טלה
השבוע השמש עוברת לבית הזוגיות שלכם, ועליכם לשים לב לגבולות מול הצד השני, שנוטה לוותר ולהתפשר עבור הקשר ויש לו נטייה לתלות. התקשורת לא בשיאה, לא כל דבר אפשר לומר. שישי ילווה במתיחות, בנטייה להגזמות ובאיבוד גבולות ביחסים, אך גם באופטימיות; ביום ראשון תחושו כובד.

שור
היחסים בבית ובקרב המשפחה מעסיקים אתכם על רקע נטייה לדרמות, ניתוקים ותגובות מוגזמות. אתם דומיננטיים בעבודה. זהו זמן טוב לשיתופי פעולה אך חשוב להציב גבולות ולהיות החלטיים. בשישי תהיה לכם נטייה להפרזות ולאופטימיות מוגזמת. נסו לשמור על גבולות ברורים, בעיקר ביחסים אינטימיים.

תאומים
הנוכחות והיצירתיות שלכם מתחזקות. ביכולתכם להוציא לאור רעיונות יצירתיים, להגשים את עצמכם ולהשפיע באמצעים יצירתיים. אתם יוזמתיים ודומיננטיים. יחסים עם קרובים נוטים לנתקים ולדרמות, נסו להיות סבלנים. בשישי מערכות יחסים יהיו מתוחות, ותהיה נטייה לאיבוד גבולות, ומצד שני תהיה גם אופטימיות.

סרטן
אתם דומיננטיים בבית ובמשפחה. ביכולתכם להשפיע על יוזמות הקשורות לבית ולמשפחה, והאווירה בבית היא בסימן של הרמוניה ואיזון. ייתכנו הוצאות גדולות בלתי צפויות, ותיתכן תמיכה מהמשפחה. בשישי תהיה נטייה להגזמות ולדרמות, אז נסו להיות סבלנים. ערב יום הכיפורים מביא עמו כובד ורצינות.

 אריה
מערכות יחסים ממשיכות לאתגר אתכם. בסביבתכם הקרובה אתם דומיננטיים, משפיעים, יוזמתיים ויצירתיים. היחסים עם קרוביכם - אחים, בני דודים ושכנים - נוטים להיות הרמוניים ומאוזנים. בתחום הכלכלי כדאי להיות זהירים ולהימנע מהחלטות חשובות. בשישי צפויות התחזקות אנרגטית ואופטימיות.

בתולה
מרקורי במזלכם מעלה מחשבות, דאגות יתר ונטייה לפסימיות. גישה תכליתית ומעשית תוכל לסייע. התחום הכלכלי מתאזן, וייתכנו יוזמות עסקיות מבורכות, שיתאפשרו בזכות שיתופי פעולה. בשישי האווירה בבית ובקרב המשפחה מתוחה, ויש נטייה לדרמות ואובדן גבולות - נסו להיות סבלנים.

מאזניים
השבוע שמש נכנסת למזלכם ומצטרפת למרס, מה שמחזק את האנרגיות שלכם ומביא ליוזמה, עשייה ותנופה. אתם דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית. היצירתיות שלכם גבוהה. בשישי יש לכם נטייה לאופטימיות, בעיקר עם קרוביכם. למרות זאת, שימרו על גבולות והימנעו מדרמות.

עקרב
נדרשת תשומת לב לתקשורת, בעיקר ביחסים חברתיים. יש לכם נטייה לביקורת ולדאגנות יתר. נסו לחשוב פרקטית ותכליתית. ביחסים בקריירה יש דרמות ותגובות מוגזמות, והן משפיעות על מעמדכם. בשישי רצוי לשים לב להוצאות כספיות, על רקע הנטייה לבזבוז וחוסר גבולות - השתדלו להימנע מהגזמות.

קשת
אתם דומיננטיים ומשפיעים, וזה טוב במיוחד עבור מי שעובד עם קבוצות, עם קהל ובארגונים גדולים. הפופולריות שלכם גוברת. זמן טוב ליוזמות ולעשייה חברתית. הירח במזלכם בשישי מביא עמו אופטימיות והקלה, אך גם נטייה להגזמות ולאובדן גבולות, מה שיוצר דרמות. ערב יום הכיפורים מביא עמו כובד.

גדי
אתם פעילים, יוזמים, דומיננטיים ומשפיעים בקריירה. צפויים שיתופי פעולה, אך השתדלו לשמור על גבולות עם אחרים. חשיבתכם נוטה לדאגנות. יחסים אינטימיים נוטים לדרמות ולתגובות מוגזמות. בשישי תחושו הקלה. בערב יום הכיפורים הירח במזלכם יגרום לתחושת רצינות וכבדות, שחררו שליטה.

דלי
מערכות יחסים נוטות לדרמות, נתקים ותגובות מוגזמות. נסו לא ללבות את האש. ראייתכם את היחסים ואת הזוגיות מתאזנת, ואתם שואפים להרמוניה ולאיזון. בשישי תהיו פופולריים, פתוחים ואופטימיים - אבל נסו לשמור על גבולות עם אחרים, כי יש נטייה לדרמות. ערב יום הכיפורים יהיה בסימן חשבון נפש.

דגים
התקשורת במערכות יחסים בעייתית וסובלת מנטייה לביקורתיות ולפסימיות. נסו לא לשפוט, והתנהלו בצורה הגיונית. יש לכם צורך בחשבון נפש ובסדר פנימי ביחסים. שישי יוקדש לעיסוק בקריירה, בפרסום ובהפצה. ערב יום הכיפורים ילווה בתחושת כבדות ובאינטנסיביות רגשית בתחום החברתי.