טלה 21.3־20.4

הירח במזלכם ביום שישי יעניק מרץ, התלהבות ואנרגיה; השמש ומרקורי באריה מבליטים את נוכחותכם. היצירתיות, המנהיגות והכריזמה שלכם בשיאן. גם בעבודה אתם בולטים בפרפקציוניזם ובשירותיות שלכם. יחסים בעבודה מתהווים, בחרו בקפידה את האנשים הנכונים. אתם יוזמים ופעילים בעבודה, אך גם רגישים לביקורת. היו בטוחים בעצמכם, תנו את המקסימום והשתדלו לא להתרגש מביקורת כי אתם במיטבכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

שור 21.4־20.5

התחום הרומנטי מתחזק, אך יש לכם נטייה לסלקטיביות ולביקורתיות. אל דאגה, אתם תמשכו אליכם את מה שמדויק לכם. הרפו את השליטה כדי שתוכלו ליהנות מנתינה ומקבלה בלי שיפוטיות. בבית אתם מנסים להשתלט על המצב המתוח וזה מחמיר את התסכול ואת המתח. למדו להרפות את השליטה ולהתגמש לקראת שינויים מתבקשים. הירח במזלכם בימים שבת עד שני יגביר את העצבנות ואת העקשנות וישפיע על הבית ועל הקריירה. יום טוב השבוע: חמישי.

תאומים 21.5־20.6

אתם מאוד דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם, אך ייתכן שתחוו נתק או פרידה מאנשים קרובים. בתקופה הקרובה אנשים ייצאו מחייכם ואחרים ייכנסו אליהם. ישנה התייצבות במערכות היחסים בבית ובקרב המשפחה למרות הביקורת ההדדית. אתם לומדים להסתכל על המצב באופן ריאלי, וזה מאזן את המצב. בימים שני עד רביעי הירח במזלכם יביא להתחזקות מערכות יחסים אך גם לחוסר שקט ולעומס אירועים. יום טוב השבוע: שישי.

סרטן 21.6־22.7

היחסים בסביבה הקרובה מתייצבים, וייתכן קשר רומנטי לפנויים דרך הסביבה הקרובה למרות בררנותכם והסקפטיות שלכם. אתם פעילים, יוזמים ומושכים. בתחום הכלכלי נדרש שינוי בהתנהלותכם, ורצוי לא לקפוא על השמרים. הירח במזלכם בחמישי יגרום לרגישות יתר, נסו לנוח בבית ובקרב המשפחה ביום זה כדי להתחזק. בימים שני עד רביעי תחושו חוסר שקט, השתדלו לנטרל גירויים מיותרים. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

אריה 23.7־22.8

שמש ומרקורי במזלכם בזוויות לסטורן ואורנוס יוצרים משולש מתוח של ישן מול חדש - המצוי מול הרצוי. אתם במאבק פנימי במערכות יחסים ובקריירה. המאבק מתיש ולא מאפשר התקדמות, נסו להיות יצירתיים והקשיבו לרעיונות לא קונבנציונליים שעולים בכם. נדרשים אומץ ויצירתיות על מנת לפעול נכון. בתחום הכלכלי כדאי להיות שקולים ומדודים אך גם יוזמתיים ולהחליט על צעדים שיקדמו אתכם, ייתכן גם דרך קשרים. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, שישי.

בתולה 23.8־22.9

ונוס ומרס במזלכם מעניקים אנרגיית עשייה, קסם אישי והזדמנויות ליחסים משמעותיים לפנויים או חיזוק קשרים קיימים. גם הביקורת והסלקטיביות מתחזקות, אך השתדלו להיות קלילים ולנצל נכון את האנרגיה. בעבודה אתם בתחושת מאבק: מצד אחד, ביטחון במצבכם, ומצד שני, שינוי פנימי בהשקפת עולמכם ידרוש מכם להתגמש, לזרום, להיות פתוחים לרעיונות חדשים ולא להתקבע על המוכר והידוע. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

מתח בתחום הרומנטי או בחברויות: אתם דומיננטיים ומעוניינים בשליטה במצב. יש צורך לשנות דפוסים רגשיים עמוקים שקשורים ליחסים, לשחרר אמונות כובלות ולהרחיב את התודעה ואת האהבה העצמית. אתם מרגישים שאתם זקוקים לביטחון וליציבות באהבה אך משהו לא נותן לכם מנוח. הרפו את השליטה ולמדו לאהוב את עצמכם. אתם דומיננטיים ומושכים אליכם הזדמנויות. יום שישי יהיה דרמטי בענייני זוגיות; יום חמישי יהיה רגיש בענייני קריירה. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

עקרב 24.10־21.11

מתחים בין הבית לקריירה: בקריירה אתם בעמדת השפעה ויש לכם צורך בשליטה, אך זה יוצר מתח שמשפיע גם על הזוגיות. עליכם לבצע שינויים ולהתקדם. אתם במאבק בין הישן לחדש, בין העבר לעתיד. נדרשת השתדרגות בכל המובנים, ויש לכם נטייה לא לשחרר את מה שלא מתאים יותר. שימו לב: זה יכול לגרום למשבר, נסו לשחרר ולהרפות ובדקו מה ניתן לעשות אחרת. יחסים רומנטיים יכולים להתהוות דרך חברים. שבת עד שני יהיו מתוחים בזוגיות. יום טוב השבוע: חמישי.

קשת 22.11־21.12

יחסים רומנטיים יכולים להתהוות דרך קשרים בקריירה. אתם מושכים, יוזמים, פעילים ודומיננטיים. שמש ומרקורי באריה מחזקים אתכם ומגבירים את השפעתכם. יש לכם רצון להתבטא אך אתם נבלמים. אתם חשים צורך בשינוי בחיים ובשגרה ומתוסכלים כשדברים לא זזים בקצב שלכם. בימים שבת עד שני ענייני עבודה מעסיקים אתכם; ובימים שני בצהריים עד רביעי ענייני זוגיות יהיו מתוחים. יום טוב השבוע: שישי.

גדי 22.12־20.1

בתחום הכלכלי תצטרכו לשנות דפוסים שקשורים לכסף. כספים שצריכים להגיע, לאו דווקא מעבודה, מתעכבים. אתם מאמינים שכסף מגיע בעבודה קשה ולא בקלות ותצטרכו לשנות את האמונה הזו כדי לשחרר את החסימות. מערכות יחסים יכולות להתהוות דרך לימודים או נסיעות או חו"ל. אתם בררנים וביקורתיים, נסו להקליל את המצב כי הזדמנויות יכולות להגיע עכשיו. יום שישי יהיה אקטיבי בבית; ימים שני עד רביעי יהיו עמוסים בעבודה. ימים טובים השבוע: שבת עד שני בצהריים.

דלי 21.1־18.2

מתחים פנימיים וחיצוניים בזוגיות ובבית. אתם בתהליך לא קל של שחרור הישן וקבלת החדש, ונוטים להיות מקובעים בנוגע למחשבה איך משפחה צריכה להיראות. עליכם לשחרר את האמונות שמגבילות את האושר שלכם ולהיפתח לאופציות חדשות. לפניכם שנה חשובה של שינויים, שידרשו גם שינוי דפוסים עמוקים של תפיסת עולם. כדאי להתגמש. ימים טובים השבוע: שישי, ושני עד רביעי.

דגים 19.2־20.3

מקומכם בעבודה דומיננטי אך יש מאבק מול סמכויות ושינויים במערכת. למדו להיות גמישים לשינויים. אתם יצירתיים בעבודה אך חשים שאתם לא יכולים לבטא הכל כרגע. זה אכן כך, המתינו לעיתוי הנכון. אתם בתקופה חיובית במערכות יחסים, קסמכם לא פג, ויש אפשרויות ליחסים חדשים לפנויים ביניכם. מי שמצוי בזוגיות יכול לחזק ולשפר את היחסים. בימים שני עד רביעי צפויים מתחים בתקשורת בבית. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, וחמישי.