האגודה לתרבות הדיור העניקה לסניף גבעתיים תעודת הוקרה על פעילותה לקידום שיפוצי בניינים בעיר בשנת 2022. באגודה ציינו, כי שיפוצי הבניינים משפרים את חזות העיר ואיכות החיים של התושבים, ותורמים לביסוס מעמדה של גבעתיים כעיר מתחדשת. 

האגודה לתרבות הדיור בגבעתיים, בניהולו של ג'קי אשכנזי, פועלת כמחלקה באגף להנדסה בעיריית בגבעתיים, ומספקת לתושבים שירותי חיזוק ושיפוץ חזיתות בתים בעיר. במסגרת סל השירותים, זכאים התושבים לייעוץ בנושאי הנדסה, משפטים, אדריכלות, גינון ושמאות, לצד פיקוח מקצועי מטעם האגודה לתרבות הדיור. 

האגודה מטפלת גם בסכסוכי שכנים ונותנת מענה של גישור במקרה הצורך, כמו למשל בבעיית נזילה בין קומות ותחזוקה של הבניין המשותף. בנוסף, היא מעניקה הלוואה בגובה עד 50 אלף שקל לכל דירה בבניין הזקוק לעבודות שיפוץ, שנפרסת עד ל-60 תשלומים ללא ריבית. כמו כן, מקיימת האגודה מפגשי שאלות ותשובות, סדנאות בנושאי ביטוח, ניהול בניין ומבצעים ייחודיים, כמו התקנת דפיברילטורים בבניינים משותפים בעלות מסובסדת. 

האגודה לתרבות הדיור מופקדת על סיוע והדרכה לנציגויות הבתים המשותפים החברים באגודה 'ולניהול נכון של עניני הרכוש המשותף. זאת, במטרה לעמוד במירב הציפיות והצרכים של נציגויות דיירי הבתים המשותפים בעיר, המשתמשים בשירותי האגודה, ולפעול באמצעות עיקרון השיפור המתמיד הניתן במסגרת החוק, התקנות והאמצעים.

"אות ההוקרה הוא מקור גאווה לעיריית גבעתיים ולאגודה לתרבות הדיור. האגודה מסייעת בשיפוץ בניינים ובמתן יעוץ מקצועי בנושאים רבים", ציין ראש עיריית גבעתיים רן קוניק. "אני מודה לג'קי אשכנזי ולצוות המקצועי על פעילותם הענפה והמסורה לשיפור איכות חיי התושבים, לאגודה לתרבות הדיור, על שיתוף פעולה פורה ועל מאמציה לקדם פרויקטים משותפים למען הסביבה העירונית המתחדשת בגבעתיים".

מנהל מחוז המרכז באגודה דורון ישראלי הוסיף: "סניף גבעתיים זכה בתעודת הוקרה מיוחדת על פעילותו בתחום של שיפוץ בניינים בעיר, בנוסף להצטיינותו בשאר התחומים בהם עוסקת האגודה - טיפול בוועדי בתים, פתרון סכסוכי שכנים וסיוע לוועד הבית בניהול הרכוש המשותף. לאחרונה, הגביר הסניף את מאמציו והישגיו בתחום שיפוץ הבתים המשותפים, תוך התנהלות יעילה ומקצועית, המסייעת לוועד הבית בהגשמת המטרה. לכך חברה גם עיריית גבעתיים, המעניקה לבעלי הדירות הלוואות בתנאי החזר נוחים ביותר".

אשכנזי: "אני מודה לראש העירייה על התמיכה באגודה ובפעילותה במרחב העירוני בגבעתיים, וכן לאגודה לתרבות הדיור, על שיתוף פעולה מתמיד ותמיכתה בסניף גבעתיים. הצלחנו לחזק את הקשר עם ועדי הבתים בתקופה האחרונה ולהביא לידי פריחה בתחום שיפוצי הבתים, לצד מתן פתרונות בניהול רכוש משותף. השאיפה שלנו היא להמשיך לפעול ולהצטיין בתחומנו".