טלה 21.3־20.4
עם מעבר מרס לתאומים תרגישו תזזיתיות ותהיו עסוקים בפעילות. האנרגיה תהיה קלילה ומשוחררת, שימו לב שאתם לא מתפזרים. אתם חשים חוסר שקט פנימי לא מובן ורגישות, שעלולה להביא לאיבוד אנרגיה. מומלץ לאזן את התחושות בפעילות פיזית או יצירתית.

יש לכם תקשורת טובה עם חברים ואתם נהנים מפופולריות. מראשון בצהריים עד שלישי בצהריים תהיה מתיחות בענייני קריירה. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון בצהריים, שלישי בצהריים עד חמישי.

שור 21.4־20.5
אורנוס במזלכם בזווית מתוחה לסטורן, יופיטר ומרקורי בדלי, וכולם עובדים יחד אנרגטית על שינויים מפתיעים. הקריירה שלכם תיבנה מחדש בשנים הקרובות, יהיו לכם הזדמנויות להתחדשות ולהתרחבות, אם תיפתחו לחדש ולא תיתקעו בישן. אתם דומיננטיים ומושכים חברתית.

פעילויות ויוזמות בענייני כספים יוצאות לדרך, רצוי להיות ממוקדים ולא לאבד כיוון. ימים מתוחים במיוחד בענייני קריירה: שלישי בצהריים עד חמישי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

תאומים 21.5־20.6
מרס נכנס למזלכם ויעניק אנרגיה ותנופה ליזום ולפעול. הצורך להיות בתנועה ובנסיעות בוער בכם. עליכם לא לבזבז אנרגיות לשווא. היו מדודים וממוקדים. אתם רוצים הכל ועכשיו, היו סבלניים ותכננו את צעדיכם בצורה פרודוקטיבית, אחרת תתעייפו.

מומלץ לנסוע לטייל, להיות בתנועה וללמוד. שישי עד ראשון עלולים להיות מתוחים בכל הנוגע לזוגיות ולשותפויות. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

סרטן 21.6־22.7
אתם מתרככים ומתעדנים בהשקפת עולמכם, ויש לכם רצון להעניק לעולם ולמי שסביבכם. יש לכם נטייה לאבד גבולות בנתינה מתוך אמון ותמימות. הציבו גבולות, כדי שזה לא יבוא על חשבונכם האישי ויפגע בכם. אין לכם דרייב לעשייה, וזה יוצר אצלכם חוסר שקט ועצבנות.
מומלץ לעבוד על הגוף: מדיטציות, יוגה, אומנויות לחימה וכו' על מנת לאזן את האנרגיה הפיזית. ראשון עד שלישי יהיו מתוחים בזוגיות ובשותפויות.

אריה 23.7־22.8
ענייני זוגיות ושותפויות יעסיקו אתכם בשנתיים הקרובות. יש להקדיש תשומת לב לענייני תקשורת ונדרש חשבון נפש. לפנויים זו תקופה של הזדמנויות עם אפשרות למחויבות. זוהי תקופה רגישה שמשפיעה על מערכות היחסים שלכם. יכול להיות שאתם לא רואים את המציאות כפי שהיא ולכן נכנסים לפחדים, דרמות וחששות.

עניינים חברתיים צוברים תאוצה ואתם יוזמתיים ופעילים מהרגיל. שלישי עד חמישי יהיו מתוחים בזוגיות ובשותפויות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

בתולה 23.8־22.9
ענייני עבודה וזוגיות דומיננטיים. אתם בתהליך התחזקות בעבודה. זה הזמן לבצע שינוי, יש הזדמנויות לכך וכדאי לחשוב על הרחבת האחריות במקום העבודה, עזיבה או מעבר לתפקיד חדש. יש חוסר איזון במערכות יחסים ושותפויות. יש לכם נטייה להיות ביחסי מטפל־מטופל, באיזשהו אופן אתם משרתים ומטפלים בבן/בת הזוג. עליכם להציב גבולות כי אתם מתישים את עצמכם ופוגעים בעצמכם ובצד השני.
ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10
ענייני עבודה יעסיקו אתכם השבוע. אתם נוטים לתת יותר ממה שצריך. לא בטוח שזה מקדם אתכם וזה אולי אף פוגע בכם. גם ענייני אהבה יעסיקו אתכם: אתם רוצים אהבה מחייבת ורצינית ונמצאים בתקופה טובה למגנט אותה אליכם. שימו לב להזדמנויות. מי שכבר נמצא בקשר יכול לחזק את המחויבות או לחלופין להגיע לפרידה.

ימים מתוחים בבית השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי בצהריים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון בצהריים, שלישי בצהריים עד חמישי.

עקרב 24.10־21.11
שינויים במערכות יחסים: משהו בתא המשפחתי משתנה - התרחבות המשפחה, פרידה או היכרות משמעותית. תקשורת נכונה ופתיחות יעזרו לעבור את השינוי. ענייני אהבה ורומנטיקה מתעתעים. שימו לב לא לשגות באשליות.

הרגשות שלכם מבלבלים אתכם, ואתם מפחדים לאבד אחיזה במציאות ושליטה. ימים מתוחים בבית: שלישי בצהריים עד חמישי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי בצהריים.

קשת 22.11־21.12
הבית והמשפחה שואבים אתכם רגשית. עליכם להציב גבולות, להקשיב לאינטואיציות ולפעול בהתאם. אל תיתנו לאנרגיות להיחלש. אתם מאוד תקשורתיים ונכון מבחינתכם לשווק את הרעיונות שלכם, לכתוב, ללמוד או ללמד אחרים. אתם דומיננטיים בסביבתכם, והסמכות שלכם מתחזקת.

הירח במזלכם בימים שישי עד ראשון מגביר את המתח והרגישות. מרס מולכם בבית הזוגיות יכול להעניק תנופה בתחום. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

גדי 22.12־20.1
פעילויות ויוזמות שונות בעבודה יעניקו לכם תנופה. אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה, אבל אל תיתנו לה לשאוב מכם יותר מדי אנרגיות. הציבו גבולות לאנשים, אחרת תיחלשו ותפגעו בעצמכם. ענייני כספים מעסיקים אתכם: הזדמנויות ושפע יגיעו ותצטרכו לשקול איפה להשקיע את האנרגיה. בשלישי בצהריים עד חמישי יהיו לכם התמודדויות עם ענייני כספים. בימים ראשון עד שלישי הירח במזלכם יעניק תחושה טובה מבחינה רגשית.

דלי 21.1־18.2
סטורן, יופיטר ומרקורי במזלכם. מסגרות ואמונות ישנות מצויות במאבק עם רעיונות ורצונות חדשים. אתם חייבים לשחרר את מה שכבר לא עובד, אף שקשה לכם בשל העקשנות המאפיינת אתכם. חשוב שתהיו פתוחים, כי יש בפניכם הזדמנויות לשינוי.

מרס בתאומים יזמן פעילויות ויוזמות רומנטיות. בימים שלישי עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות ולעצבנות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

דגים 19.2־20.3
שמש, ונוס ונפטון במזלכם ואתם מושכים ומקרינים קסם מתעתע. שמרו על האנרגיה והציבו גבולות במערכות יחסים. ודאו שאתם רואים את המציאות כפי שהיא ולא שוגים באשליות. האינטואיציות שלכם חזקות, הקשיבו להן ואל תכניסו לחייכם את מה שלא מדויק לכם.

מדיטציות, מוזיקה, עבודה על הגוף כמו אומנויות לחימה, יוגה וריקוד טובים לכם עכשיו. ימים מתוחים השבוע: שישי עד ראשון בצהריים. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי.