ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, ממשיכים ביתר את חקירת הפרשה שמסעירה את פתח תקווה. היום אמורים חוקרי היחידה לקיים עימות משמעותי ודרמטי בין ראש העירייה רמי גרינברג למנכ"ל העירייה יניב בניטה, העצור גם הוא בפרשה. 

המשטרה תבדוק את גרסתו של ראש העירייה, לפיה המנכ"ל היה אחראי על הכספים במטה הבחירות שלו והוא לא היה מצוי בנושא. בניטה טוען, שהכול היה חוקי. אולם, במשטרה חוקרים חשד, לפיו גורמים המוכרים לחוקרים, עמדו מאחורי הלוואה שהועברה לכאורה למטה הבחירות של גרינברג, וכוסתה באמצעות הכספים שהתקבלו מוועדת הבחירות לאחר הזכייה בראשות העירייה ובחמישה מנדטים.

ראש העירייה הכחיש בחקירתו כל קשר לגורמי פשיעה, והטיל את האחריות על מנכ"ל העירייה. את הפערים בגרסאות, מבקשים החוקרים לבחון בעימות ביניהם, שתהיה לו השפעה דרמטית על תוצאות החקירה. בההמשך, מתכוונים ביאח"ה לקיים עימותים בין יתר החשודים, כדי לבחון הגרסאות שמסרו, מול ראיות שבידי החוקרים, שנאספו במהלך החקירה הסמויה.

בימים האחרונים זומנו ליאח"ה דמויות מפתח בעירייה ובעיר, חלקם לצרכי חקירה וחלקם כדי למסור עדות בפרשה. ביום חמישי ישוחררו, ככל הנראה, כל החשודים למעצר בית, והשאלה הגדולה היא, מה יעלה בגורלו של ראש העירייה גרינברג.