מנכ"ל משרד החינוך לשעבר תא"ל במיל' עמית אדרי מונה ליו"ר התיכון לאומנויות תלמה ילין בגבעתיים, הפועל כעמותה עירונית. יו"ר התיכון נושא באחריות ציבורית כוללת, ותפקידו להוביל את בית הספר, יחד עם הנהלת בית הספר, הוועד המנהל והעמותה, להמשך צמיחה ויצירה. בין היתר, עוסק היו"ר בקשרי חוץ ובגיוס משאבים ותמיכה לפעילות המוסד ומלגות לתלמידי הפריפריה.

"נעניתי בשמחה לפנייתו של ראש העירייה רן קוניק, להתמנות ליו״ר בית הספר תלמה ילין. בתפקידיי לאורך השנים, כמפקד בצה״ל, שחינך דורות של חיילים, כמי שהוביל עשייה ציבורית וכמנכ״ל משרד החינוך, ראיתי ערך עליון בחינוך ובעיצוב דור העתיד", ציין אדרי. "אני רואה במינוי שליחות והזדמנות לתרום ולקדם את יעדיו העתידיים של מוסד חינוכי עם מורשת היסטורית ענפה וייחודית. אני מודה לראש העירייה על האמון ומאחל להנהלת בית הספר, מחנכיו ותלמידיו הצלחה בדרך המשותפת".

קוניק: "אדרי יחליף אישיות חינוכית בכירה לא פחות, שר החינוך לשעבר שי פירון. תלמה ילין, מוסד חינוכי מפואר ממנו יצאו דורות של שחקנים, אמנים ויוצרים, הינו תיכון בבעלות עיריית גבעתיים, המהווה את אחד מנכסיה הגדולים של העיר. תודה לשי פירון ובהצלחה לעמית אדרי".

בתוך כך, עיריית רמת גן הודיעה, על מינויים של שמונה מנהלות ומנהלים חדשים לבתי ספר בעיר. חן אמיר תנהל את בית אקשטיין בספארי, מאיר בן סימון ינהל את בית אקשטיין ברמת אפעל, רותם ישראלי מונתה למנהלת בית הספר ניצנים, ליאור זליגמן למנהלת בית הספר חשמונאים, אלה איבגי למנהלת בית ספר עתיד, קרן נחום למנהלת בית ספר ערמונים ורותי דרעי למנהלת בית ספר מורשת משה.

"אנו מחבקים את מנהלי ומנהלות בתי הספר החדשים, ושמחים על הצטרפותם לשדרת המנהיגות החינוכית של העיר רמת גן, ולמערכת החינוך הטובה והמובילה בישראל", ציין ראש העירייה כרמל שאמה הכהן.