טלה
שבוע של הרבה התעסקות בבירוקרטיה, בריאות, ענייני עבודה ושגרה. ייתכנו עיכובים בירוקרטיים בעניינים אלו, שימו לב לתקשורת והיו ברורים. שישי: יום עם רגישות גבוהה. האינטואיציות גבוהות, יש נטייה לבלבול וחוסר ודאות אך גם השראה. שבת-ראשון: ירח במזלכם מחזק אנרגיה, אך גם מעצים מתיחות.

שור
יחסים במשפחה ממשיכים להיות מורכבים. תיתכן סגירת מעגל עם קרובים. אתם דומיננטיים ותכליתיים ברעיונות יצירתיים, ומגשימים את עצמכם לאט אבל בטוח. יש תחושת חוסר ביטחון וחשבון נפש שמלווים אתכם. שישי: יום רגיש חברתית, האמפתיה בשיאה. שימו לב לתקשורת והיו ממוקדים.

תאומים
האווירה בבית ביקורתית. התקשורת דורשת תשומת לב גם בגלל נסיגת מרקורי, נטייה לפיזור מחשבתי ובלבול. זמן טוב לעשות סדר בבית - חיצוני ופנימי. יחסים עם קרובים לכם עדיין נמצאים בסגירת מעגלים ובדיקה מחודשת. שישי: יום רגיש בענייני קריירה, וייתכן שיעלו ענייני פרסום - שמכם הולך לפניכם.

סרטן
התקשורת הסביבתית חזקה מאוד. צצות מחשבות שדורשות סדר וניקיון פנימיים וחיצוניים, עם נטייה לביקורתיות וחשבון נפש. בכספים ייתכנו גם סגירת חובות או קבלת כספים שמגיעים לכם. שישי: תחושת בלבול וחוסר פוקוס, יום טוב לשהייה בטבע - ובמיוחד ליד מקורות מים. שבת-ראשון: דרושה סבלנות.

אריה
ונוס בנסיגה (עדיין במזלכם) ממשיכה לסגור מעגלים ביחסים. אנשים מהעבר צצים לסגירת מעגלים ולבדיקה מחודשת. ייתכנו גם נתקים לא צפויים. ענייני כספים דורשים סדר ובדיקה מחודשת, וכדאי להיות עם יד על הדופק. שישי: יום רגיש פנימית, תיתכן תחושת בלבול ואי-ודאות, האינטואיציות חזקות.

בתולה
שמש ומרקורי בנסיגה במזלכם נותנים התחזקות אנרגטית, עם צורך בתשומת לב לתקשורת. יש נטייה לבלבול ובזבוז אנרגיות, וגם המחשבות מעמיסות. עם זאת, רעיונות חדשים ופרקטיים עולים. שישי: רגיש במערכות יחסים, הצד השני לא ברור ויש נטייה לאבד גבולות ביחסים. שבת-ראשון: התחזקות רגשית.

מאזניים
מרס במזלכם מחזק אתכם אנרגטית, ומביא הזדמנויות ליוזמות ועשייה. יש נטייה לירידות אנרגטיות ולעייפות, והאנרגיה נוטה להיות לא יציבה. נסו לשמור על איזון בעזרת תנועה עדינה, למשל באמצעות אומנויות לחימה, יוגה, ריקוד וכדומה. שישי: רגישות באנרגיות ועייפות פיזית. שבת-ראשון: מתיחות במערכות יחסים.

עקרב
ענייני קשרים בקריירה דורשים תשומת לב. ייתכנו סגירות מעגלים ובדיקה מחודשת, וגם דמויות מהעבר חוזרות. מרקורי בנסיגה נותן מתיחות וביקורתיות, בעיקר ביחסים חברתיים. נסו להיות ממוקדים ומדויקים. שישי: יום רגיש מאוד בענייני יחסים. תיתכן חוויה רגשית מעצימה.

קשת
ענייני קריירה, מעמד והכרה מעסיקים אתכם. למרות נסיגת מרקורי, התקשורת מתחזקת. כדאי לשים לב לאנרגיה שנוטה להתפזר לכם ולנטייה לומר הכל ללא סינון, מה שיכול להביא לוויכוחים ואי-הבנות. נסו להיות כמה שיותר ברורים ומדויקים. שבת-ראשון: האנרגיה מתחזקת, ויכולת הביטוי והיוזמה גבוהות.

גדי
זמן של התייצבות ותחושת ביטחון. הגישה נוטה להיות פרקטית ותכליתית, הרעיונות היצירתיים הם ישימים, ותחושת הערך העצמי והקבלה העצמית גדלה. שימו לב לתקשורת, כי מרקורי בנסיגה נוטה לבלבל וליצור אי-הבנות באופן שבו אתם רואים את הדברים. שישי: יום רגיש עם הסביבה הקרובה, נסו להציב גבולות ברורים.

דלי
חשבון נפש ומחשבות טורדניות מאפיינים את השבוע. יש סדר וניקיון פנימיים, שיכולים להביא לאיזון ושקט בסיומם. אווירת הבית מתחזקת, גם בגלל סגירות מעגלים ביחסים, שמשפיעות על האווירה ונותנות תחושה שהשינוי אפשרי. שישי: נטייה לבזבוז מצד אחד ולהכנסות ורווחים גדולים מצד שני.

דגים
מערכות יחסים דורשות תשומת לב. התקשורת מבלבלת - מצד אחד, יש יציבות ובהירות, ומצד שני, חוסר מיקוד ובלבול. נסו לשמור על גבולות עם הצד השני וסמכו על האינטואיציות שלכם. שישי: יום רגיש ביחסים, הקשיבו פנימה ואל תחליטו החלטות מרחיקות לכת ביום זה, כי אתם לא רואים את המצב בבירור.