טלה

ענייני מערכות יחסים מפעילים אתכם. הצד השני יוזם ודוחף קדימה, מה שעוזר לקשר להתאזן ולהתקדם. ימים של בירוקרטיה וסדר בענייני שגרה ועבודה. שימו לב לגוף וטפלו בעצמכם. שישי-ראשון: אווירת הבית והמשפחה רגישה במיוחד. יש נטייה לאימפולסיביות ודרמות, נסו להיות סבלנים.

שור

אתם פעילים ויצירתיים בסביבת העבודה. שיתופי פעולה ייתכנו, והובלת מהלכים מתבצעת בהצלחה. יחסים משפחתיים מתייצבים ומשתנים בהתאם. יש נטייה להיות ביקורתיים כלפי עצמכם ופרפקציוניסטים, שימו לב לתקשורת. שישי-ראשון: רגישות בסביבה הקרובה. שני-רביעי: יחסים במשפחה מתחילים להתייצב.

תאומים

יכולת הביטוי העצמי טובה. זהו זמן טוב ליוזמות ועשייה, לביטוי ולהגשמה עצמית. שיתופי פעולה טובים מגיעים. אווירת הבית ביקורתית. שישי-ראשון: נטייה לבזבוז ולאימפולסיביות או לאיבוד גבולות, וכדאי להיות בבקרה ומיקוד. שני-רביעי: יחסים עם קרובים מתאזנים למרות נטייה לדרמטיות.

סרטן

אווירת הבית פעילה, ויש שיתוף פעולה ויוזמה. בהשפעת נסיגת מרקורי תהיה נטייה לתקשורת ביקורתית ומקשה עם הסביבה הקרובה, ויש גם מחשבות טורדניות ודאגות. שישי-ראשון: הירח במזלכם מגביר רגישות ונטייה לדרמות. ראייה סובייקטיבית מאפיינת ימים אלו. שני-רביעי: צפויות הוצאות גדולות.

אריה

ונוס במזלכם אחרי נסיגה - יש רגיעה של האינטנסיביות שהייתם בה בחודש וחצי האחרונים. יש עדיין נטייה לדרמטיות ביחסים וצורך בשינוי. ענייני כספים דורשים סדר ובקרה - ותרו על התחשבנויות. שישי-ראשון: רגישות פנימית גבוהה, נטייה לאימפולסיביות ולדרמטיות. שני-רביעי: התחזקות.

בתולה

שמש ומרקורי בנסיגה במזלכם מביאים ביקורתיות ונטייה להתחשבנות. אתם נוטים לשפוט את עצמכם ולצמצם את האפשרויות שלכם. היו ברורים ומסודרים, והאפשרויות יגיעו. בענייני כספים יש יוזמות מבורכות, וצפויים שיתופי פעולה. שישי-ראשון: יש רגישות חברתית ודרמות. שני-רביעי: היצירתיות גבוהה.

מאזניים

מרס במזלכם מחזק את האנרגיה: אתם יוזמים ופעילים יותר מהרגיל. שיתופי פעולה מגיעים, ויכולת הביטוי שלכם גבוהה. נצלו את העיתוי לקדם את עצמכם בכל תחום. יחסים חברתיים מתאזנים למרות הנטייה לדרמות. שישי-ראשון: רגישות בענייני קריירה, הקשיבו לצרכים שלכם. 

עקרב

קושי להתמקד ביוזמות ועשייה - שיתופי פעולה יכולים לעזור לכם כרגע. קשרים בקריירה מתאזנים אט אט. השפעתכם מורגשת ודומיננטית. נטייה לתקשורת ביקורתית ולמחשבות טורדניות. נסו להימנע מלהיות קשים מדי עם עצמכם. שישי-ראשון: רגישות יתר. שני-רביעי: הובלת מהלכים גדולים אפשרית כרגע.

קשת

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה. התקשורת נוטה להיות ביקורתית ושיפוטית - מה שיכול להוריד לכם את האנרגיה. נסו לסגל גישה פרקטית, והימנעו מרעשים סביבתיים. עשייה מאורגנת יכולה להביא תוצאות מפתיעות. שישי-ראשון: רגישות פנימית מורגשת. יש נטייה לאימפולסיביות רגשית, לצד קושי לבטא רגשות.

גדי

אתם יוזמים ופעילים בקריירה - שיתופי פעולה טובים יגיעו. התחברו ליצירתיות, וזה יוביל לתוצאות יותר בקלות. גישה פרקטית ומעשית תעזור לכם לא לרדת לפסימיות ודאגנות יתר. שישי-רביעי: רגישות גבוהה במערכות יחסים, היו סבלנים. חמישי: רצוי לסגל גישה תכליתית ומעשית כדי להימנע מירידת אנרגיה.

דלי

ונוס סיימה נסיגה, מה שממתן את התחושות שהיו בחודש וחצי האחרונים ביחסים. ייתכן שהגעתם להחלטות, או שיחסים עברו תהליך שינוי מהותי. שישי-ראשון: רגישות יתר בסביבת העבודה, בעיקר למי שעובד עם ילדים והורים. שני-רביעי: רגישות במערכות יחסים, נסו לא להיכנס לדרמות וללבות את האש.

דגים

מערכות היחסים עוברות חשבון נפש, בדיקה וסדר, אך התקשורת מקשה על חיבור. עולה הרבה ביקורת ויש נטייה לדאגנות ולמחשבות טורדניות. שישי-ראשון: רגישות גבוהה עם ילדים או חוויות רגשיות עוצמתיות. שני-רביעי: אתם דומיננטיים בסביבת העבודה, ויחסים עם קולגות מתאזנים לאטם.