עצמכם יותר מהרגיל. מומלץ ליצור שיתופי פעולה הנוגעים ליוזמות ולפעולות לביטוי עצמי ויצירתי. זהו זמן טוב להוציא לפועל פרויקטים.
מרקורי בנסיגה יביא איתו נטייה לוויכוחים ולחוסר הבנה עם שותפים ועם הסביבה. רצוי לשים לב למה שאתם אומרים, סננו את מה שיכול לגרום לחילוקי דעות מיותרים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי בצהריים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 ונוס במזלכם בזוויות מאתגרות לאורנוס בשור ולסטורן ויופיטר בדלי - אלה שבועות של אינטנסיביות במערכות יחסים. חשוב לשחרר אגו ושליטה ביחסים, וייתכנו פרידות, ניתוקים וצורך בשחרור הדפוסים הישנים שתוקעים אתכם ביחסים. בגלל מרקורי שיימצא בנסיגה רצוי לא לקבל החלטות מהותיות בענייני זוגיות ויחסים ולהימנע מוויכוחים מיותרים. כדאי שתחשבו איך אתם רוצים להמשיך הלאה.
ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12 מערכות יחסים ארוכות או מהעבר עומדות בפני שינוי משמעותי. האנרגיה אינטנסיבית וייתכנו פרידות וניתוקים. רצוי לשחרר דפוסים ישנים לקראת התנהלות חדשה ונכונה יותר. ייתכנו היכרויות משמעותיות של נשמות מהעבר לפנויים ביניכם. כדאי למצוא דרך להרפות ולשחרר טראומות שלא מאפשרות איזון.
מבחינה חברתית אתם יוזמים ודומיננטיים, ויש לכם הזדמנויות להוביל אנשים בדרך היצירתית והמיוחדת שלכם. אל תיכנסו לוויכוחים ולעימותים מיותרים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 אתם דומיננטיים, יוזמים ופעילים, ומובילים מהלכים שיקדמו אתכם בקריירה בהמשך. רצוי להיות שקולים ולא להיכנס לעימותים מיותרים. הקארמה משתחררת ביחסים חבריים וייתכנו פרידות וניתוקים או היכרויות עם חברים. תצטרכו לשחרר את אלה שלא מתאימים יותר לתדר שלכם. גם ביחסים רומנטיים ייתכנו שינויים.
הזדמנויות כלכליות ייפתחו בפניכם, אך תצטרכו להשקיע, להתמיד ולהתאזר בסבלנות. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 האווירה בבית נפיצה ומשפיעה על הקריירה ועל ההתנהלות שלכם במערכות היחסים. היחסים טעונים ואינטנסיביים, ותידרשו לשחרר ולהרפות מיחסים לא נכונים. ייתכנו פרידות, ניתוקים ושינויים. לא תוכלו למנוע שינויים משמעותיים שישפיעו על הבית או הקריירה. לתהליך מתלווה גם חשבון נפש. אתם מתחילים להבין מה נכון לכם ומה יאזן אתכם - ופועלים להשיג זאת.
ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 השקפת עולמכם לגבי מערכות יחסים משתנה מן הקצה אל הקצה, ושינויים קיצוניים צפויים - בהם פרידות, ניתוקים וחיבורים. אתם נדרשים לשחרר ולהרפות יחסים שלא נכונים יותר, וזה לא פשוט לכם מבחינה רגשית.
מרקורי בנסיגה גורם לשינויים בחשיבה. זהו זמן טוב לסדר פנימי עמוק מבחינה רגשית ולקבלת החלטות שישפיעו על חייכם. כדאי להתחיל ליישם זאת רק אחרי נסיגת מרקורי. ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי עד חמישי.